Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Forró nyáreste

Forró nyáreste volt, randevúra készültem a pár napja megismert lánnyal mikor befutott hozzám Robi. Ő a legjobb barátom, mindig vidám, jókedvű srác de akkor mégis le volt törve, mert akkoriban elhagyta őt a lány aki fontos volt neki. Azért jött, hogy induljunk együtt az éjszakába. Erősen gondolkoztam, mert nem akartam őt ilyenkor magára hagyni, de az első randit sem illik lemondani. Úgy döntöttem felhívom a Mónikát és megkérdem, van e olyan barátnője akinek lenne kedve eljönni velünk négyesben szórakozni. Azt felelte épp nála van Zsuzsa a legjobb barátnője, aki szívesen velünk tart. Olyan sörözős beszélgetős estére gondoltam.

Hangulatos kisvendéglőben találkoztunk sör helyett Portoriko+kávét rendeltem
amit mindenki kipróbált. Ez forró fűszeres enyhén csípős erős ital, gyorsan oldotta a gátlásokat és felpörgette a beszélgetést. Szóba került a nyaralóm amin egész nyáron dolgoztam. Sok munkám volt benne de még semmi örömöm. A lányok nagyon kíváncsiak lettek rá. Hiába mentegetőztem, hogy az még nincs teljesen kész, hajthatatlanok voltak, látni akarták. A nyaralóban pezsgőt bontottunk és folytattuk a beszélgetést a konyhának kinevezett helyiségben egy asztalnál. Mónika érdeklődött, hogy néz ki az emelet, ezért azt javasoltam menjünk fel. A lépcsőn előttem ment a miniszoknyában szépen ringó formás popsijáról nem tudtam levenni a szemem. Fent nem volt világítás, ahogy felértünk a lány megbotlott 1 gerendában és az ölembe esett. A karomba tartottam törékeny testét, nem ilyedt meg csak nevetett.

Aztán azt mondta: nagyon izmos vagy közben a szemembe nézett a hátam mögött lévő ablakon beszűrődő fénytő a barna szeme gyönyörűen csillogott. Darabig egymás szemébe néztünk, ugyanaz járt mindkettőnk eszében, aztán megtörtént. Hosszú forró csók volt és közben kezeink elindultak a felfedező útra. Nem tudom mennyi idő telt így el, de idővel arra gondoltunk fel kellene hívni a többieket is, hogy nézzék meg milyen szép innen a kilátás Tapolcára.

Szólítottam többször Zsuzsát de nem válaszolt. Végül Robi mondta, hogy ne zavarjam mert tele szájjal úgysem fog beszélni. Lekukucskáltam és azt láttam ,hogy a lánynak tényleg tele van a szája Robi pedig ezt nagyon-nagyon élvezi. Ekkor visszamentem leterítettem 1 plédet a padlóra leültem, Monikát magam mellé ültettem és beszéltem neki a terveimről, álmaimról, arról hogyan képzelem a jövőt. De a lányt ez nem nagyon érdekelte, inkább megcsókolt majd a ruháimat kezdte lefejteni rólam. Hatalmasat szeretkeztünk, minden pózt kipróbáltunk ami csak az eszünkbe jutott. A lány ragaszkodot ahhoz, hogy a szájába élvezzek, hiszen a sperma tele van vitaminokkal amikre mindenkinek szüksége van. Közben nagyon megszomjaztunk ezért úgy döntöttünk lemegyünk Tapolcára mind a négyen. Ott egy söröző kerthelyiségébe keveredtünk ahol ott voltak a lányok barátnői akik közül az egyik a Bea a 17. szülinapját ünnepelte.

Odajött hozzánk és meghívott minket is 1 italra hiszen a szülinapja volt. Segítettem neki elmenni az italért. Miközben mentünk az izmaimat dicsérte, majd tapogatta. Kicsit be van csípve gondoltam, de engem szórakoztatott. Ő a pultnál megivott egy Bailyst amit én még sosem ittam és ezt szóvá is tettem. Ő csodálkozó szemekkel rám nézett és kéjes hangon azt kérdezte: Szeretnéd tudni milyen az íze? Bólintottam erre ő válaszként megcsókolt. A lány csinos volt ezért hagytam. Mikor levegőt vettünk a lány a szemembe nézet nevetett és azt kérdezte mit fog ehhez szólni a Mónika. Én viszont azt feleltem: Bea kapd be a. Ő kacéran nevetett megfogta a kezem és kivezetett az utcára. Velünk szemben volt a strand, éjszaka volt ezért az zárva volt. Mi viszont átmásztunk a kerítésen. Kb. fél óra múlva érkeztünk vissza, Mónika már nagyon mérges volt és ha nincs ott Robi a lányok már biztosan elmentek volna. Sok időbe telt mire sikerült kimagyarázni a dolgot, talán el sem hitte a magyarázatot egyszerűen csak nem akart veszekedni. Elhatároztuk, hogy visszamegyünk a hétvégiházba és jól érezzük egymást.

A visszafelé vezető úton már mindenki tudta ezek a kapcsolatok csak erre az éjszakára szólnak, de ez nem ok arra hogy ne érezzük jól magunkat ezen az éjszakán. Sokat nevettünk és azon vitatkoztunk vajon tud-e egy fiú egyszerre két lánnyal csókolózni. Aztán kipróbáltuk sikerült (elfér a számban két női nyelv kicsit zsúfolt de nagyon kellemes). Nem gondoltam, hogy még tudnak ezek a lányok meglepetést okozni nekem, pedig tudtak. Mikor visszaértünk Mónika levetkőztetett meztelenre és leültetett egy székre, felbontott 1 sört a kezembe adta a másik kezembe pedig 1 cigit. Zsuzsa ugyanezt tette Robival csak éppen mellém ültette. Ekkor ők is levetkőztek szép lassan aztán a két lány előttünk csókolózott, majd lassan félig táncolva közeledtek felénk. Elénk térdeltek és furulyázni kezdtek. Ebben csak az volt a fura, hogy a Robi "barátnője" furulyázott nekem az én "barátnőm" pedig Robinak. Mi egymásra néztünk és nevettünk. Ha a halál után a lélek új testbe költözik az én lelkem biztosan emlékezni fog erre az éjszakára a következő testben is.

Azóta megtapasztaltam, ha van 1 lány akit igazán szeretek az azzal eltöltött együttlét még sokkal finomabb mint egy ilyen őrült éjszaka. De azért 1 ilyen éjszakára is szükség volt, hogy az élet kerek legyen.

Ez tényleg megtörtént, aki nem hiszi az meg bekap....ja.
Hasonló történetek
25063
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
24275
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: