Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gábor és a Twingo!

Velem a következő történet esett meg, pont a névnapomon.

Chaten ismerkedtem meg egy orvostanhallgató lánnyal. Kétszáz kilométerre lakunk egymástól, de már a következő hétvégén találkoztunk, s azóta is. Az első randi inkább csak a megismerkedés jegyében zajlott. A második alkalommal már a testiség vizeire eveztünk.

A várost, ahol a lány lakik, hegyek ölelik körbe. Egy kis séta után Luca felajánlotta, megmutatja a hegyeket, felvisz a Twingojával. Nagyon jól ismerte a környéket, mert folyton túrázott, és hegyet mászott, ami tökéletes alakján meg is látszott. Jó húsz perc, autózás után egy elhagyatott tisztásra értünk, ahonnan gyönyörű panoráma tárult elénk. Romantikus alkat vagyok, ezért azonnal magamhoz szorítottam, és hosszan szájon csókoltam Lucát. Tudtam, hogy nagyon érzéki lány, de a simogatása, és a két kemény hozzám nyomódó melle azonnal felállította a cerkám.

Szűk farmerben voltam, és így azonnal megérezte a szövet alatt ágaskodó oroszlánt. Rögtön megértette mi a helyzet. Kézen fogott, a kocsihoz vezetett, majd egy-egy ügyes mozdulattal mindkettőnk kihámozott a pólónkból. Vadul csókolgatni, karmolászni kezdte testemet, erre nagyon tűzbe jöttem. Elkezdtem simogatni a hátát, lassan levettem áttetsző melltartóját, majd csókolgatni, szívogatni kezdtem telt, kerek melleit. Fantasztikus volt! Éreztem, ahogy kigombolja a nadrágom, majd lassan letolja, s megmarkolja a szerszámom. Szép lassan lefelé végigpuszilgatott, majd szájába vett, és vadul szívni kezdte. Azt a gyönyört leírni nem, csak átélni lehetett! Éreztem, hogy hamarosan elmegyek. Így is történt. Kb. két-három perc múlva a szájába élveztem. Ő az utolsó cseppig lenyelte.

Őt sem akartam kielégítetlenül hagyni, ezért feltettem a motorháztetőre, felhajtottam bokáig érő szoknyáját, majd lehúztam a puncitól lucskos bugyiját. Először lassan, majd egyre hevesebben, és mélyebben nyalni kezdtem a kéjbarlangot. Éreztem, ahogy megremeg, ahogy élvezi a helyzetet. Neki sem kellett sok. Pár perc után ő is elélvezett, és hangos nyögdécselések verték fel az erdő csendjét.

Lucával azóta is együtt vagyok, hamarosan összeköltözünk. A tisztásra is kijárunk, bár még sok jó hely van a környéken.
Hasonló történetek
26059
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
29935
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: