Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gimis lányok (5. fejezet: Cissy bevállalja)

Gimis lányok
5. fejezet: Cissy bevállalja
-------------------------------------

Írta: Frank Brown
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
2007. szeptember

Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>

*************************************


Pam nem győzött betelni a fiú csókjaival. Maga mellé húzta Dereket a heverőre. A fiú átölelte, a szájába nyomta a nyelvét. A lány keze a fiú combjai közé csúszott, és végigsimított a golyóin, amik olyanok voltak, mint két keményre főtt hatalmas tojás. Pam megfogta a srác rugalmas, kígyószerű farkát. Még így, elpuhulva is olyan vastag volt, hogy csak félig tudta átfogni.
A srác megszorította a lány mellét, és finoman megpöckölte a mellbimbókat. Pam hátraengedte a fejét, sóhajtott egyet, hagyta, hogy a fiú végigcsókolja-harapdálja libabőrös nyakát.

- Dögös kiscsaj vagy! - suttogta a srác, és végigcsókolta az arcát, a homlokát, az orrát. - Szeretem az ilyen fiatal, csinos és dögös kiscsajokat!
Pam kényelembe elfészkelődött a srác ölében, és boldogan csókolgatta.
- Te vízimentő vagy? - kérdezte suttogva.
- Mi?
A lány megint megkérdezte, egy kicsit hangosabban, de fülig vörösen.
- Igen - felelte a srác. - Honnan tudtad? Jeff mondta el, mi?
- Kitaláltam - mondta Pam.

Nagy sóhaj hallatszott mellettük. Cissy a szőnyegen feküdt, lábait a nyakához emelte, Jeff hatalmas teste pedig fölétornyosult, és épp a lány puncijába erőltette a farkát. Olyan volt, mintha egy szexre éhes szatír támadna le egy feleakkora lányt.

- Lazulj el! - nyögte Jeff.
- Finoman! - kiáltotta Cissy. - Ez fáj!
- Még be sem dugtam! Lazulj el, élvezni fogod!

Jeff a nyöszörgő lány fölé hajolt, és összeszorított szájjal a lányba nyomta a makkját. Cissy háta megfeszült, s a lány a srác izmos mellkasába vájta az ujjait.
- Jaaaaj!
- Ahhhhhh! - nyögött fel Jeff, és az egész farkát Cissy testébe nyomta. A mozdulat végén szakadó cuppanás hallatszott. - Iggeenn!!!

Cissy szája kinyílt, mintha sikítani akarna, de nem jött ki rajta hang. A szeme szinte eltűnt, mintha elájult volna. A lábujjai görcsbe rándultak, mintha megfagytak volna. A puncijából pár cseppnyi vér szivárgott ki a farok mellett. Pam lenyűgözve figyelte a jelenetet.
Derek csuklott egy nagyot:
- Elvetted a szüzességét, Jeffrey!
- Nem tudtam, hogy még szűz! - nyögte Jeff. - Ááá ez nagyon jó érzés!
A feneke megrándult, és ki-be kezdte mozgatni a farkát a lányban. - Ahhhh nagyon szűk!

Derek farka csöpögni kezdett Pam kezében, és megkeményedett, mint egy darab csont. A srác megragadta a lány kezét, és megmutatta, hogy hogyan mozgassa a dákóján. Pam mechanikusan, szinte oda sem figyelve simogatta a faszt, és figyelte, ahogy Cissy a hörgő-nyögdécselő férfi alatt dorombol.

Cissy kezdett magához térni. Az ajkába harapott, és myüszített, miközben Jeff döngette. A lyuka kezdett tágulni, a puncilé lefolyt a popsijára. Az egész teste beleremegett a lökésekbe, ahogy a fasz a puncijába hatolt. Megmarkolta a srác seggét, az ujjai belevájtak a húsába.
- Na ez milyen érzés? - kérdezte Jeff.
- Még mindig fáj, de már egész jó - felelte Cissy. - Mmmn, igen, óóó Jeff!

Jeff megint csuklott egyet.
- Mondtam, hogy szeretni fogod. Akarod keményebben? Gyorsabban?
- Igen! - nyögte Cissy. - Keményebben! Gyorsabban!
- Ez azzz - nyögte Jeff, és felnyársalta a fiatal lány testét. - Ááááá, igeeeen!

Pam megnyalta az ajkát, és mohón bámulta a hatalmas faszt Cissy puncijában. Elmosolyodott, mert meglátta, hogy a fiú golyói hogy mozognak előre-hátra. Cissy nedvei már ott csillogtak a ki-be mozgó szerszámon. Jeff úgy mozgott, mintha egy hatalmas csővel tisztogatná Cissy fiatal kis punciját. Ettől Pam keze is egyre gyorsabban mozgott Derek merev péniszén. Derek Pam füléhez hajolt:
- Finoman, kicsim - suttogta. - Ugye nem akarod, hogy szétspricceljem mindenhova?

Bár Pam nem nagyon figyelt arra, amit Derek mondott, a keze lassabban mozgott. Jeff-et és Cissy-t nézte. Jeff farka finom, cuppanó hangokkal mozgott Cissy puncijában.
- Ohhhhh, Jefffff! - nyögte Cissy. - Igen, ez azzzz!!!
Teljesen fel volt nyársalva a srác farkára. A mellei mintha megduzzadtak volna, a feneke pedig belerándult minden lökésbe, amivel Jeff a puncijába hatolt. Szőke feje álomszerűen mozgott ide-oda.
- Már nem kell sok, Jeff, jaaaj!

Jeff felnyögött, és gyorsabban kezdett baszni. Teljesen maga alá temette a lány testét, széles vállai a finom kis lábaknak feszültek. Közben végig Cissy szemébe nézett. Hatalmas farka csak dugta és dugta a csajt. Cissy felsikoltott, és remegni kezdett. Jeff is kiáltozni kezdett, Pam azt képzelte, hogy a Cissy puncijába spriccelő sperma hangját is hallja.
- Ááááááááááá!!! - sikoltotta Cissy. A csípője reszketett, a puncija teljesen rászorult Jeff szerszámára. Hevesen lihegett, mintha a farok nem is spermát, hanem acélgolyókat lőtt volna belé.
- Ahhhhh! - nyögte Jeff, aztán Cissy-re zuhant. A lány majdnem teljesen eltűnt alatta. A srác erei vadul lüktettek.

Derek felállt, felkapta Pam-et a kanapéról, és kivitte a nappaliból, egyenesen a saját szobájába. Forró, kőkemény farka minden lépésnél Pam fenekéhez csapódott.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sinara ·
Nagyon el lett aprózva ez a történet. Nem ártottak volna hosszabb fejezetek. Tudom, nem rajtad múlik, de akkor is.

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google Pluson is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: