Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Forró nyári éjszaka

Barátommal egy csodálatos nyári napon elterveztük, hogy augusztusba lemegyünk kettesbe egy hétre a Balatonra. Nagyon hamar eljött augusztus hava, már előtte egy héttel összeszedtem a cuccainkat és lementünk a Balcsira. Mivel 16 éves voltam még nem akartam vele lefeküdni, de ő 19 évesen már magáévá akart tenni engem. Első nap este lesétáltunk a mólóhoz és leültünk egy padra. Hosszasan beszélgettünk és figyeltük az érkező hajókat. Aztán egyre ritkábban jöttek a Vizijárművek a kikötőhöz és a végén csak magányosan néztük a csodálatosan kivilágított partokat. Nagyon meleg volt. Kigomboltam az ingem felső gombját. És Peti lábát kezdtem el simogatni. Éreztem, hogy kicsit bizonytalan mivel megbeszéltük, hogy nem lesz köztünk ,,semmi˝.

Elkezdtünk hevesen csókolózni, éreztem, hogy nagyon forrók a csókjai, akárcsak ez a nyári nap. 20 percen keresztül csak kevertünk és ezt a csodás dolgot megzavarta egy éppen akkor érkező hajó. Úgy döntöttünk elmegyünk a szállásunkra, és ott folytatjuk a csodálatos pillanatot. Mikor hazafelé sétáltunk elgondolkodtam azon, hogy lassan 9 hónapja járok ezzel a fantasztikus sráccal, és lassan 17 éves leszek. Ekkor úgy döntöttem lefekszem vele. Mikor odaértünk a szállásra elküldtem fürödni. Míg ő mosta csodálatos izmos testét, gyújtottam egy-két gyertyát és egy extra szexi hálóruciba vártam az ágyon. Már 10 perce vártam rá, mikor odamentem a fürdőszoba ajtó elé. Megláttam hatalmas férfiasságát és odamentem hozzá. Kicsit zavarba volt és csak ennyit mondott: Csodálatosan szép vagy!

Nagyon meghatódtam és közelebb mentem hozzá. megkérdeztem tőle, hogy nem akarja e velem folytatni a tusolást? Erre a válasz természetesen igen volt levettem előtte a necc hálóingemet és ő csak figyelt engem tátott szájjal. Mikor lekaptam magamról a nedvességtől, teljesen átázott tangámat már láttam, hogy a farka kezd megdagadni és kezd felállni. Beálltam mellé a zuhany alá, és csak annyit kérdezett: Tényleg akarod? És én megcsókoltam. Ebből rögtön tudta a választ. Elkezdte csókolgatni és harapdálni a nyakamat. majd ment egyre lejjebb és lejjebb. Már a puncimnál járt tűzforró ajka, és rámnézett. Csak egy bólintásra várt. És megkapta.

Széthúzta a szeméremajkaimat és elkezdte csiklandozni, tűzforró csiklómat. Majd ujjaival izgatta tovább a barlagomat is. Utána kiszálltam a zuhanyzó fülkéből és csak ennyit súgtam a fülébe: A szobában várlak.
Ő kb. még 5 percet a fürdőbe volt, én pedig széttárt lábakkal vártam az ágyunkon. És belépett majd odajött hozzám. Én felültem és levettem róla a törölközőt. Kőkemény dákóját a számba vettem és a szájpadlásomhoz dörzsöltem. És szoptam kb.20 percig. Láttam rajta, hogy boldog és én is az voltam. Majd felkapott az ölébe és behatolt. Picit fájt és tudta, hogy még soha nem feküdtem le senkivel, ezért óvatos is volt.
Élveztem, de szerelem nélkül nem tudnám megtenni. Lassan, majd egyre gyorsabban, gyorsabban. És éreztem a nyögésein, hogy mindjárt a csúcson lesz.

És bekövetkezett. Éreztem, hogy lüktet a pénisze, és még nyögött egy utolsó nagyot. Majd úgy aludtunk el, ahogy befejeztük. Az ő férfiassága az én testemben, és én pedig hozzá nagyon közel. Egy ideig néztük egymást, egymás szemét, majd becsuktuk és elaludtunk. Életem legszebb pillanata volt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Lehet, hogy teherbe esnek, csak azt már nem meséli el a történet :smile: Amúgy DREAMERel egyetértek abban, hogy felesleges lehordani az itt megjelenő történeteket. (Erre a célra van itt megfelelő személy). A rossz írásokat differenciálni kell: van olyan, ami merő ízléstelenség, esetleg provokatív célzata, ezt nem árt a megfelelő módon véleményezni. De a másik kategória az, amit jószándékú emberek küldenek be, akik csupán meg szeretnék osztani élményüket (vagy fantáziájukat) másokkal. ha ügyetlenek, vagy egyáltalán nem rendelkeznek iráskészséggel, hát istenem. Szerintem ezt ők is érzik, és ha nagyon nem megy, abbahagyják. teljesen feleslegesen nem kell a lelkükbe taposni. Pár évvel ezelőtt még én is kíméletlenebb kritikákat fogalmaztam volna meg. Azóta rájöttem, többet ér, ha az ember íróként próbál fejlődni, mint ha kritikusként játsza az agyát egy fórumon, miközben semmit sem ír, ami igazán fontos lenne.

Az útóbbi sorok kaptak némi élt. Hogy kivel szemben, szerintem nagyon jól tudja.
freya ·
Egyetértek!))Írjál minél többet!))) :heart_eyes:

libido ·
Ő kb. még 5 percet a fürdőbe volt, én pedig széttárt lábakkal vártam az ágyunkon. És belépett majd odajött hozzám. Én felültem és levettem róla a törölközőt. Kőkemény dákóját a számba vettem és a szájpadlásomhoz dörzsöltem. És szoptam kb.20 percig. Láttam rajta, hogy boldog és én is az voltam. Majd felkapott az ölébe és behatolt. Picit fájt és tudta, hogy még soha nem feküdtem le senkivel, ezért óvatos is volt.
Élveztem, de szerelem nélkül nem tudnám megtenni. Lassan, majd egyre gyorsabban, gyorsabban. És éreztem a nyögésein, hogy mindjárt a csúcson lesz.

"Az eladó még a raktárba volt, én pedig egyik lábamról a másikra állva várakoztam. És belépett és megkérdezte mit kérek. én megmondtam. Elővettem a pénztárcám, megnéztem mennyi pénzem van. Láttam rajta, rám akar sózni valamit, és tudtam, sikerülni fog neki. Tudta jól, hogy egy balfék vagyok, és én is tudtam. Azért nem akart nagyon átverni, mert tudta, hogy nem tehetek róla."


Ez a leírás kb. ennyire plasztikus és izgalmas. :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: