Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fürdőszoba

Ismét itt vagyok, és egy újabb élményemet írnám le, amit az én drága Nikimmel éltem át (Persze ez már rég volt, 2002 nyarán.) Számomra ez a történet éppen annyira jó emlék, mint rossz, ugyanis a dolgok nem mentek zökkenőmentesen.

Nyár volt, és a huszadik születésnapom. Egyszerre ünnepeltük Nikivel és reggel még minden rendben volt. Elkezdődött a buli és a hangulat a tetőfokára hágott. Pia, zene, egyebek, hangos beszélgetések, jókedv. Niki egyszer csak karon ragadott és bevitt a szobámba. Leültetett, és közölte velem hogy szakítsunk. Jó mi a születésnapomon. Na de ennek van előzménye. Már vagy fél éve nyitott kapcsolatban voltunk, mert nem ment minden simán. Most érkezett el annak az ideje, hogy ezt teljesen befejezzük. Sokat veszekedtünk, mert volt a barátaim között egy lány Kriszta, akivel még Niki előtt volt dolgom. Nem feküdtünk le, de a petting fogalmát szinte teljesen kielégítettük. Ha Kriszta éppen találkozott a barátjával, de nem volt hozzá kedve, akkor találkoztunk, csókolóztunk, izgattuk egymást és ő úgy ment a barátjához, hogy nedves volt a bugyija. Jó volt ez így, nem akart egyikünk sem többet. Hülyeség tudom, de így alakult.

Kriszta tetszett Nikinek - ő ugyanis erősen biszex. Ezért is volt a veszekedés, mert féltékeny volt, valamint bántotta az egóját, hogy ő (Niki), nem kaphatja meg. Így is volt egészen a születésnapomig. Ekkor ugyanis Niki félrehívta Krisztát a fürdőbe, hogy tisztázzák a dolgot, bocsánatot kérjen tőle, mert fúrta, ahol tudta, és hogy tiszta vizet öntsön a pohárba. Bezárkóztak és még nekem sem nyitottak ajtót. Bár akkor szakítottunk, én még szerettem Nikit és majd megölt a féltékenység. Imádom a két lányos témákat és szerintem ők ketten gyönyörűek ketten (akinek kell kép, adhatok róluk ^_^), én mégis iszonyatosan féltékeny voltam. Úgy tíz perc múlva nyílt az ajtó és széles mosollyal jöttek ki, békességben. Tudtam! Éreztem, hogy nem csak beszélgettek.

Kriszta bent maradt a fürdőben és én bementem utána. Becsuktam az ajtót és kérdőre vontam.
- Elmondta, hogy szakítottatok.
- Mit csináltatok itt? - kérdeztem mérgesen. - Csak mosolygott. Tudtam! De nem akartam a születésnapomon szomorkodni így megpróbálkoztam egy trükkel.
- Engem csak az zavar, hogy ezt én nem láthattam.
- Én nagyon szívesen megmutatom neked- mondta mosolyogva.
- De Niki nem. Ő féltékeny...
- Várj. - Kiment és egy perc múlva a szemérmesen mosolygó Nikivel tért vissza.
- Szeretné, ha megmutatnánk neki.
- Jó- suttogta. - Először csak a kezeiket simogatták, majd Kriszta felbátorodva megsimogatta Niki arcát és egyre közelebb hajolt hozzá. Aztán elérték egymást, és csókolózni kezdtek. Mondanom sem kell gyönyörű volt. Lágy, puha (igen még így látszatra is az volt). Mindkettejükkel csókolóztam már és el tudtam képzelni azt a két csókot együtt. Összeölelkeztek és elmerültek egymás mézédes csókjában. Én csak ültem a kád szélén és majdnem elsírtam magam gyönyörűségemben. Abbahagyták, majd Niki kiment.
- Na tetszett? - Feltört bennem az önző férfi. Felálltam és derékon ragadtam Krisztát.
- Nagyon- búgtam és megcsókoltam. - Finom volt ahogy láttam és emlékeztem. Mikor abbahagytuk, lesütöttem a szemem és folytattam az önzésemet.
- Kár, hogy én kimaradtam. Ezt ő már biztos nem akarná. - Elmosolyodott és azt mondta:
- Várj.

Most kicsit több idő telt el, de Nikivel tért vissza. Most már nem volt annyira boldog. Nem igazán tetszett neki a dolog, de belement. Ismételten elkezdtek csókolózni és én lassan odasétáltam. Átkaroltam őket és ők is átkaroltak, aztán beszálltam. Valami fantasztikusan jó érzés hármasban csókolózni. Egyszerre éreztem a két lányt. A nyelvemben lévő piercing össze-összekoccant Krisztáéval, Niki nyelve hol az enyémet simogatta, hol Krisztáé körül siklott. Aztán úgy gondoltam, tovább vihetem a dolgot. Elszakadtam tőlük, és Niki mögé álltam. Hátulról csókoltam a nyakát, és simogattam lapos feszes hasát. Közben Kriszta elé állt és csókolózni kezdtek. Nem bírtam magammal. Elkezdtem lehúzni Niki pólóját mire Kriszta azonnal rábukott a mellére. Levette a melltartóját, és azonnal izgatni kezdte Niki pici cicijének bimbóit. Élvezték és engem nagyon izgatott a látvány. Még többet akartam. Elmentem Niki mögül és Kriszta mögé kerültem. Simogatni kezdtem és Niki felé irányítottam a fejét, hogy csókolózzanak. Ekkor Találkozott a tekintetem Nikiével. Fagyos kék szemei féltékeny gyűlölettel ragyogtak. Én félve, tátogva kérdeztem: "Szabad?", pedig nem is volt már senkim sem.

Ő bólintott és folytatta. Krisztát is levetkőztettem és most Niki nyalta Kriszta kicsi, de hihetetlenül kemény és szép melleit. Simogattam Kriszta hasát, csókoltam a nyakát és miközben Niki nyalta a mellét simogattam arany fürtjeit. Lassan kigomboltam Kriszta nadrágját és letoltam. Tanga bugyi volt rajta és tökéletesen kirajzolta kerek fenekét. Ők váltottak ez alatt és ő nyalta Niki cicijét. Meg voltam zavarodva, nem bírtam magammal és olyanná váltam, amilyen nem vagyok. Azonnal Kriszta bugyijának estem, de ő visszahúzta. Vártam, néztem őket, aztán ismét elöntött az erotika füllesztő füstje és egy rántással lerántottam Kriszta bugyiját. Itt rontottam el. Elszakadt Nikitől, felrántotta a bugyiját és elugrott tőlem, egyenesen volt barátnőm karjaiba. Szép, mégis fájdalmas látvány tárult elém. Niki ölelte a meztelen lányt, simogatta a fejét, csókolgatta és közben azt mondta, nyugi, semmi baj. Mikor bocsánatot akartam kérni, ő, mint egy anyatigris rám mordult.
- Hagyd őt!

Ennyi volt. Kinyitottam az ajtót, és kirohantam. Átkoztam magam amiért ezt tettem. De hülye voltam. Nem elég, hogy elpuskáztam a lehetőséget, de magamra haragítottam mind a kettejüket. Később Kriszta kijött hozzám az erkélyre és megnyugtatott, hogy ő akarta volna tovább is, de megijedtem, haragszik és elkezdtünk csókolózni. Később Nikivel is volt egy köröm. Veszekedtünk, kiabáltunk elmondott mindenféle önző állatnak és el is hittem hogy az vagyok, mikor is eszembe jutott, hogy engedélyt kértem és ő megadta. Igazat adott nekem észhez is kapott, majd elmondta, hogy nem akar elhagyni, de nem tud a barátnőm maradni. Még egy hónapig együtt maradtunk, majd egy nap, elhagyott. Azóta is hiányzik, nem találtam hozzá hasonlót, de ezt már az előzőben írtam. Krisztával ezek után még néhányszor találkoztunk, volt is egy s más, de nem jutottunk el a konkrét szexig, az aktusig. Jó volt élveztük, de aztán egy kamu szöveggel lekoptatott. Értettem a szóból és befejeztem vele. Vagy ő velem? Inkább együtt. Igen. Jó nő, de számomra sosem volt egyenértékű Nikivel. Ezek után még egyszer lett volna lehetőségem két lánnyal lenni, de nem jött össze. Azt nem én rontottam el. Azóta semmi és talán sosem jön össze, mert eddig csak negatív élményeim voltak ezzel kapcsolatban.
Hasonló történetek
24236
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
30255
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Al Bundy ·
Te szerencsétlen, ezt biztos csak álmodtad.

De csak az a fontos, hogy te mit hiszel és ha azt hiszed ez tényleg +türtént akkor az így is van. :)))))))))))) Hol a söröm? PPPEEEEGGGGG!

WaZUpP ·
4 betű és egy osztályzat!
B
É
N
A
1!
WaZUpP

Arcsi24 ·
hol lehet megtalálni a Nikis történetet??? :blush:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: