Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Friss ismeretség

A történet 2010 nyarán kezdődött amikor a baráti társaságunkba egy új lány érkezett. (A neve maradjon titok)
Első látásra egy átlagos lánynak tűnt, akit túl szépnek sem mondhatnék de csúnyának sem.
Nem tápláltam iránta sem érzelmi sem pedig szexuális vonzalmat egészen nyár végéig amikor elmentünk egyet strandolni a közeli tóra.

Szép nagy tó volt, nyarnta ide jártunk lehűteni magunkat. Akkor láttam először bikiniben és ragdta meg a figyelmem.
A partról néztem amint nevetgél és úszkál a többiekkel...Ahogy vékony testét magába engedi a víz. Furcsa bizsergést éreztem már akkor amit igyekeztem elfolytani.
Egyik unalmas délután azomban nem verődött össze a banda mint máskor ezért halálra untam magam...Hirtelen kaptam egy SMS-t tőle, hogy mi lenne ha
lemennénk a tóra mert ő is nagyon unatkozik. Nem kellett kétszet kérnie egyből bele egyeztem...
Körülbelül másfél óra múlva már lent is voltunk a tavon ahol gyorsan levettük a ruháinkat ami alatt ő a bikinijét viselte.
Ugrottunk egy hatalmasat és játszottunk a vízben...Dobáltam, ő lefröcskölt én megdobtam iszappal.
Amikor megemeltem néha akaratlanul is hozzá ért a farkamhoz ami egyre inkább ágaskodni kezdett...
Próbáltam úgy mozogni, hogy ne vegye észre de a víz nem volt elég hideg, hogy összezsugorítson. :)
A következő emelésnél feneke hozzá dörzsölődött a farkamhoz amit "sajnos" észre vett majd nevetve kérdezte:

-Neked feláll?
-Hááát...Egy kicsit.
-Naaa, annyira nem is kicsit...
-Ne haragudj nem igazán történt velem még ilyesmi.
-Semmi baj ez teljesen természetes reakció.

Ez a pár mondatos beszélgetés végig nevetve zajlott és a hangulat oldotta a feszült érzésem.
A következő emelésnél érezhetően a farkamhoz dörzsölte magát amin felszisszentem.
Utána beszélgetni kezdünk a vízben közel egymáshoz és hirtelen érezni kezdtem, hogy keze a farkam simogatja persze ruhán keresztül.
-Mit csinálsz? Kérdeztem tőle kicsit lihegve...
-Ez tetszik nem igaz? Válaszolta kacér mosollyal az arcán.
-Persze, hogy tetszik de....A mondatom már nem tudtam befejezni mert megcsókolt.
Próbáltam kezelni a furcsa helyzetet de mivel nem tudtam mást tenni így hagytam, hogy jöjjön aminek jönnie kell.
Megfogtam csinos kis fenekét amit a falatnyi bikini alsó fedett majd meg emeltem enyhén, hogy át kulcsoljon a lábaival.
Lassan elindultam a part felé a karjaimban vele és lefektettem a puha fűre az után, hogy levettem róla a világoskék melltartóját.
Csinos tenyérbe illő kebleit maszíroztam amit halk sóhalyokkal nyugtázott...
Ruhán keresztül a puha puncijához illesztettem merev ágaskodó farkam aminek hatására megemelte csípőjét farkamhoz dörzsölte magát.

Lassan elkezdtem puszilgatni a nyakát, kulcscsonjtját, majd a finom kemény mellbimbóit kezdtem becézgetni nyelvemmel.
Éreztem, hogy élvezi amit csinálok ezért felbátorodva még lejjebb vettem az irányt a hasa felé, amihez hozzá-hozzá érintettem nyelvem is.
A csípője magasságába érkeztem, és éreztem a teste szenvedélyes ficánkoló mozdulataiból, hogy nagyon kívánja a dolgot.
Két oldalt kikötöttem a szexi bikini alsóját, majd elém tárult a gyönyörű nedves, vágytól izgatott csupasz puncija.
Fejem a combjai közé igazítottam, majd apró puszikat leheltem a puncijára, ami ekkor már ontotta magából a nedveit.
Nyelvem minden pontját bejárta a finom puncinak de nem akartam, hogy a nyelvemtől élvezzen el.
Ekkor felült és a hátamra fektetett majd hevesen megcsókolt... Azonnal lefelé vette az irányt ahol hirtelen mozdulattal megszabadított a fürdőnadrágomtól. Elé tárult kemény és lüktető farkam amit a puha kezébe vett és húzogatni kezdett... Nagyon élveztem, amit csinál.

Közelebb hajolt merev farkamhoz majd nyelve hegyével megérintette a csillogó makkot amit egy halk nyögéssel nyugtáztam.
Ennek hatására lassan a szájába engdte a teljes szerszámomat...Ettől azonnal hanyatt feküdtem és élveztem ahogy a farkammal a szájában játszik.
Én sem szerettem volna ilyen hamar elmenni ezért hirtelen felhúztam és combjai közé másztam mint egy feldühödött bika.
Ő benyult a lábam közé a merev hímtagomat a csiklójához dörzsölte majd egy hirtelen mozdulattal a forró barlangja bejáratához izgazította.
Nekem sem kellett több, egy határozott döféssel behatoltam legédesebb nyílásába aminek hatására átkulcsolt lábaival és a fülembe súgta, hogy "dugj meg".
Először lassú tempóban majd fokozatosan gyorsítottam egyre mélyebbre és mélyebbre hatolva a nedves punciban. Édes hangon nyögött miközben a hajamba túrt, és csípője mozgatásával jelezte, hogy ne hagyjam abba amit csinálok...Egyre hevesebben nyögött és nekem sem kellett sok a csúcsig, ezért hevesen kefélni kezdtem.

Megsúgtam neki nyögések közepette, hogy nekem lassan itt a vég, de ő csak kért, hogy ne hagyjam abba. Amikor éreztem, hogy jön a forró magom felhúztam magam, hogy a kezeimmel tudjak támaszkodni majd még gyorsabb tempóban dugtam. Hatalmas erővel lövelt ki belőlem a sperma amit jó mélyen engedtem belé és közben láttam az arcán a mosolyt amiből látszott, hogy tetszik neki, hogy rendesen megtöltöttem. A légyott után fél órán át beszélgettünk összebújva a fűben de mivel kezdett esteledni, így felvettük a ruháinkat és vissza sétáltunk a civilizációba. A történetnek van folytatása...De az már egy más tipusú történet. Köszönöm, hogy elolvastad! :]
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

aveon ·
Nem rossz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: