Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gyémánt csillogás

Avagy szex, napfény, víz, és csillogás a szeretkezés tüzében...


Meztelen voltam. Testemet forrón simogatta a lenyugvó nap fénye. Fenekemig leomló arany hajamba mégszőkébb csíkokat csókolt a nap. Felemeltem a karjaimat, és kinyújtóztam. Melleim megfeszültek, a két halom között elegánsan szikrázott egy gyémánt nyakék. Még a szüleimtől kaptam szülinapomra. Október volt, de mintha augusztus lett volna.
Lábfejemet belemártottam a medence kellemes vizébe. Kicsit megborzongtam, mire az egész testem libabőrös lett. Mellbimbóim megkeményedtek..
- Itt vagyok - suttogta vággyal teli hangon valaki a fülembe. Forró kezei előre nyúltak, és megmarkolták a melleimet. Levente volt az, az én egyetlen szexi-tanárbácsim.
Már ő is meztelen volt. Éreztem, ahogy feszülő fallosza a hátamnak nyomódik a bicepszeivel, tricepszeivel, és egyáltalán... Mindenféle cepszével.

Elmosolyodtam, és megfordultam. Kislányosan rákacsintottam.
- Bűntetésben vagy - mondtam neki, és leültem. Belelógattam a lábaimat a vízbe. A jobb lábamat rátettem a balra...
- De hát... Miért ? - kérdezte kissé kétségbe esve. Jót nevettem rajta. Hangom, mint ezernyi apró gyöngy, ahogy leesik a márvány padlóra, hallatszott.

- Meg sem csókoltál még ma.... Úgy gondolod, hogy csak úgy nekem eshetsz? - mondtam színlelt sértődöttséggel. A melleim előtt keresztbe fontam a karom, és elfordítottam a fejem.
Halk nevetést hallottam, és egy csobbanást. Majd mielőtt észhez térhettem volna, Levente szétfeszítette a combjaimat, és belecsókolt a kelyhembe. Kezem hátra esett, hogy megtámaszthassam magam. Halkan felsóhajtottam.

- Hova kívánod a csókot, hercegnőm? - kérdezte rekedten. - Ide... - megcsókolta a csiklóm hegyét, amire felgyúlt bennem az ősi tűz. - Ide... - most belemélyesztette finom ajkait a hüvelyem piciny nyílásába. - Vagy esetleg... Ide? - megcsókolta az ánuszom bejáratát. Nyelve lassan, édes kínt okozva végigszaladt a vágatomon. Megtalálta a csiklómat, és az érzékeny kis gombocskát csókolni kezdte... Majd amikor már olyan tünrelmetlenül feszült, megszívta... És csak szívta... Szívta...
A következő pillanatban elélveztem... De éppen hogy csak kezdtem volna lehiggadni, a fickándozó nyelve lepte meg a hüvelyemet. Keményen beledöfött, de épp olyan gyengéden, mint ahogy az előbb. Megsimogattam reszkető kezemmel szőke haját...
És megint elértem a felhőtlen extázis csúcsát.

- Cicusom... - remegett a hagja. - Fordulj meg, kiscicusom! - utasított finoman, majd belehúzott a vízbe.
Megfordultam a medence szélére támaszkodva, és Levi a hátam mögé került. Megfogta a csípőmet, és végigcsókolta a gerincem árkát, majd a falloszát a víz alatt a fenekemhez vezette. Finoman szétnyitotta a gömböket, és belemártotta a hatalmas fallosz hegyét a nyílásomba. Felszisszentem a fájdalomtól. Persze, volt már ilyen, de ekkora pénisz, mint az óvé, még nem járt ott...
Levi még óvatosabb lett, és egy mozdulattal behatolt a szerszám felével. Hírtelen forróságot, és őrjítő, vad orgazmus közeledtét éreztem...Óriásit sikoltottam, és az egész szerszám már bennem volt. Lassan, finoman ki-be húzogatta, és egyre gyorsabb lett a tempó. Lökéseit én is segítettem... Nyomtam hátra felé a fenekemet. Kezem összecsuklott, és színte már kapaszkodtam a medence szélébe...

Most előre nyúlt, egyik kezével a melleimet becézte... A másik pedig lenyúlt a kelyhecskémhez. Hazalmas sóhaj tört ki belőlem. Finoman belémcsúszott egy, és két ujjal is... Éreztem, ahogy az ujjai, és a fallosza egyszerre masszíroz. Rátalált a g-pontomra is, egyetlen nyomás elég volt ahhoz, hogy beleélvezzek a napfénybe...
Lehunytam a szemem, testem hátrafeszítettem, a gyémántok csillogása elvakított... Vagy nem is azok voltak?
Ő is megfeszült, és belém lövellte a spermáját. Rángott bennem... Ráhajtotta hátamra a fejét, és lehunytuk a szemünket...
Még mindig egy testként felocsúdtunk. Alig telhetett el öt perc. Kihúzta fenekemből a falloszát, és a medence langyos vize körbevett... Majd éreztem, ahogy a tűzforró sperma kifolyik belőlem. Ez megint megbizsergetett, és újra csillogó-csábító szemmel néztem rá... Ő nagyot nyelt, és elmosolyodott...
- Mit szólnál hozzá, kis vadcicusom, ha fent folytatnánk?
Hogy mit szóltam hozzá? Az már egy másik történet...

Folyt. Köv...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Aphrodithe ·
Bocsánat, de egyszerre küldtem be őket, és rosszul jelentetik meg. Ennek lett volna a folytatása a Jégkrémrúd és fagylaltkehely.

bot ·
Van némi sejtésem hova kívánnálak téged Hercegnőm!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: