Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gondolatok a könyvtárban avagy egy nem hétköznapi dugás történet

Még harmadikos gimnazista koromban történt, kora ősszel, amikor még mocskosul meleg volt az idő és izzadtam, akár egy ló. A délutánomat a könyvtárban kellett töltenem, egy nevesincs, elfeledett magyar író műveiből kellett összefoglaló esszét írnom.
Mondanom sem kell, hogy baromira untam a dolgot. A szépirodalmi részleg legeldugottabb szegletében kutakodtam a megfelelő könyvek után. Senki sem volt a közelben, csak az utca zajai szűrödtek be. Gondolataim elkalandoztak. Az osztálytársnőmre gondoltam, Verára, akitől szinte egész nap állt a farkam, mivel egy előttem lévő padban ült és állandóan hátra felé forgolódott. Pont az a típus volt, akit imádtam. Szőke haj, hatalmas mellek, formás, markolni és harapni való pompás fenék. Rengetegszer vertem már ki, miközben rá gondoltam.

Kezemben a könyvvel azon kaptam magam, hogy duzzadó farkam kényelmetlen pozícióban töltötte ki alsógatyámat. Nem voltam egy jóvágású gyerek, nem is rajongtak értem a lányok, de arra büszke voltam, hogy társaimat messze felülmúltam 19 cm-es méretemmel. Nem volt óriási, viszont nagy és vastag. A könyvet a polcra téve a nadrágomba nyúltam és igazgatni kezdtem a szerszámom. Észbe kaptam, hogy egyedül vagyok. Alkalom nyílott egy kis kikapcsolódásra. Verára gondolva megmarkoltam a farkam és masszírozni kezdtem. A szemem behunytam, de ösztönös riasztórendszerem veszélyt jelzett. Kinyitottam a szemem. Vera állt mellettem, arcán széles mosollyal.

Képtelen voltam szólni. Ő, pedig láthatóan nem akart. A kezében lévő Jókai kötetet finoman a polcra helyezte, majd ugyanazzal a kezével megragadta a farkam és az azt markoló kezem a farmeron keresztül. Mini farmerszoknyát és világoskék topot viselt, keretbe foglalva napbarnított hasát, ami szinte csábított arra, hogy fürge nyelvemmel végignyaljam.
Domborodó mellei fantasztikus dekoltázst eredményeztek. Vera közelebb lépett hozzám és mélyen a szemembe nézett. A kezemet kihúztam a nadrágomból, mire ő masszírozni kezdte a farkam. Ezután megragadta a sliccem és lehúzta. Tudtam mi következik, és ezt egy elégedett mosollyal nyugtáztam. Vera viszonozta.

A lány lassan leguggolt. Pillanatok alatt kigombolta a farmerom és az alsógatyámba nyúlt. Keményen megragadta és előhúzta a farkam. Láthatóan meglepődött a méretén. Körbenyalogatta duzzadó, vörös makkom, majd szerszámomat teljesen a szájába vette. Ütemesen, fejét előre-hátra mozgatva, egyre gyorsulva kényeztetett.
Talán két perc is eltelhetett, amikor abbahagyta. Én őszintén szólva örültem, ugyanis kis híján elmentem a gyönyörtől. Nem akartam csalódást okozni neki.

Vera felállt, hátat fordított és a szemközti polcnak dőlt. Két kezével kitámasztotta magát, széttárta lábait és szexisen bepucsított. Tudtam, mi a dolgom.
Szorosan mögé léptem. Szerszámomat a szoknyáján keresztül a fenekéhez dörzsöltem. Közben mindkét kezemmel a szoknyája alá nyúltam és megmarkoltam fantasztikus fenekét. Hosszú másodpercekig simogattam és masszíroztam, majd kezeim egyre lejjebb csúsztak, és már ruganyos combjait kényeztettem. Jobb kezemmel ekkor széttárt lábai közé nyúltam. Éreztem az egyre nedvesedő punciját, amit finoman simogatni kezdtem. Vera halk szuszogással jelezte, hogy jó helyen járok. Először egy, majd két ujjal is beléhatoltam, és egyre gyorsulva járattam őket ki-be. A lány először hallatott kéjes nyögéseket, melyek egyre fokozódtak. Biztos akarta, hogy folytassam, de nem bírtam tovább.
Leguggoltam és vadul feltűrtem a szoknyáját.

Két kezemmel megragadtam a fenekét és széthúztam, majd nyelvemmel beléhatoltam. Olyan hévvel nyaltam, csókoltam és szívtam szeméremajkait, mintha csak valami fagylalt vagy sütemény lenne. Vera egyre hangosabban élvezte a dolgot, de már nem érdekelt a veszély.
Ha lebukunk, hát lebukunk. Legalább öt percen át kényeztettem. Már közel járhatott az orgazmushoz, ezért úgy döntöttem, a farkammal adom meg neki a végső gyönyört.
Felugrottam és bár a vágytól szinte felrobbant a péniszem, finoman, lassan hatoltam belé, nehogy méretes farkam túlzott fájdalmat okozzon ennek az istennőnek. Vera reakcióiból éreztem, hogy még nem kényeztette ekkora szerszám, de nem utasított el. Meg akarta hálálni a nyelvem által elért gyönyört és beteljesíteni orgazmusát.

Csípőmet táncosokat meghazudtolva mozgattam oldalra, fel és le, közben egyre gyorsuló ütemben és mélyebben hatoltam belé. Közben kezeimmel fantasztikus melleit markolásztam és a nyakát csókolgattam. Mikor fejét hátra fordította, vadul csókolózni kezdtünk, de közben nem lankadtam. A lány hangos sikolyai és remegése éreztette velem, hogy Vera csúcsra ért. Már én is alig bírtam visszatartani háborgó spermatengerem, de azt akartam, hogy előbb ő menjen el. Talán még néhány percig kitartottam, de mikor már szinte delíriumos állapotba kerültem, kirántottam a farkam és hatalmasat élveztem. Éreztem, ahogy meleg testnedvem beborítja Vera meztelen fenekét és a kezeimet.

Talán egy percig liheghetünk ott még kettesben. Vera megfordult és rámmosolygott. Most sem szólt semmit. A földre dobott retiküljéből zsebkendőket vett elő, egyet nekem is adott. Gondosan letörölgette magát, ahogy én is, majd szinte egymásra se nézve felöltöztünk.
Vajon most mit mondjak neki? Ő is ezen gondolkozhatott. Felkapta a könyvét és elment. Én pedig ottmaradtam. A gyönyör elmúlt. Csend volt, sehol senki. Magányosnak éreztem magam. Tudtam, hogy ez a fantasztikus délután csupán egy fantasztikus szeretkezést jelentett.
Verával nem leszünk egy pár, hiszen neki barátja van, én pedig nem vagyok a legdekoratívabb srác a suliban, akivel büszkélkedhetett a barátnői előtt.

Újra kinyitottam a félretett könyvet és olvasni kezdtem. Hirtelen ismét elkalandoztak a gondolataim. Vajon tényleg megtörtént az utóbbi húsz perc az életemből? Mikor Vera megérkezett, ugyanúgy olvastam, mint most. Talán csak álom volt az egész. De azokban a pillanatokban, amikor testeink egybeforrtak, félretéve minden gondot, előítéletet, szabályt és józanságot, igenis valóság volt. Most már emlék.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dryvit ·
Szerintem igenis jó volt... :innocent:

guminyest ·
Ne haragudj, de ez közönséges és gusztustalan. :laughing:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: