Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gyilkos vágyak, avagy tragédia három felvonásban

ELSŐ FELVONÁS


SZEMÉLYEK

ANCSI, a vonzó negyvenes
LACI, a megkeseredett egykori csődör

***

(Szállodai szoba, nem is olcsó, nem is drága. A helyiségben tompa világítás, halványkék függönyök az ablakon. Az ágyon egy középkorú nő hever, harisnyatartóban, tűsarkú cipőben és Chicago kalapban. Szipkás cigarettát szív, és meztelen melleivel játszik. Az órát nézi. Aztán belép egy férfi, álkulccsal.)

LACI
Hát itt vagy, szerelem, e mennyei órán! Összecsendülnek most hát a tűnt idők gyönyörű álmai lelkünkben, s lelkünk testünkre vetíti kínzó vágyát.

ANCSI
Hát áll még rád a farkad, édesem?

LACI
Áll, de mutass még többet, ha kérhetem.

ANCSI (Szétterpeszti lábát, látszik kopasz puncija)
Huszonöt év telt, kedves, huszonöt év. Egy generáció nőtt fel azóta, hogy utoljára keféltünk. Nem lesz ez most visszás? Nem fog drága farkad lelankadni, ha szembesül testem viharvert maradványaival?

LACI
Ne légy csacsi, kismadárkám. Emlékezz rá, mit ígértem. Nyolcvanévesen is megduglak még, ha úgy akarja a végzet.

ANCSI
Fiatal testem már a múlté, bőröm lötyög, fogam pudvás. Nem érdemlek mást már, mint az ördög farkát.

LACI
És az enyémet. Hát gyerünk, anya. Tágítsd lyukad, hadd dugjam be a faszomat!

(Ancsi izgatni kezdi a csiklóját. Laci nézi. Mikor a nő már elég nedves, Laci az ágyra térdel, nyakába veszi a harisnyatartós lábakat, és beakasztja neki a péniszét. Nyögdécselve dugni kezdenek. Tíz percig tart ez, mígnem belereszketnek az orgazmusba. Baszás közben végig mocskos szavakkal illetik egymást. Függöny)



MÁSODIK FELVONÁS


ANCSI, a vonzó negyvenes
LACI, a megkeseredett egykori csődör
NAPSUGÁR, a biszexuális láthatatlan háromszögcsúcs


***


(Ancsi és Laci egymás karjaiban hevernek, körülöttük az ágyon vibrátorok, művaginák és korbácsok. A férfi cigarettázik, és a szállodai tévét nézi. Ancsi egy idő után lekuporodik partnere lábfejéhez, és egy kisollóval elkezdi levágni a körmeit. Közben a Honfoglalás című film címdalát dúdolja. Aztán nyílik az ajtó, és tépett barna hajú nő lép be, szexis ruhában.)

ANCSI (felpattan)
Te meg ki vagy? Hogy merészelsz?

NAPSUGÁR (nevet)
Jöttem én is, csatlakozni, farkat verni, nyalni-szopni.

ANCSI (Lacihoz fordul)
Ki ez a cafat? Csak nem múlt idők egy homályban maradt, nimfomán lidérce?

LACI (Fejét vakarva)
Lányok, lányok. Ennyi idő után, mikor a nagy baszások emléke agyunkban már megfakult, restelkedni kár. Dugtam ezt is, dugtam azt is, s dugnám mindet – egy ágyban, ha lehet.

ANCSI (megenyhülve)
Rendben van hát, jöjj te kurva, mi casa es su casa.

(Napsugár levetkőzik, és az ágyra térdel. Ancsi és Laci egyszerre kezdik simogatni telt, alig megereszkedett kebleit. Aztán a férfi szopni kezdi őket, míg Ancsi befúrja arcát Napsugár lábai közé, és nyalni kezdi a punciját. Ujjai is ki-be járnak, mígnem a nő sikongatni kezd. Akkor Laci feláll, és tövig nyomja a faszát a szájába. Napsugár lehunyt szemmel, nagy odaadással szop, csípőjét rángatja, ahogy egymás után többször elélvez Ancsi nyelvcsapásai alatt. Laci fojtott hangon hörög, és telespricceli Napsugár száját és arcát. A nő gurgulázik, tátog mint a hal, szája széléről csöpög a geci. Elkeni a saját és Ancsi mellein. Aztán Laci alaposan megujjazza Ancsit, aki nyűszítve élvez el. Miután végeznek, Laci cigarettára gyújt, és felolvas a két nőnek a kínai Változások könyvéből. Ezt követően a korbáccsal gyengéden elfenekeli mindkettejüket.)

LACI
Őszintét mondom, tudhatjátok. Sok pinát betörtem, felszántottam, bevetettem, míg ti mostátok otthon férjetekre a gatyát. De Ámor a tanúm, e negyed évszázad alatt tieteknél különb puncit nem nyílt alkalmam megbaszni!

NAPSUGÁR
Drágám, bókod jólesően bizserget. Fasz soha jobban ki nem töltött, mint a tiéd.

ANCSI (féltékeny oldalpillantással, Lacihoz)
Elválnék a kedvedért édes. Használhatnál, ha kedved tartja – élveznéd, nem kérdéses.

LACI (teátrális mozdulattal lábuk elé hull, és végcsókolja őket.)
Nem lehet. A sors minékünk más utat szán.

(Függöny)



HARMADIK FELVONÁS


SZEMÉLYEK

ANCSI, a vonzó negyvenes
LACI, a megkeseredett egykori csődör
NAPSUGÁR, a biszexuális láthatatlan háromszögcsúcs
A NÉGER, szobapincér, aki csak úgy beszédül a cselekménybe

***


(Ancsi, és Napsugár lazán hevernek az ágyon, Laci vibrátorral ráérősen izgatja a csiklójukat. A nők hüvelye csillog. Kezükben fényképek, amik fiatalkori önmagukat ábrázolják. Azokat nézegetik, s közben nagyokat kacagnak. Néha megcsókolják egymást, vagy megsimogatják Laci fejét. Aztán nyílik az ajtó, és belép egy jól öltözött, afro-amerikai úriember.)

A NÉGER (végignéz rajtuk, csöppet sem lepődik meg)
Elnézést kérek, önök rendeltek pezsgőt?

NAPSUGÁR (elismerően jártatva tekintetét a négeren)
Ó igen… hozza csak ide. És hozza magát is. Kap egy tízes jattot, ha belémnyomja a makkot.

A NÉGER
Igenis, asszonyom.

ANCSI (Lacit cirógatva)
Látod, drágám, napsugárkád, kevesli egy fehér farkát. Hadd legyek én neked az egyetlen, s ígérem, nem csalódsz majd bennem.

(Napsugár magához húzza az időközben meztelenre vetkőzött négert a farkánál fogva, és szopni kezdi. Láthatjuk, milyen impozáns méretű a szerszáma. Napsugár ettől teljesen begerjed.)

NAPSUGÁR (két szopás közt)
Már tudom, mindig is, az élet útján járva, nem mást, ezt kerestem. Izmos farkát nagy Afrikaiaknak, mi pótolhatná? Napfény, csicsergő madarak a fákon, romantikus vacsorák? Ah! Megvetem Európát s a satnya szexet, mit fehér férfi nyújtani tud. Azért mondom neked, bassz meg csődöröm. Bassz meg keményen.

(Beindul a dugás, Napsugár sikoltozik, ahogyan a hatalmas pénisz felnyársalja. A néger bárgyú arccal keféli. Ancsi közben szopja Laci farkát, aki nem képes levenni a szemét a mellette folyó akcióról.)

LACI
Mond csak Ancsi, beszállhatnék? Oly szívesen kúrnék-basznék. De Ancsi nekem már oly tág – segged kéne. A néger kerül elébre, én pedig bebújnék a fenékbe.

NAPSUGÁR (kinyújtja nyelvét Ancsira)
Gyere drágám. Feszítsetek szét. Nem szívesen nézném meg tükörbe’. De már nem is fogom – belehalok a gyönyörbe.

(A néger alulra fekszik, Napsugár középre, Laci pedig felülre. Szendvics-pózban döngeti a két férfi a nőt, akinek cuppog a puncija és a feneke, ahogyan a kőkemény farkak döngölik. Nagyon hangosan sikoltozik. Ancsi sírva nézi, aztán összeomlik. Felkap egy vibrátort, és felpattan.)

ANCSI
A szerelem nem érhetett volna véget így. Ég veled, kedves szeretőm. Kefélünk majd a túlvilágon, hol más nőt rajtad nem kell látnom.

(Lenyeli a vibrátort, torkán akad és megfullad. A többiek abbahagyják a kefélést, körülállják a holttestét, és megcsókolják. Aztán Napsugár és a néger felöltöznek, és kézenfogva kilépnek a szobából. Laci Ancsi mellett marad térdelve, ünnepélyesen néz. )

LACI
Nem érdemeltelek meg, s már késő. Nem érdemeltem meg szádat, melled, puncid, ölelésed. Te voltál nekem a csillag, az út a homályban. Elcsábított a gonosz. De most megtérek hozzád, az ezerfarkú hazába, hol a nedveinket izzadja a föld. Bujaság ösvénye, nyílj meg bennem! Segíts, hogy elérjek hozzá. E földi keféléseim bevégződtek. Ég veled, világ.

(Felkel, kihúz a földön heverő nadrágja zsebéből egy pisztoly, és fejbelövi magát. A szobában szertespriccel az agyveleje. Meztelen testük egymásra hanyatlik, drámai zene. Függöny.)



Vége
Hozzászólások
További hozzászólások »
JeffD ·
hát ez baromi jó.nemtom mit oltják az emberek műveidet,jók ezek.minek annyi bonyolult csavar,törekedjünk az egyszerűségre :smiley: :grinning:
BURGONYA ·
KIRÁLY MI? :angry:

YEE MOST EGY ÉVES! :rage: :angry:

JeffD ·
jaja simán,az izé...a szenvedélyek ára az is nagyon állat.kommentjeid kívül az a kedvencem ember :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: