Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Friss hús

Albérletben laktam egy családiház alagsorában akkoriban. A család szeme-fénye a fiuk, Bibi volt, aki ezt a nem éppen férfias becenevet viselte, lehet, hogy még büszke is volt rá, nem tudom. Egyébként egy jó kiállású srác lett volna, csak egy szem férfiasság nem látszott rajta annak ellenére, hogy a szája fölött már évek óta árnyékot vetett a pelyhedző bajusz. Imádták az iskolában a lányok, legalább is az elvontabbja, szerintem mindenkinek ismerős ez a típus. Roppant okos volt, de a világ dolgaival szemben olyan tájékozatlanságot produkált, mint egy nyeretlen kétéves. De más dolgokban koraérett volt és céltudatos. Engem eléggé kedvelt, valószínűleg imponált neki az életvitelem, a tapasztalatom és az erősen maszkulin külsőm. elég sokat beszélgettünk, ha a kertben napozott, vagy csak üldögélt és tanult, de arra egyáltalán nem számítottam, amit most elmesélek.
Egy délután kopogott az ajtómon.
- Nem zavarok?
- Gyere be, nem zavarsz. Mi újság?
- Hát.. az a helyzet, hogy tanácsot kérni jöttem.
- Tőlem?! Na és anyádék?
- Nekik ezt nem mondhatom el és te se mondd el, ígérd meg, hogy titok marad!
- Nem bánom, de biztos, hogy én vagyok a legmegfelelőbb alany?
- Te annyi mindent tapasztaltál és mindenről van véleményed, nekem meg senki sincs, akitől tanácsot kérhetnék.
- No és a tanáraid?
- Hát éppen ez az, az egyik tanáromról van szó, így tőlük sem kérdezhetek. Meg aztán még csak nemrég kezdődött az év, nem is ismerem még őket sehogy sem.
- És mégis gond van már most az egyikkel? Az gáz.
- Nem, nincsen gond, de nem tudom... A legjobb az lesz, ha sorban elmondom, hogy mi a problémám.
- Rajta.
- Hát az van, hogy az egyik tanáromról azt suttogják, hogy teljesen meleg és hogy ki szokott kezdeni a diákokkal. Nem nyilvánosan, azt gondolhatod, de az ilyesmit nem is verik nagydobra, gondolom. Lehet, hogy nem is igaz, de mi van, ha mégis?
- Félsz, hogy kikezd veled? Csinált már valamit?
- Á, dehogy, én semmit nem vettem észre ebből!
- Akkor nem értem, hogy mi a baj? Ha meleg, hát meleg, téged nem érint, gondolom te nem vagy az, ki sem kezdett veled, hol a probléma?
- Ott a probléma, hogy ha mégis kikezdene velem, akkor nem tudom, hogy hogyan viselkedjek vele szemben.
- Ez igazán egyszerű. Közlöd vele, hogy te nem vagy vevő erre a témára és még fel is jelentheted, ha tovább erőlködne.
- De ezt nem akarom, ez a biológia tanár és tudod, hogy biológus akarok lenni, ez a tanár külföldön is tart előadásokat, akit ő protezsál, az mind sokra viszi ebben a témában, ő az atyaisten!
- Hát akkor a legegyszerűbb, ha csak arra az időre vagy a közelében, amíg a tanóra van, azidő alatt is légy távolságtartó, csajozz feltűnően, meglátod, eszébe sem fog jutni, hogy te célcsoportja lehetsz.
- És a szakkörök, a különórák, azokkal mi legyen, anélkül sehol sem leszek, meg a versenyekre felkészülés, mind-mind az ő reszortja, többet leszek vele, mint itthon! Csajozni meg nem csajozok, sem rá nem érek, meg nem is nagyon érdekelt eddig, még barátnőm sem volt soha.
- No és azok a kis lonyák, akikkel itt szoktatok bohóckodni a kertben? Némelyiken látszott, hogy bukik rád és -mondhatom- mindegyik igen dekoratív volt!
- Azok csak csajok, tanulunk, meg hülyéskedünk, semmi más. Haverok...
- Akkor a mostani környezetedből kéne, az legalább közel van a tanárod látóköréhez, csak az a fontos, hogy lássa: te a csajokat szereted.
- Nem is tudom...
- És viselkedj férfiasan, legyél kemény, öntudatos, ne legyél nyálas, és határozottan beszélj mindig, ne nyávogj, ne szeleskedj, szóval legyél egy kicsit macsóbb... Bár ha pont azokat kedveli, akkor meg megint mindegy.
- És mit csináljak, ha tényleg kiszúr magának?
- Van akkora szókincsed, hogy kidumáld magad, hazudd azt, hogy csak a lányokat bírod, ha már nincsen csajod, kamuzzál össze mindenfélét.
- Nemigen tudok hazudni, rögtön elpirulok... Na és ha nem mondok ellent neki?
- Mi? Ha hagyod magad elcsábítani?
- Igen.
- Ezt rohadtul nem értem, miért hagynád?
- Hát, lehet, hogy egyszerűbb lenne, mert akkor semmi gondom nem lenne, biztos, hogy mindenben segítene, amiben csak kell. Meg aztán lehet, hogy egész rendes, mondom, még nem ismerem szinte semennyire...
- Na várj csak. Te most azt latolgatod, hogy ha a meleg tanárod el akarna csábítani, akkor lehet, hogy hagynád magad?
- Hát... gondoltam rá.
- De akkor mit akarsz tőlem?
- Hát, hogy AKKOR mit csináljak, ha ez megtörténik?
- Ami jön, az majd kialakul, hogy mire van igénye.
- Igénye?
- Atyavilág, te tényleg kétéves vagy. Na figyelj. Egy kapcsolatban mindkét félnek vannak igényei, amit a másik teljesít, így lesz kapcsolat. Nomármost ebben az esetben a tanárod valószínűleg nem lelki társat keres, hanem szexpartnert, mégpedig fiúpartnert, így adottak a lehetőségek. Lehet, hogy szopni akar, lehet, hogy szopatni, vagy azt kedveli, ha megdughat egy friss segget, vagy ha őt kúrják seggbe, lehet, hogy csak kézimunkát szeretne, ez csak akkor derül ki, ha odáig jut a dolog, vagyis általában elég hamar.
- No és akkor én mit csináljak?
- Ha már rászántad magad, akkor tedd meg neki amit akar, különben nem lesz belőle semmi.
- De hogyan?
- Mit hogyan?
- Hogyan csináljam? Még csak nem is csókolóztam eddig, csak egyszer tréfából...
- Te most itt azt akarod tőlem megtudni, hogy hogyan tartsd oda a segged, vagy hogyan szopjál le egy faszt?! Hát nem semmi egy figura vagy!
- Segíts, kérlek, nem akarom, hogy azon bukjon el a dolog, hogy azt sem tudom, hogy mit hogyan kell csinálni.
- Tényleg gőzöm sincs, mit mondhatnék...
Bibike elgondolkodott, aztán azt mondta:
- Mondd el, hogyan kell szopni! Te már biztosan csináltad a barátnőiddel!
- Igen, de ők szopják az én farkamat!
- De akkor is tudod, hogy hogyan csinálják, hogy neked jó legyen!
Itt most rajtam volt a gondolkodás sora, aztán belefogtam:
- Hát...először szépen kézbe fogja, aztán ahogy kezd keményedni, beveszi a végét a szájába. Közben mozgatja a kezét.
- Hogyan?
- Attól függ, hogy merre áll a farkam. Ha fekszem, akkor le-föl, ha állok, vagy térdelek, akkor előre-hátra. Nem kell, hogy szopja erősen, de van aki azt szereti, nekem érzékeny a makkom, nem jó, ha nagyon dörzsöli.
- A kezével?
- Nem, a szájával, vagy a nyelvével. De van, aki szereti, ha jó erősen nyalják a makkját, vagy erősen szopják.
- Hogyan? Mint a cumit?
- Igen. Az az erős szopás, mintha a cumit szívnád, de ha érzékeny, akkor inkább mint a jégkrémet, csak úgy hagyod a szádban olvadozni. Ilyenkor a kezedet mozgatod rajta és hagyod, hogy jó nyálas legyen. Én legalább is így szeretem.
- Ez eléggé egyszerűnek, de bonyolultnak is tűnik egyben...
- Mert az is, de ha már csinálod, akkor menni fog, ha nem is mindjárt az elsőre, de a partnered irányítani fog, ne félj.
Közben azt vettem észre, hogy elkezdett megkeményedni a farkam, amíg azt ecseteltem, hogy hogyan szopik a csajom és én hogyan szeretem.
Bibikét sem hagyhatta hidegen a képzelete, mert úgy ült az ágyon, hogy erősen az ölébe szorította az öklét, sejtettem, hogy neki is "gondjai vannak" odalent.
Egy darabig csöndben voltunk, én rágyújtottam, hogy legyen ideje gondolkodni, de közben nekem is járt az agyam rendesen.
Egyszer csak megszólalt:
- Nem próbálhatnám meg?
- Mit? -kérdeztem (nem is nagyon meglepve).
- Hát... amit most elmondtál... hogy hogyan kell csinálni.
- A szopást? Ki akarod próbálni velem? Rajtam?
- Én... Igen -bátorodott fel- mert nem akarok teljesen gyakorlatlan lenni, ha tényleg... és ha most megpróbálhatnám, hát eléggé bátornak érzem magam hozzá, ha te...
- Bibike, te most azt akarod, hogy vegyem elő a farkamat, adjam a szádba, hogy szopjad?
- Tulajdonképpen igen...
Nagyot szívtam a cigimből, aztán amikor elnyomtam már készen voltam a válasszal.
- Na figyelj. Rendben van, de ne örülj még, mert vannak feltételeim.
- Oké, oké, mondjad, bármit megígérek.
- Az kevés, nem ígéret kell, hanem annak betartása. Először is, senkinek nem mesélheted el azt ami itt történt és történni fog.
- Természetesen, hiszen én sem akarom nagydobra verni...
- Aztán. Nem úgy fog történni, ahogy gondoltad. Először ugyanis én mutatom meg neked, hogy hogyan kell, aztán majd te jössz, kipróbálhatod te is.
- Istenem, ez nagyon jó lesz így, jó lesz, tényleg -kezdett ujjongani, de leintettem.
- De ennek megvan az ára.
- Micsoda?
- Nekem adod azt a hosszúhajú barátnődet, aki tegnapelőtt volt itt veled a kertben.
- A Szabinát? De hogyan adjam neked? Tök elvont az a csaj, csak a művészet, meg ilyenek, de nem járunk, meg egyáltalán, hogyan gondolod?
- Elhívod, aztán piát neki, az ilyen csajok minden hülyeségben benne vannak, tálald úgy, hogy megfeleljen, aztán lejöttök ide és játszunk egy kicsit, ha akarsz te is itt lehetsz, nem lesz probléma. Na, benne vagy?
- Benne.
- Nyugi, semmi olyasmit nem akarok a csajjal, ami erőszakos lenne, vagy ilyesmi.
- Eszembe sem jutott, tényleg. Megoldom.
- Akkor ezt meg is beszéltük, de erre is vonatkozik a titoktartás!
- Egyértelmű. Most mit csináljak?
- Vedd le a nadrágodat.
Bibike letolta a nadrágját, vele együtt az alsóját is és ott állt a kis szoba közepén egy szál pólóban. Hosszú lábai voltak, lapos hasa, és olyan közepes méretű farka, amit sötét szőrzet keretezett. Nem volt csúnya látvány egyáltalán, de engem azok a gondolatok tüzeltek, amelyek a Szabina nevű lány körül forogtak az agyamban.
Letérdeltem Bibike elé és kézzel kezdtem izgatni, marokra fogva a farkát. Amikor már olyan jó félkemény volt, akkor közelebb húzódtam, felnéztem rá és azt mondtam:
- Látod, így kell kézzel csinálni, ezt magadnak is tudod majd, ha maszturbálsz, vagy csak a partnerednek segítesz be.
Aztán szépen bevettem a számba. Érdekes volt, de nem okozott semmi különöset, arra figyeltem, hogy megmutassam neki, hogyan tegye meg azt, amit szóban elmondtam már. Kezdett rendesen megkeményedni a farka és egyre szaporábban vette a levegőt, aztán a lába is megremegett, így mondtam neki, hogy üljön az ágyra és dőljön hanyatt.
Egy párnát nyomtam a háta alá, hogy lássa amit csinálok.
Széttoltam a térdeit és köztük elhelyezkedve újra szopni kezdtem. Kis idő múlva már csupa lucsok volt az egész ágyéka a nyálamtól, én meg a másik kezemmel még jobban szétkentem, főleg ahogy a combja tövénél lefolyt a segge vágásába. A csajommal is így csináltam mindig, apró mozdulatokkal közeledtem az ánuszához.
Néha egy kis időre abbahagytam és mondtam neki, hogy vagy mondja, vagy jelezze, hogy hogyan esik neki jobban. De nemigen szólt, csak kiguvadt szemekkel nézte, hogy mit művelek, aztán hátra hanyatlott és csak a csípője mozdult néha, ahogy beljebb taszította a farkát a számba, Ezeket a rándulásokat használtam ki, hogy végül elkezdhessek behatolni az ánuszába. Mindig egy kicsit, mindig egy kicsit, aztán begyorsítottam a másik kezemet a farkán és amikor éreztem, hogy most el fog élvezni, akkor rendesen bedugtam az ujjamat a seggébe.
Ahogy jött az ondó, úgy nyeltem le, nem szerettem, de hát a rossz pálinkát is meg tudom inni, hát ez sem okozott különösebb traumát. Bibike verítékezve és remegő lábakkal hevert, majd megmozdult és felült.
- Hú, ezt nem gondoltam volna, hogy ilyen jó. Mindig ilyen jó?
- Legtöbbször, különben semmilyen.
Eközben én is levettem a nadrágomat, de a pólómat is ledobtam, jobban szeretem ruha nélkül a szexet és végül is ez is szex.
Odaálltam Bübüke elé, aki még mindig az ágy szélén ült és lenéztem rá.
- Tetszik? - emeltem meg egy picit a farkamat.
- Nem tudom  -mondta. - Kapjam be?
- Csak hagyatkozz arra amit elmondtam és amit én csináltam, aztán rögtönözz. Ha nem jó, úgyis szólok. Csak csináld szépen.
Megmarkolta a farkamat és kissé ügyetlenül kezdte húzogatni, de aztán segített az, hogy igen gyorsan elértük az "üzemi hőfokot", a nagy, kemény farok már szinte maga vezette a kezét a helyes irányba, a megfelelő mozdulatokra.
Aztán már magától nyitotta a száját és vette be, amennyire csak tudta, de az nem volt túl sok, de legalább a kezének is maradt hely.
Amikor éreztem, hogy kezdek beleérni a jóba, akkor -gondoltam mutatok még valamit- megfogtam a fejét és kúrni kezdtem a száját. Hogy ne nyomjam túl mélyre, jó erősen megmarkolta a tövénél, mintegy ütközőt képezve a kezével és pontosan így szeretem, úgyhogy löktem egypárat, majd -erősen tartva a fejét- teleélveztem a száját. Szó nélkül lenyelt mindent, aztán megtörölte a száját -le a hasáig folyt a nyála neki is, meg a könyökéig, végig a kezén- és megkérdezte:
- Jó volt? Így kell csinálni? (reménykedés volt a hangjában)
- Nagyon jó volt. És ugye, hogy nem volt nehéz tudomány?
- Tényleg egyszerű, ezt bármikor meg tudom csinálni.
- Jól van, de ha rajtad múlik, akkor hagyjál helyet az életedben a nőknek is, hidd el, hogy megéri.
- Tényleg nem tudom, lehet, hogy azt is ki kell próbálnom ahhoz, hogy tudjam.
- Csak hozzad azt a Szabinát és kipróbálhatod!
- Most már biztosan minél előbb le akarom rendezni, mert én is kíváncsi vagyok...
Pár nap telt el. Ezalatt többször is visszagondoltam arra amit Bibikével csináltunk és egyáltalán nem bántam meg, hogy kipróbáltam a szopást és egyúttal egy fiú szájába élveztem. De még többet gondoltam a Szabina nevű lányra. Többször is láttam már Bibikénél, gyönyörű, majdnem derékig érő barna haja volt, és nagyon szeretett olyan hosszú bő ruhákban járni, de azok még véletlenül sem tudták palástolni szép alakját. Nyúlánk volt, ovális arccal és fehér bőrrel, egyszerűen tüneményes volt, rohadtul rá voltam izgulva.
Egyik este aztán egy cédula volt bedobva, Bibike írta, hogy másnap délutánra elhívta Szabinát, valószínűleg sikerülni fog a tervünk.
Másnap otthon voltam egész nap és hallottam is, amikor Szabina megérkezett. Most nem jöttek ki a kertbe, valami zenét hallottam az emeletről, meg néha egy-egy hangosabb szót, vagy nevetést. Aztán elhalkult a zene és lépések koppantak lefelé a lépcsőn. Kopogás.
Kinyitottam az ajtót és ott állt Bibike, mellette meg a lány. Most is abban a fehér ruhában volt, amiben annyira megtetszett nekem. Elöl végig gombos, a derekán egy ugyanolyan anyagból készült öv megkötve. Mindketten be voltak csípve és Bibike vidáman azt mondta:
- Neked mindig van piád, adsz belőle? Mert a miénk elfogyott!
- Gyertek -álltam félre az ajtóból.
A leányzón jobban látszott, hogy piás, már a beléptekor bizonytalanul járt, gondoltam, hogy nem kell neki sok és "használható" állapotban lesz.
Amíg a zenéim között válogattak, töltöttem nekik jóféle eperpálinkát.
- No, gyorsan egyet a nagy szomjúságra! -adtam a kezükbe.
Kissé könnybe lábadt a szemük a piától, de már érkezett is a következő adag:
- Ez pedig a "Legyetek üdvözölve!" -mondtam. Érezzük jól magunkat!
Bibike visszafordult a zene felé, én meg Szabinát figyeltem, hogy hogyan birkózik meg a második dózissal. Teljesen hanyagul dobta be az italt, de aztán kapkodott is levegőért. Elvettem tőle a poharat és félkézzel átkaroltam a vállát, mert kissé megtántorodott.
- Jól érzed magad? - kérdeztem álnokul és a derekára csúsztattam a kezem.
Nemigen válaszolt kicsit olyan volt, mintha ott sem lett volna.
Bibike közben berakott valami zenét és eltúlzott csípőringatással lépett oda hozzánk, mintegy táncra buzdítva bennünket. Feléje fordítottam a lányt és hagytam, hogy átkarolja a derekát. Kicsit imbolyogtak, a lány még a kezét sem emelte fel, csak úgy lógtak, mintha ráakasztották volna őket. Mögéje léptem és megfogva őket feltettem Bibike vállára és átvettem én is a ringatózás ütemét.
A lány hajával játszottam (gyönyörű volt, de már mondtam), aztán kicsit magamhoz húztam a vállánál fogva és óvatosan elkezdtem a nyakát puszilgatni.
Hagyta. Reakció semmi, se mozdulat, sem szó, semmi. Bibike kérdőn nézett rám, hogy mi legyen, de én visszaintettem, hogy nyugi.
Még jobban odahúztam a lányt és kicsit magam felé fordítottam a fejét az állánál fogva. Már a fülénél érezhette a leheletemet, de még arra sem reagált semmit. Elhúztam Bibikétől és megcsókoltam a száját. Gyengéden, először nem is nyelvesen, csak úgy, de aztán amikor éreztem, hogy hagyja a nyelvemet a szájába hatolni, akkor úgy is. Nem igazán viszonozta, de nem is húzódott el. Intettem Bibikének, hogy most ő jön. Először csak óvatosan egy puszit adott a szájára, de aztán mondtam neki, hogy dugja a nyelvét a lány szájába és keresse meg az ő nyelvét.
Sikerült is neki és újból én következtem. Most már mintha megmozdult volna a lány nyelve és -igaz, hogy eléggé lagymatagon- viszonozta a csókot. Így aztán szépen kioldoztam az övét amíg smároltam és amikor újból Bibike felé fordítottam, akkor közéjük nyúlva elkezdtem kigombolni a ruháját is. Bibike érezte, hogy miben mesterkedem és helyet hagyott a kezemnek de én csak két-három gombot akartam, az elég volt ahhoz, hogy le lehessen csúsztatni a lány válláról a ruhát. Így aztán Bibike azt vette észre, hogy egy majdnem meztelen Szabinával smárol már.
Megdöbbentően gyönyörű volt. A szobám félhomályában szinte gyöngyház-színű volt a bőre. Két kis szűzlányos melle kétfelé nézett, erővel tartottam vissza magamat, hogy ne essek neki mint az állat.
Bibikének szóltam, hogy most aztán töltsön, mert kell valami elterelő tevékenység, mert a szívem majd kiugrott a helyéből.
Amíg a piát megkaptuk, én szembefordítottam a lányt magammal. A szemébe nézve még mindig, mintha nem ebben a világban létezne. Ráhajoltam a szájára és újból csókolni kezdtem, a derekánál fogva odahúztam szorosan magamhoz és a fenekét símogattam. Mint egy kibaszott drága élethű bábu.
Amikor Bibike hozta a piát, fél kézzel elengedtem a lányt, nem tudtam, hogy kell-e neki segíteni, vagy inni azért tud? Segítség nélkül is boldogult és amikor visszaadtuk Bibikének a poharakat és újból rábuktam a szájára, akkor döbbentem meg: Szabina saját magától fordult felém és átkarolta a nyakamat, sőt a nyelve is életre kelt smárolás közben.
Elhúzódtam egy kicsit, hogy megnézzem a változást, de sem a szemében sem az arcán nem tükröződött az, amit egyébként csinált. Bánom én?! Bibike felé fordítottam és kérdeztem tőle, hogy akarja-e lehúzni a bugyit róla. Mondta, hogy inkább én csináljam. Oké, felkaptam a lányt és az ágyra tettem. Ha már ott térdeltem mellette, hát kényelmesen végigpuszilgattam a szájától a bokájáig, némi teret hagyva Bibikének is, aki egész jó tanítványnak bizonyult, majd amikor éppen a mellét szopta, akkor lehúztam  a lány bugyiját.
Kibaszott szép volt, vénuszdombján borzas, sötét szőr. Nem vacakoltam sokáig, szétnyitottam a lábait és közéjük térdeltem.
Akármit is mutatott kifelé, nagyon hamar megéreztem, hogy nedvesedik a puncija. Ekkor szóltam Bibikének, hogy ő jön. Mondtam, hogy ott nyaljon, ahol a leglucskosabb, ugyanúgy rá fog jönni, mint a szopásnál, hogy mi merre.
Így aztán helyet cseréltünk, én leheveredtem Szabina mellé és a száján, nyakán, mellein kalandoztam a számmal, meg kézzel is, Bibike meg a pináját nyalta. Először odanyúltam és kicsit széthúztam neki, hogy könnyebben odataláljon, aztán már csak azért, hogy egy kicsit izgassam a csiklót is, mert olyankor Szabina egészen emberi reakciókat produkált, erősebben csókolt vissza, meg még a seggét is megmozdította néha. Aztán gondoltam egyet és mondtam Bibikének, hogy tolja fel a lány térdeit, úgy nyaljon mindent, amit csak talál. Közben ledobtam magamról a göncöt, majd még feljebb húztam a lány térdeit, teljesen kitárva őt Bibike nyelvének.
Most már a lélegzésén is lehetett hallani, hogy megérkezett ebbe a dimenzióba, végre olyan hangokat hallottam, amiket egy élvező nőtől várhat az ember. Bibike nyelve kezdett kifáradni, mondtam, hogy cseréljünk, de közben rakja be Szabina szájába a farkát.
Először kicsit ügyetlenkedett, de aztán egy kispárnát kerítettem a lány feje alá, így mindjárt jobban odaillett a szerszámával. Nekem is kezdett keményedni, így mégsem nyaltam tovább a pinát, hanem ott maradtam Szabina fejénél, egyik kezemmel magamat izgatva, a másikkal meg a lány punciját, amit éppen elértem.
Mondtam Bibikének, hogy bele ne élvezzen a lány szájába, inkább lassítson, ha közel a csúcs és így is tett. Amikor kivette a lány szájából, akkor én következtem és toltam Szabina szájába a farkamat. Rendesen szopott, éreztem a nyelvét mozogni. Mikor nekem is a csúcs közelébe került a farkam, abbahagyattam Bibikével a nyalást és gumit húztam fel.
- Mit akarsz csinálni? - kérdezte Bibike kíváncsian.
- Seggbe baszom.
- Miért kell a koton?
- Mert utána csak lehúzom és már szophat is!
Így aztán meg is volt a forgatókönyv a továbbiakra nézve.
Hasra fordítottuk Szabinát és nagy mennyiségű síkosítót felhasználva beléje hatoltam. Csak egy halk nyüszítés volt a reakció, de aztán ahogy egyre hevesebben mozogtam és előre nyúlva a hasa alatt a csiklóját kezdtem izgatni, hát már csak a hörgés és nyögés volt hallható. Bibike közben megint szopatni kezdte a farkát a lánnyal. Nem kellett sok idő és Szabina akkorát élvezett, hogy majdnem leugrott a farkamról. Bibike már ott is volt és folytatta ahol én abbahagytam, nagy élvezettel merült el Szabina ánuszában.
Én meg lekaptam a gumit a farkamról és keresztbe feküdtem Szabina szája előtt. A farkam a szájában, az ujjaim a csiklóját izgatták, Bibike meg baszta a seggét, igen rövid idő alatt végünk volt teljesen.

Hosszú percekkel később azért megkérdeztem Bibikétől:
- Na, melyik út vezet Budára?
Értette és rövid gondolkodás után azt mondta:
- Mehet több út is Budára, nem?
- De.
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
NEM BAJ CSÍPEM AZ ILYEN MŰBUZIKAT MINT TE VAGY!
shameless001 ·
Részemről a szerencse!

:)) ezt a műbuzit még nem hallottam eddig, kifejtenéd?
BURGONYA ·
NA JÓ, LEHET TÉNYLEG RATYI VAGY.

BURGONYA ·
ÉS EL KELL ISMERNEM, A VÉGE HATALMAS! ENNÉL JOBB ZÁRSZÓT EL SEM TUDTAM VOLNA KÉPZELNI EHHEZ A TÖRTÉNETHEZ!

A SZABINÁK MIND KURVÁK.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: