Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Forró nyaralás

Az utóbbi időben nagyon jó barátok lettünk az unokatesómmal, aki nálam három évvel idősebb és nagyon helyes srác. Rokonok lévén pedig mindig természetes volt köztünk, hogy ölelkezünk, együtt alszunk vagy akár birkózunk is az ágyban. De ahogy kialakult a szorosabb barátság, elmentünk együtt bulizni, és tényleg sokat lógtunk együtt, feltűnt hogy mindig féltékeny a srácokra, akik leszólítanak, vagy feltűnően megnézi a mellem, amikor kivágottabb ruha van rajtam, és ha bulizáskor kicsit többet iszik, akkor kifejezetten flörtölősre veszi a figurát. Ezért is történt meg az, amit szeretnék megosztani a nagyvilággal. Augusztusban együtt mentünk nyaralni, az ő családja és az enyém, elmentünk a spanyol tengerpartra. Már nagyon vártam, és addigra egyre többet gondoltam az unokatesómra és szerettem, amikor megsimogatott. Maszti közben is mindig ő járt a fejemben. elhatároztam, hogy itt a nagy alkalom, a nyaralás alatt megteszem én az első lépést.

Rögtön bedobtam magam természetesen, monokiniben jártam a strandra, és mindig úgy intéztem, hogy ő kenje be a hátam, és annyira felhúzott addigra, hogy a simogatásától is libabőrös lettem, a puncim pedig nedves. De ő mégsem lépett semmit. Aztán bementünk együtt fürdeni, labdáztunk és egyszer együtt ugrottunk a labdáért, amikor a mellem hozzáért a karjához. Látta, hogy ettől teljesen megkeményednek a mellbimbóim, csak néztünk egymásra, és mondta, hogy ússzunk beljebb, ahol nincsenek sokan. Nem szóltunk egy szót sem, bár én belül szinte égtem, és vártam a következő érintését. Amikor már nem voltak körülöttünk fürdőzők, megálltunk és azt mondta, hogy veszélyes játékot űzünk, de nem bírja tovább. Állandóan én járok a fejében és őrülten kíván. Közben elkezdte simogatni a mellem és lassan megcsókolt. Bár nagyon akartam a folytatást, de a körülmények nem voltak megfelelőek. A csókot is láthatják a szüleink a partról, amit egyikünk sem akart.

Megbeszéltük, hogy este elkéri az apja autóját és azt mondjuk, hogy lemegyünk a szomszédos városba, keresünk egy szórakozóhelyet. Ehelyett kerestünk egy elhagyott parkolót, ahol senki nem járt. Már útközben simogatta a combom, és ruhán keresztül a puncim. Alig vártuk, hogy megérkezzünk. Rögtön egymásnak estünk. Hátratolta az ülést és az ölébe vett, persze nem volt túl kényelmes, de nem számított. Egy miniruha volt rajtam, alatta pedig egy tanga. Ahogy smároltunk az ülésen, félrehúzta a tangát, és simogatni kezdte a puncim, ami akkor már szinte folyt. Kapásból két ujjal kezdett ujjazni, közben pedig egyre vadabbul faltuk egymást. Mondtam, hogy folytassuk a hátsó ülésen, mert ott kényelmesebb. De amikor beültem, ő pedig állt előttem kértem, hogy még ne szálljon be, csak lehúztam a sliccét és elővettem a farkát. Végre a kezemben volt, amiről már annyit fantáziáltam.

Teljesen beindultam tőle és elkezdtem szopni, közben pedig simogattam a puncim. Sokáig szívtam a farkát, amikor mondta, hogy nem így akar elélvezni, úgyhogy hagyjam abba. Beült mellém, én pedig az ölébe. Rögtön beleültetett a farkába. Lekapta a ruhámat is, hogy hozzáférjen a mellemhez. Elkezdtem körözni a csípőmmel a farkán, és csak lassan kezdtem igazán lovagolni rajta. De hamar bevadultunk, mindketten szinte ordítottunk annyira vágytunk egymásra. Nem akartuk hogy vége legyen, sokat váltottunk a tempón, lassítottunk, gyorsítottunk. Volt, hogy csak smároltunk, de mozdulatlanul ültünk egymáson (- ban). Annyira akartam érezni a gecijét, hogy a végén könyörögtem neki, hogy élvezze tele végre a puncim. én mozdulatlan maradtam, ő mozgott, alulról lökött, begyorsult teljesen és végre éreztem, ahogy a forró gecije belém spriccel (tudta, hogy szedek fogamzásgátlót, úgyhogy nem volt probléma) én is elélveztem vele együtt, hatalmas nyögések közepette.

Még hosszú percekig lihegtünk egymás ölében. Utána nehéz volt napközben megjátszani magunkat a szülők előtt, és nem minden este tudtunk elmenni, de sokszor simogattuk egymás víz alatt is, és minden pillanatot kihasználtunk. Hazajöttünk, elkezdődött az ősz, ő pedig vidékre jár egyetemre. Azóta kerüljük is egymást, de a két hetes nyaralás életem legkielégítőbb emléke marad.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: