Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

furcsa érzések viharában

Sejtettem mindig, hogy nem csak a lányok érdekelnek, ezért regisztráltam egy szextárskereső oldalon. Sokat ismerkedtem, míg Vele kezdtem el beszélgetni heteken keresztül. Ez fura, de hatalmába kerített, tetszett, hogy mindenre figyel, teszett, hogy elmondhatom neki legtitkosabb vágyaimat, tetszett, hogy udvarolt, teszett, hogy csak irogattunk, de folyamatosan fel voltam izgulva minden beszélgetésünk alatt ez a legjobban az tetszett mikor elküldtük egymásnak a merev farkunkról készült fotókat.akkor tudatosult bennünk, hogy azonnal találkoznunk kell. Folyton kérlelt, hogy találkozzunk, de nem mertem,majd egy szép napon erőt vettem magamon és találkoztunk. Én 17 ő pedig egy 49 éves érett, sármos pasi.Sosem láttuk egymást, csak akkor ott először. Elkapott a félelem, hogy tudja a titkom és tudja, hogy ki az aki ezeket a titkokat hordozza. Autóval jött, kérdeztem hol parkol, mutatta és odamentem,beszálltam az autójába. Hozzá igyekeztünk.Meg sem mertem szólalni csak igen és nem feleletet tudtam adni, amíg a lakása ajtaját magunkra nem zárta.Kicsit már oldottabban beszélgettünk, majd buján kérlelt, hogy kezdjük el amiért itt vagyunk, tehát vetkőzzek le.megkértem tegyünk be valami pornót, az oldja majd a gátlásaimat.Meleg pornó volt, amit betett. Sajnos leblokkoltam és nem mertem semmit csinálni ezért felállított, mögém állt és gyengéd,forró csókokat lehelt a nyakamra és a vállamra, amitől olyannyira felizgultam, mint még soha talán. Plusz a merev pénisz érzete, ahogy nekem simul, szinte benne van, csak a nadrág tartotta a Férfit vissza a megvalósítástól. Hirtelen fejbevág egy gondolat, pokolian éreztem magam, gusztustalannak tartottam abban a pillanatban, szégyeltem, hogy egy 49 éves férfival vagyok egy zárt szobában, félmeztelenül, szorosan egymáshoz simulva, meleg pornótól felizgulva, de közben tudtam, hogy most ez az amit ki akarok próbálni, most ő meg tudja nekem mutatni, hogy milyen az az érzés, amit olyannyira akartam már tudni. Megfordultam. Egymást ölelve csodáltuk egymás testét majd megcsókoltam a mellkasát, majd lejjebb és még lejjebb, míg nem azt vettem észre, hogy térdelek előtte. Öv kiold, zipzár lehúz, majd lassan elővettem a hatalmas, forró, kőkemény péniszét.Nee, ismét egy gondolat, ami nem enged. Nem tudom megtenni, nem tudom megtenni, ismételtem, majd elmondtam neki, hogy sajnálom, de ez most nekem nem megy. Azt mondta semmi baj, ledöltünk az ágyra és megölelt.5-10 percig így feküdtünk, mikor észre vettem, hogy felizgultam megint, elkergettem a gátló gondolatokat és attól ahogy érzem a leheletét a nyakamban, kezét a farkamhoz irányítottam, mire ő meglepődve, de viszonzásul gyengéd, lehelet finom csókot adott a puha ajkamra. Amikor ajka az ajkamhoz ért, megszűnt a szégyen érzet, megszűnt minden...lágy csókok csattantak el, majd a Férfi, a kéjtől merev péniszemet kibujtatta az alsónadrágomból, a puha bőrt lágyan hátra húzta, pillanatnyi csodálkozás a makkom szépségében és bekebelezte forró, puha ajkával.fejét megállítva felnyögtem, rámnézett, arcomon zavartság, szavak nélkül megnyugtatott és folytatta tovább.Nyalt, szopott, csókolt odalent, míg forró tömény spermámmal tele nem élveztem a száját.gyönyör, kéj,érzékiség.Elélveztem, de rögtön a rossznál is rosszabb gondolatok lepték el a fejem, mocskosnak éreztem magam. mennem kell!! mondtam neki, mire ő mondta hogy nyugodtan, ahogy akarom csak meg egyszer hadd szopjon le, mert ez minden vágya és ez nekem is csak jó lehet...m valahogy ismét rávett, szavak nélkül. Mondtam neki hogy, nem fog megint felállni, mert másodikra, eddig még soha nem állt fel, de addig erősködött, amíg a kicsi, puha farkam a szájába vette és lágyan szopogatta. Nem, ez lehetetlen...gondoltam én, de mégis megint hatalmas és kőkemény a farkam, hogy csinálta?? Mutató ujját a fenekembe félig bedugta, majd megint csupa sperma lett tőlem minden. Mennem kellett, önző módon csak élveztem, de nem adtam semmit cserébe. Hetek teltek el, majd megint elkezdtünk csetelni, ahol megbeszéltünk mindent rendszeresen a múltkori alkalomról. Kérlelt, hogy találkozzunk megint, hiszen olyan jó volt velem...hogy azóta csak a farkam jár a fejében. Elcsábított ismételten, levett a lábamról, ahogy bókolt és udvarolt nekem ez a 40 es férfi. Találkoztunk másodszorra is, eljött értem és elvitt a nyaralójába, az úton sokat beszélgettünk és kacérkodtam. Megérkeztünk. Egy nagy, hosszú lepcsőn kellet a házhoz felmenni, előre küldött engem, éreztem, hogy stíröl ezért bátran letoltam a nadrágom és pucér fenékkel mentem fel, amitől ő teljesen begerjedt.Fent az ajtó előtt még magához húzott, mögöttem állt és éreztem, ahogy lüktet a farka a vágytól, éreztem, ahogy izgalomba jön tőlem. Bementünk, ledobtam a ruhám, letérdeltem elé, és közöltem vele, hogy a múltkor nagyon jó volt nekem, de most rajtam van a sor, hogy örömet szerezzek..ezzel megleptem. kibontottam a nadrágját és lassan elővettem a hatalmas nagy farkát, ismét szembe néztem vele, de most nem rémültem meg...nagyon izgatott voltam. Hátrahúztam a péniszén a bőrt, kicsurrant egy csepp előváladék, ami lassan folyt le, mire én a herétől lassan, nyálasan végig nyaltam a faszát és bekaptam neki. Az előváladék és a nyálam összekeveredett a számban, lassan, érzékien, szoptam, nyaltam a makkot, lágyan, finoman játszadoztam a farkával, amikor eldurrant a vértől kőmenényre duzzadt makkja, tehát erobbant a számban és lassan csordogált a sperma a számba.Amikor a nyálam és a finom krémes állagú spermája keveredett a számban, pár rántás után én is elélveztem...Haza mentünk. Volt egy harmadik és egyben utolsó találkozás, ahol megtettünk mindent, hogy nagyon nagyokat élvezzünk.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: