Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Furcsán szeret

Egy hete történt. A barátommal az erdőben sétálgattunk, mikor megláttunk a bokorba egy szeretkező párt. A barátom azonnal felizgult rám és odébb mentünk. Letépte a ruháimat, majd nyalni kezdett. A dombomon haladt, a szőrös gombolyagot harapdálta, nyögésekkel fűszerezve. Beljebb haladt a csiklómhoz, úgy nyalta, mint a nyalókát a gyerekek. Nekem érdekes a felizgulási módszerem, azt kiabálom: Vezesd már belém a táncoló horgocskádat! Ekkor is ezt üvöltöttem, a fiúm pedig teljesítette kívánságom. Óvatosan kezdte, majd megvadult, annyira, hogy egy tüskével szurkált engem, hogy jobban ordítsak és lihegjek. Átvettem tőle a tüskét és a szerszámára firkálgattam vele.
Egy szeder volt mellettem, letörültem és a fasza csúcsára raktam. Bekaptam az egész fasztörzsét és miközben a nyelvemmel a szedret a számba akartam tenni, belém spriccelte forró férfitejecskéjét.
Hangosan nyögött hozzá, amitől én jobban beindultam. A földre hasaltam, és tökét a seggembe téve
izgett-mozgott rajtam. Alám nyúlt és csupasz mellem dörzsölgette, mígnem én is elélveztem.
Felöltöztünk és hazaindultunk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
sweety ·
Mit is mondjak?
Szar az egész!

violet19 ·
...hihetetlen.... ez nagyon gáz!! Közönséges, érzelemmentes, érzéketlen, igénytelen....egyszóval Szar! :angry: :rage: :rage: :rage:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: