Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fülbevaló / 3

Végre megtörtént. Megtörtént, amire olyan régen vártam, amire készültem, ami miatt izgultam. Sikerült Timit megkapnom.
Sorjában jöttek a gondolataim, járt az agyam, hogy miként töltsem el ezt a röpke pár hetet Timivel. Egyben biztos voltam, nem engedhetek neki, nem mutathatok gyengeséget, mert bár nem látszott rajta, de lehet legbelül megbánta és már befejezné velem a játszadozást.
Talán ezért is, előző napi keménységemet egy kicsit háttérbe helyeztem és reggel mielőtt felébredt volna reggelit és narancslét vittem a szobájába. Finoman felébresztettem, majd a tálcát az ölébe raktam.
Álmos szemekkel nézett rám, kicsit talán meglepődve, de úgy láttam igazán jólesik neki ez a kis figyelmesség.
Amíg reggelizett én elkészítettem a fürdővizét. Úgy terveztem vele fürdöm, hiszen elég nagy sarokkád simán elférünk ketten is. Különböző olajokat, tusfürdőket és fürdősókat tettem a vízbe, majd beleültem és vártam álmaim nőjét. 
Kisvártatva megérkezett egy száll köntösben, kicsit álmos, fekete haja picit rendezetlen, de így is szexi. Szólnom sem kellett, levette a köntösét, kilépett a papucsából és elindult felém. Gyönyörű volt . Teste tökéletes, mozgása nőies. Szép nagy mellei úgy álltak és ringtak ahogyan és amiképpen kellett. Csípőjét éppen annyira ringatta, hogy feneke gömbölyűségét oldalról is egy picit kihangsúlyozza. Belépett a kádba és leült velem szemben. 
Egy ideig nem szóltunk semmit. Ő egyfolytában a szemembe nézett, mint aki kiakarja olvasni, hogy mire gondolok. Én bámultam a testét, ahogyan a szolis barna bőre vizesen csillog, húsos száját amivel tegnap olyan finoman, de egyben vadul szopott.




- Köszönöm a reggelit




- Igazán nincs mit




- Elmennék ma egy két helyre. Vásárolnom kell.




- Persze menj csak.




- Jó, de nem akarsz velem jönni?




- Nem, ha nem baj. Vagy segítenem kellene valamiben?




- Nem-nem, csak a piacra megyek, meg néhány boltba semmi extra.




Talán kicsit meglepődött enyhe közönyömön, bár azt láthatta, hogyan bámulom és tudta hogy megveszek minden vele való percért.




- Gyere ide kérlek. Mondtam finoman.




Ő erre fölém térdelt és szemben velem az ölembe ült.




- Tudod mit. Ha visszajöttél megmutatom mi van a csomagban amit tegnap átvettél.




Mindeközben a farkam megkeményedett amit ő tutira észrevett, hiszen rajta ült.




- A csomagban? Kérdezte kicsit kéjesen. Közben mozgatta a csípőjét előre hátra finoman és nagyon lassan. A farkam éppen hozzáért a puncijához, simogatta magát magát a farkammal.




- Igen. Szeretnéd tudni mi az?




- Hááát, igeeen. Válaszolt, miközben a melleivel játszott az arcomtól húsz centire.




Hozzá sem értem, pedig minden porcikám kívánta. A farkam lüktetett, bennem egy hang azt kiabálta: vágd belé-vágd belé!.




Elkaptam az arcát odarántottam az arcomhoz és lesmároltam. Pörgött a nyelvünk, forró volt a szánk, nyálaink keveredtek átkerültem egy másik galaxisba, szinte öntudatlanul. Megmarkoltam a seggét kicsit megemeltem és már ültettem is rá a farkamra. Teljesen ráült és utána nem mozdult. Őrületesen finom érzés volt, ahogyan körbeöleli a farkamat a finom meleg punci.
Smárolás közben hol a fenekét, hol a hátát simogattam, néha a melleit csókoltam vagy ő a nyakam, de nem mozdult egyikőnk sem és nem is volt rá szükség.
Ez egészen addig tartott, mígnem jobb kezemmel a feneke vájatánál megéreztem a segglyukát és elkezdtem azt körkörösen simogatni, izgatni.




Ő ezt úgy konstatálta, hogy harapdálta a fülcimpám és finoman fel s le mozgott a farkamon. Mellét a számba vettem mellbimbóját szívtam nyaltam, miközben az egyik ujjam félig a segglyukába dugtam. Elég könnyen belement, amin felbátorodtam és keményen ujjazni kezdtem.
Kezeivel a nyakamnál megtámaszkodott és vonaglani, lovagolni kezdett.
Eltartott ez egy ideig, viszont én már nem bírtam volna sokáig, ezért szóltam neki, hogy álljon le és engedjen felállni a kádban. Tudta mit akarok, mert ahogy felálltam ő négykézlábra térdelt és istenien bepucsított.
Több sem kellet. mögé térdeltem és a farkam a segglyukához nyomtam. Kis ellenállás azért volt, de a fürdő olajoknak köszönhetően sikerült elsőre tövig nyomnom a farkam.
Na, ez kikészített. Olyan erősen körbeölelte a faszt, hogy azt hittem a második lökésnél elélvezek. Erőt vettem magamon megmarkoltam a derekát és elkezdtem járatni benne a farkam teljes hosszában.
Timinek nagyon tetszett, mert szinte artikulálatlan hangon kiabálta, hogy:- Dugjál erősen! Ez az! Baszd a picsám!




Kb. a 10. 13. lökésnél tovább nem bírtam és beleélveztem a seggébe.
Óvatosan löktem még párat, hogy minden kijöjjön, majd hátra rogytam a kádban és lihegtem, kapkodtam a levegőt.
Timi is megfordult és beleült a kádba. Arca kipirosodva, szája szinte csillogott a sok nyáltól.
- Nagyon finom volt, köszönöm. Mondta és elkezdte magát tisztogatni.
Én is lemostam magam. Farkam olyan érzékeny volt, hogy fájt hozzáérni.
Kiléptünk a kádból és megtörölköztünk. Csókkal és egy nagy leléssel búcsúztunk, majd mindenki ment a maga szobájába.
Ledőltem egy kicsit az ágyamra és még arra emlékszem mikor Timi bekiabált, hogy:- Elmentem, majd jövök.
Következő képem kb. másfél óra múlva, hogy mikor kinyitom a szemem, azt látom, amint Timi a lankadt farkamat a szájában tartva a golyóimat simogatja. Szívogatja, szopogatja és lassan el is éri a célját, mert keményedik egyre jobban a cerka.




- Ez hiányzott már neked. Igaz kiscica?




- Erre vágytál már régóta. Arra, hogy egy rendszeres fasz álljon a szolgálatodra. Igaz szívem.




Nem válaszolt, csak helyeslően hümmögött.




Ekkorra szépen állt a farkam, ami nem is csoda, hiszen Timitől jobb szopótechnikát még csak pornófilmeken láttam, ott is csak elvétve.




Már teljesen belemelegedtünk volna, mikor megcsörrent Timi telefonja.




Laci volt az.




Timi felült és felvette a telefont.




- Igen?




- Szia szívem, mondjad.




- Igen




Ekkor én odatérdeltem Timi fejéhez és a farkam a szájához nyomtam.




Miközben Laci beszélt Timi szopta a farkam, csak akkor hagyta egy kicsit abba, ha valamit válaszolt, azt is röviden.




- Jó szívem rendben lesz.




Majd letette.




- Laci volt. Meghívta a német főnökét Hanst vacsorára. Azt kérte te is legyél itt legalább a vacsorán, mert Hans nagyon családcentrikus és előléptetést vár tőle.




- Oké. Mikor jönnek




- Azt mondta három körül indulnak, de még előtte megállnak egy két helyen inni valamit.




- Figyu? Ezt most ne folytassuk jó? Nagyon sok dolgom van még és neked is lenne néhány feladat, ha segítesz.




- Segítek, ha én választhatok neked ruhát estére.




- Rendben, csak siessünk. El is mehetnél sörökért meg valami jó pezsgőért. Röviditalok vannak itthon.




- Jó megyek.




Felöltöztem és elmentem piákért.
Már 18-voltam így simán adtak, amit kértem.
Otthon behűtöttem őket és még segítettem Timinek főzőcskézni.
Elszaladt az idő mire öltözködésre került sor.
Én egy szép inget és trendi vászonnadrágot vettem fel övvel.
Timinek a fehér ruháját javasoltam, ami mini egyrészes ruha elég jó dekoltázzsal és mellrésznél elől 4 kicsi gombbal, amik teljesen feszültek Timi szép nagy melleitől. Lábán természetesen magassarkú.
Épp végeztünk mindennel, mikor begördült a taxi és kiszállt belőle két igen csak kapatos férfi.
Laci és Hans.
Hans egy kb 185cm magas 90-100kg közepesen pocakos 45-50 év körüli ember, kezében virág és igen nehezen, de annál hangosabban beszéli a magyart.
Mikor beléptek ismerősként fogadták egymást Timivel, hiszen egyszer már találkoztak.
- Timike! Ön ugyan olyan gyönyörű mint két évvel ezelőtt.




- Köszönöm Hans, ön is jó formában van. Talán sportol?




- Nem nem, csak néha kocogok.




Engem is bemutattak neki, és miután lefutottuk a kötelező jópofizós köröket kiültünk a teraszra vacsorázni.




Nem hiányzott belőlük de én még kaja előtt öntöttem nekik két két pálinkát meg eléjük tettem egy-egy sört. Timi is ivott velük egyet de aztán ment tálalni.




Szinte egész vacsoraidő alatt ők beszélgettek és piáztak, mi mintha csak a felszolgálás miatt lettünk volna ott.




Vacsora végeztével kivittem nekik jó pár üveg sört meg egy üveg pálinkát, Timi leszedte az asztalt és elnézést kért, de elment mosogatni.
Kis idő után, mivel már jól néztek ki mindketten, kapcsoltam nekik a kinti tévén német focit, elég hangosra véve és elköszöntem én is.
Mikor bementem Timit a nagy ablaknál találtam, aminek a kintiek közül Laci hátnak, Hans szemben ült.
Az ablak kintről tükrös fóliával van bevonva, tehát befelé nem, kifelé mindent látni.
Odasiettem hozzá és azzal a lendülettel letérdeltem és nyalni kezdtem a segglyukát a bugyit félrehúzva.
Timinek tetszett a szitu, szerintem azért is állt ott, mert a bugyiját rögtön lehúzta és nekem adta. Betettem a zsebembe és hol a segglyukát, hol a pináját nyaltam.
Timi kitolta a fenekét és szinte rátapadt az üvegre.
Egészen addig nyaltam míg farkam majdnem szétfeszítette a gatyámat. Ekkor lehúztam a sliccem és elővettem a farkam. Minden finomkodás nélkül felnyársaltam a punciját.
Löktem neki ahogy bírtam. A fejét odafordítottam, hogy nézze őket, aztán a mellénél kigomboltam három gombot, hogy a kezembe vehessem a csöcseit.
Annyira tetszett neki, hogy tocsogtam a pinanedvben. Néha kivettem a faszom és odadörzsöltem a segglyukához, majd újra a punciba.
Az egyik ilyen alkalommal a már teljesen pinanedves farkam a seggébe dugtam, ami kicsit nehezebben, mint de-t, de bement. Kezdetben lassan, majd egyre gyorsabban dugtam a seggét. Imádta.
Egyik kezem a száján, hogy ne ordibáljon, másik a csöcsén.
A kintiek elkezdtek mozgolódni ezért abbahagytam és nem hagytam neki, hogy begombolkozzon.




- Így mész ki és kész.




- A németet ki kíséred, Lacit lefekteted és vissza jössz.




Valamennyire el bírta rakni a melleit, bár így is látszottak egy kicsit a bimbók.




Kiment hozzájuk.




- Na, csak már nem indul Hans.




- De igen, most hívtam taxit 5 perc és itt van.




Ahogyan szemben álltak vele, Laci úgy ölelte, kapaszkodott Timibe, hogy Timi egyik melle szinte teljesen kint volt. Hans elkerekedett szemekkel nézte és a gatyája is dudorodott.
Gyere édes ki kísérjük a főnököt a kapuig.
Kibotorkáltak és kisvártatva megérkezett a taxi.
Ekkor Hans meghívott mindannyiunkat hétvégére egy konferenciára megütögette Laci vállát, aki örült, hogy még áll és azt mondta:




- Feltétlen számítok rád Lacikám és a kedves feleségedre is, hiszen rajta is múlhat az előléptetés.




Ekkor megölelte Lacit, majd Timit. A különbség az volt a két ölelés között, hogy Timi seggét jól megmarkolta és magához húzta.
Laci ebből semmit nem látott.
Viszont abból sem, mikor lefektette őt Timi, majd odajött hozzám és újra keményre szopta a faszomat és újra a seggét dugtam neki addig, míg mindketten egy orbitálisat nem élveztünk.
Én ráélveztem a mellére egy óriás adagot és megtiltottam neki, hogy lemossa. Úgy feküdt le, tiszta csatakosan, gecisen.
Szerintetek Laci észrevett valamit reggel?
Á dehogy. Lehet még azt is elhitte volna, ha észreveszi, hogy ö kefélte szét Timit az este.




Folyt. Köv

Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
bakos1022 ·
Csak ismételni tudom önmagam. A történet nem rossz. Bőven van bennne lehetőség... csupán az írásmódon kell csiszolnod. Amíg ezt nem teszed meg, addig nem várhatsz elismerést... fogadd meg a kritikákat, mert azok építő jellegűek. A történetre nyomok egy zöldet. :grinning:

szerenella ·
Marokfegyver :heart: és Bakos1022 :heart: véleményével értek egyet. Olvass el másoktól néhány írást, hogy érezd a különbséget, és olvass sokat, ha írni akarsz! :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: