Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Győzike, szórakozásom forrása

A minap unalmamban leültem a kanapéra, kezembe vettem a távirányítót, és egy mozdulattal életet leheltem a televízióba. Vesztemre.

Unottan lapozgattam a csatornák között, színvonalasnál nívósabb műsorok gördültek tovább, míg hirtelen, mint égi fény Győzike arca világlott fel a képernyőn. Gondoltam, mivel úgyis csak jót hallok a drágámról, ideje, hogy magam is megismerkedjek vele és műsorával. Ha itt van, miért ne? A távirányítót gyorsan el is dugtam magam elől, nehogy egy gyenge pillanatomban felülkerekedjen józan eszem a kalandozókedvemen, és elkapcsoljak, esetleg minő rettenet, sötétségbe taszítsam a képernyőt.

Mire végetért a család életét bemutató fertályóra, szinte transzbaesve néztem magam elé. Inteligenciahányadosom legkevesebb negyven pontot zuhant, de nem kizárható a lehetőség, hogy még többet. Hirtelen sokkomban körülnéztem, és csaknem felsírtam a csalódottságtól; ugyanis semmi zebracsíkosat nem láttam magam körül. Nem értettem, miként élhetek rózsaszín plüssborítású falak nélkül, az ordítás teljes hiányában. Rohantam is hugomért, hogy érvénybe léptessük ezt az új rendszert, hogy felvegyük a Győzike-módit. Mikor odaértem elé, és megszólaltam, megrémültem magamtól. Jó ég! Kiejtésem tiszta, nem sivalkodó! És még csak nem is ordítok. Szégyen! Fertő! De az igazi sokk csak ezután következett. Eszembeötlött, hogy Győzikét, porbancsúszó, hozzájuk képest túlságosan is jól nevelt lelkemre egyedül írt adó, disztingváltan viselkedő, minden felhajtást kerülő személyemet megváltó Győzikét legközelebb csak egy hét múlva láthatom! Vagy soha többé.
Fellélegeztem.
Hasonló történetek
3098
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
3861
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Ki az a Győzike? :-)
Tűzmadár ·
Örülök, hogy látlak. :-)
üveggyöngy ·
Naponta itt járok, mert olvasni jó! Csak néha jó a szellem ruha, néha meg jó kiabálni:)
Chart ·
Egy olvasni nem tudó papucs férj :smile:




Chart ·
Ennek a történetnek mi a lényege?

:angry: :angry: :angry: :angry:

Ez a történet felesleges!
Sztrájk ·
Igazad van. Az.

Meséld el Kicsinyem, minek van értelme ezen az átkos világon!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: