Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gyangyal vagy!

Csak te, csak te, csak te... a gondolataimban nincs más, csak te. Ez lenne a szerelem? Évek óta áhítozom... Rád! Bolond szívem, mit akarsz tőlem? Belegebedek a hiányodba. Elemi erő húz hozzád, s nem csillapodik. Miért pont Te? Senki nem érti. Nem érthetik, hisz magam sem értem, csak érzem. Számodra ez téboly, ellöksz, megijedsz. Talán igaz, őrültség! Mégis szívem epekedik szívedért, lelkem sír lelkedért, eszem nem ért semmit rég. Nem érdemellek meg, hisz bántottalak számtalan, de úgy szeret ez a szív Téged, mint még soha senkit az életben. Megtagadni nem tudom, így hát szenvedek magamban. Gyönyörű lelked üdvözlöm, egy Angyal vagy, esküszöm!
Hasonló történetek
2556
Neked hagyom itt ezt emlékbe, amíg feledésbe nem merül, de mint tudjuk, mindketten, ezeket a dolgokat ugyanúgy hordozzuk magunkban. )
3177
SirXD-nek
Hozzászólások
jólélek ·
Hű.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: