Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Forró szex a hideg Alpokban

Ha hiszitek, ha nem, a tél közeledtével leginkább egy mediterrán szigetre vágyódom legszívesebben. Idillikus képzeletemben, a vörösen lebukó napsugarak között még egy koktélt rendelnék a velem szemben ülő bombázónak, mielőtt felvinném őt a szobámba, így aztán nem csoda, hogy új barátnőm, Klári ötletére kissé felkaptam a fejem, aki mindenképpen meg akart tanulni síelni – mégpedig késő ősszel Tirolban.

Klárival egy hónapja jöttem össze egy állófogadáson, s azóta gyakran találkozgattunk. Klári gyönyörű arcú, vállig érő barna hajú nő, rettentő arányos testtel, tenyérbe illő mellekkel, és nagyon jó lábakkal. Mikor azon a rendezvényen megláttam és ahogy hosszú ujjaival fogta a pezsgőspoharat, egyből az jutott eszembe, ha vele szexelnék, hogyan fogdosná a farkam. Bevallom, csak az erotikus gondolat után tudtam megcsodálni, aztán felfedezni őt, és megismerni különlegesen magas intelligenciáját. Klárit nem is akartam egyből lerohanni, mert ő olyan lány, aki megérdemli a körbe udvarlást, hiszen kifinomult ízlésvilága, olvasottsága, jólöltözöttsége egyszerűen ezt igényelte. Színházba, múzeumokba jártunk, párszor beugrottunk valahová vacsorázni, mígnem előállt ötletével, hogy menjünk síelni az Alpokba.

Az Alrberg-express átsuhant velünk Ausztria gyönyörű tájain, majd Innsbruck fantasztikus légkörű városát elhagyva, egy kis tiroli faluban kötöttünk ki. A hatalmas szállodát napsütötte hófödte hegycsúcsok, lenyűgöző völgyek vették körül. A hotel mellett egy kis patak vágtatva rohant lefelé a mélybe. A szállodában – még itthonról – tágas, zuhanyzós, kétágyas szobát foglaltunk. Vacsora után beültünk a bárba, majd éjfél előtt nem sokkal felmentünk szobánkba. A liftben végre megcsókoltuk és átöleltük egymást. Csak úgy nyomta felém kemény melleit és sokat sejtető vénuszdombját. Hátulról két kézzel megfogtam a seggét, de már nyílott a liftajtó. Gyors ajtónyitás, majd még gyorsabban ledobtuk ruháinkat és egymást átölelve zuhanyozni mentünk. Klárinak rendkívül formás teste volt. Bőrén reklámfilmbe illően peregtek lefelé a vízcseppek, melyek kis patakokban folytak le csodásan fazonra borotvált pinája felé. Csak úgy ámultam testének arányain: ez a nő maga a tökély. Zuhanyozás közben végre – regénybe illő hosszú ujjaival – megfogta farkamat: először teljesen hátra húzta a bőrt, majd a szájába vette. Nemes önzetlenséggel arra törekedett, hogy nekem minél jobb legyen. Én meg az arcát simogattam, majd mikor megfordult, hátulról megfogtam melleit, testét cirógattam. Farkam már combjai között volt, mikor felemelkedett, és isteni vaginájába helyezte dákóm. Mondanom sem kell, igen hamar elélveztünk.

Aztán visszamentünk a szobába. Klári lefeküdt a franciaágyra és látszott rajta; alig várja, hogy végigcsókolgassam gyönyörű testét. Az arcánál kezdtem, mire hasához értem, már teljesen széttárta lábait, ujjaival széthúzta szeméremajkait és csípőjét kissé felemelve várta izgató nyelvemet. Ismét viharos gyorsasággal élvezett el, majd hosszasan egész éjjel szeretkeztünk. Reggel kissé fáradtan vetettük be magunkat a síelés alapjaiba. Nem rossz dolog; kicsit csúszik az elején, de hamar meg lehet szokni. A mélykék égbolt alatt, a vakítóan fehérlő hegyoldalban egész nap folytattuk sí-tanulmányainkat. Az ötórai tea után szállodánkba mentünk és elhatároztuk, hogy kipróbáljuk a szoba árában benne lévő szaunát és a szoláriumot. A szaunában jól esett a forró levegő; Klári gyönyörű testének látványától úgy bedagadtam, mint az atom. Mivel egy idősebb házaspár is aszalódott mellettünk, a törölközőt odatettem felálló farkamhoz, aztán ügyesen, hogy ne lássák, belecsobbantam az úszómedencébe. A vízben már nem állt fel dákóm, így nyugodtan bemehettünk a szoláriumba. Ledobtuk a fürdőruhát, beállítottuk a gépeket és befeküdtünk a mű-napfény alá. Abban a pillanatban bejött egy fehér köpenyes szőkeség és elmagyarázta, hogy a szolárium használata előtt – az új osztrák szabványok szerint – védőanyagot kell felvinnie testünkre. Klárival kezdte, aki már feltette a védőszemüveget és hanyatt feküdt. A szöszi befújta barátnőmet, majd testén finoman szétkente a spray-t. Klári teljesen átadta magát a szőke csajszinak, aki nem volt szívbajos, mert magabiztosan kenegette kedvesem. Az osztrák lány ezúttal már a kezére fújta a matériát melyet rákent Klári combjaira, majd minden átmenet nélkül belenyúlt pinájába. A szöszi rám nézett, majd fejével intett, menjek már, mire várok...

A szőkeség levetette köpenyét. Alatta nem volt semmi. Amikor a testeket osztották szét ő is a jó sorban állt, mert félelmetesen jó alakja volt. Kláriba közben teljesen széttárta lábait mire én finoman tövig belenyomtam szerszámom, miközben a szöszi lélegzetét visszafogva nézte, hogyan kefélünk, és érzékien simogatta testünket. Aztán végigcsókolgatta Klári extázistól vonagló testét, majd mikor barátnőm elélvezett, helyet cseréltek; hamarosan már a szőkeség vaginájában ügyködtem és nemsokára őt is milliomossá tettem. Amikor elélveztünk, akkor volt rá időnk, hogy bemutatkozzunk egymásnak. Mivel mindhármunknak nagyon megtetszett a trió okozta gyönyör Inge úgy döntött, nálunk tölti az éjszakát. Reggel a mélykék égbolt alatt, a vakítóan szikrázó napsütésben próbáltunk ismét lábra állni a síléceken, és nem tudtuk eldönteni, hogy az egész éjjel tartó kefélés, vagy a hó okoz efféle kellemetlenséget, vagy csak nagyon csúszik minden. Az egy hét alatt, melyet a tündéri alpesi faluban töltöttünk Inge állandó éjjeli vendégünké vált, és pazar napokat éltem át a két bomba jó nővel. Búcsúzáskor azonban kiderült, Klári Ingénél marad még egy hetet.

Máig is rejtély Klári lelke. Először szinte megközelíthetetlennek ismertem meg, hiszen ezért is udvaroltam neki heteken át az első csókig. A hűvös, elegáns, tartózkodó nő egy pillanat alatt átalakult szex őrült vadmacskává, kirobbanó erotikus vágya az első adandó alkalommal leszbikus kapcsolatba hozta az első ismeretlen nővel. Természetesen kielemeztem Ingét is, aki természetességével, nagyszerű testével, érzéki természetével, forró és örökké kielégíthetetlen nemi vadorzóságával a leggyönyörűbbnek ígérkező kapcsolatot sikerült tönkretennie, de még így sem panaszkodhattam, hiszen egy héten keresztül a lehető legjobb pozíciókban kefélgettem őket.

Ahogy hazafelé néztem az elsuhanó tájat rájöttem, nem elég egy nőt megszerezni, a nőt meg is kell tartani. Nekem nem volt elég egy jó nő, én kettővel akartam kefélni, de arra már nem számítottam, hogy a felszabadult szex a hipotalamuszok alatt milyen mély gátlásokat és érzelmeket szabadít fel. Különben is, a nők amúgy mindig azt csinálják amit akarnak, rafináltan irányítanak minket, mi férfiak pedig azt hisszük, hogy ez fordítva van és miénk a világ. Mikor egy nőhöz közeledünk máris kelepcében vagyunk, hiszen a férfi mindenáron és minél előbb meg akarja szerezni a nőt, és ez esetben sokszor csak is a dugáson jár a gondolatunk, a legtöbb nő pedig azonnal kihasználja a helyzetet. Aztán eszembe jutott egy osztrák költő versrészlete, melyet mindig másként lehet értelmezni, mint amilyen szituációban van az ember: "Nálad fekszem, karom átfog, karom többet fog át, mint aki vagyok." Hát nem igaz? Mégis milyen rossz kimondani... vagy talán még sem?

Giovanni
Hasonló történetek
20924
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Helga22 ·
Bazz, én még olyat nem hallottam, hogy az ember a tél közeledtével egy mediterrán helyre vágyik... újdonság... ehh..Ritka nagy fa**ság, az tuti. "Úgy bedagadt,mint atom" Na ja! "Regénybe illö hosszú ujjak" ej!

Hú, pajtás, ez borzalmas. Még gyakorolj, addigis 1 pont, ne búsulj, lesz ez még így se!

DREAMER ·
Nem értem mit fanyalogtok!

Nem perverz, nem vulgáris...

Manapság már ezt is értékelni kell.

Hogy az a flúgja, hogy földrajzi ismeretekkel is tarkítja? Inkább érdem! Nem csak arról szól, hogy övé a legnagyobb, és ö százszor egymás után, ...

Aki pedig nem tartja életszerúnek, annak csak annyit, ami még nem történt meg, az még mind megtörténhet!

Indokolatlannak tartom, hogy silány szócséplésekkel egy szintre helyezitek.

Nálam 6-os.



Üdv!



DREAMER

ciko ·
Szerintem ne cikizzetek azert mert nem csak közönseges durr bele törtenetet ir...Probal kis

szint hozni.

Giovanni:A szolinal kicsit belezavarodtam a dologba,de nekem ez jobban tetszett mint a

multkori utazas...Most Alaszka jön vagy az

arab kultura???

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: