Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Forró nyár 1

Nagyon sokan megjelentek a családból, nagynénik, nagybácsik, főleg a kedvenc nagybácsim Isti, apám testvére.
Nagy szőlőskert, úgyhogy nagyapám adott el a termésből.
Egy ismerőse vette meg egy távolabbi városból, amit megígért hogy elviszik nekik.
5 óra körül végeztük a szüreteléssel, sok családtag már hazament, mert elfáradt.Rendkívül meleg nap volt, így sok hűsítő fröccs fogyott.
Istit nem egy nagy ivó ezért fejbe vágta az a pár pohár bor, ledőlt pihenni.
Kicsivel később kellett volna indulnunk elszállítani a gyümölcsöt, de nekem ebben a nagy melegben nem volt kedvem menni.
Pláne egy több órás útra.
Így mindenki elment a kertből, hatalmas telek, nagyon messzi szomszédokkal.
Gondoltam hagyom Istit pihenni, kifekszek valahol a kertben egy fa alá hűsölni.
Lassan sétáltam a kert egy eldugott részébe, amikor megláttam, hogy Isti már nem alszik a házban.
A kerti zuhany alatt frissítette fel magát, már majdnem megszólítottam, de közelebb lépve láttam, hogy teljesen meztelen.
A bokor mögül szemléltem a látványt. Munkától izmos testét fekete szőr borította, pont annyira amennyire  kellett.
Én szőrtelen vagyok, nagyon enyhe szőr van a mellkasomon, fanszőrzetem meg borotválom.
Tekintetem lejjebb esett formás, izmos, enyhén és izgatóan szőrös fenekére. Csodásan nézett ki.
Ott guggoltam a bokor mögött fél pucéran egy nadrágban, miközben érzem, hogy kezdek felizgulni a saját nagybátyámra.
Kicsit furcsán éreztem magam, egészen addig a pontig, amíg zuhanyzás közben fordult annyit, hogy megláttam a félkemény farkát.
A látványtól lüktetni kezdett a farkam a gatyámban.
Messziről látszódott, hogy egy igazi eres húsfarok. Tövében dús karbantartott fekete szőr, pont annyi amennyi kell.
Mintha a látvány nem lett volna elég, elkezdte izgatni magát, fentről haladt lefele. Végigsimította izmos, szőrös felsőtestét.
A másik kezével a majdnem merev farkát húzogatta. Gondolom sejtette, hogy senki nem lesz a kertben és észrevette hogy az autó sincs ott.
Ezért állt neki a levezető munkának.
35 évesen nem gondoltam volna akkoriban, hogy még kiszokták verni, azt hittem ez olyan tini dolog. Bár 5 éve elvált azt tudtuk hogy komolya kapcsolata nem volt azóta.
Nem telt bele egy perc se, de kő keményen meredezett a farka, egyszerűen gyönyörű volt a látvány.
Egyenes, enyhén felfele ívelt egy jó 18 cm lehetett és az átlagnál picit vastagabb. Pont úgy nézett ki, mint az enyém, csak az nem akkora de nem sokkal maradok le.
Az érzés odáig fokozódott bennem, hogy az élőváladékom átütött a nadrágomon.
Muszáj lett volna magamhoz nyúlnom, de nem mertem megmozdulni hátha észrevesz, hogy őt lesem.
Egyre gyorsabban húzogatta a bőrt a farkán, és hallhatóan egyre jobban zihált. - Jesszus mindjárt el fog élvezni gondoltam magamban.
Amint átfutott az agyamon ez a gondolat, a lövellés elkezdődött.
Az első spriccelés akkor érkezett miközben még verte, majd hátrafeszítette a bőr a farkán, és lüktetve még 4 spriccelés követte.
Közben olyan kéjes hangot adott ki magából, amit még sosem hallottam. Biztos régen verte ki vagy rég szexelt kitudja.
Én azt hittem megőrülök az érzéstől, amit a gatyámban éreztem. Nem sokkal később befejezte a zuhanyzást és törölközővel a derekán a ház felé indult.
Vártam egy picit, azt hiszem épp itt az ideje, hogy a nyomdokaiba lépjek. Ledobtam a nadrágom, az alsónadrágomat is, amiből meglehetősen csöpögött az élőváladék.
Megnyitottam a zuhanyt, beállok a víz alá, majd elkezdtem magamat izgatni, pont ugyanúgy ahogy Isti. Lassan húzogattam a farkam, mert nem akartam gyorsan elélvezni.
Közben folyamatosan a látottak jártak a fejemben csukott szemmel.
Akkor jött a meglepődés, Isti visszajött, hogy feltöltse a zuhanytartályt. Én meg ott álltam vele szembe álló farokkal. Ő már addigra felkapott egy sortot.
-Bassza meg! -  Kiáltottam fel. Majd elfordultam.
A mi családunkban sosem volt szégyenlősködés, apámat is láttam már meztelenül és fordítva.
De mégis csak a farkamat vertem, pont rá...
-Bocsi, nem akartam zavarni, csak gondoltam visszatöltöm a vizet, amit elhasználtam.
Amúgy hogy, hogy nem mentél apádékkal? - Kérdezte Isti
-Nem beszélhetnénk meg egy kicsit később?!! - Feleltem.
-Jaj ugyan már ne érezd magad zavarban, nem csak te szoktad csinálni. Majd akkor később.
Azzal a lendülettel elment én meg kivágódtam a zuhany alól. A zavartól már a farkam sem állt.
Felkaptad a rövidnadrágot magamra az alsónadrágomról meg is feledkeztem. Nem mintha vizesen rám jött volna.
Leviharoztam a présházhoz és úgy éreztem, meg kell húznom öregapám pálinkáját. Kettő kupicával behúztam, hogy megnyugodjak.
Istit sehol nem láttam. Kerestem valami kísérőt a pálinka után a hűtőben, majd abból ittam egy csomót.
Amint visszaraktam az üveget a hűtőbe megjelent Isti, az alsónadrágommal a kezében.
-Ezt fent felejtetted.
-Baszki, nem volt elég ciki a szitu?! De kössz azért. - és kikaptam a kezéből
-Jaj, mit vagy úgy oda már, akadj le róla, szerinted minket apáddal hányszor kapott rajta öregapád!
-Akkor átérezheted, hogy mennyire ciki... - Mondtam neki gúnyosan vigyorogva.
-Igen, de én a nagybátyád vagyok, nem az apád. - Mondta röhögve
Úgy éreztem kezdek oldódni, elhagy a zavar. Biztos öregapám méregerős pálinkájától van.
Addig pásztáztam Istit, míg feltűnt, hogy rajta sincs alsónadrág. Aztán Isti az asztalra pillantott.
-Te pálinkáztál? Gondolom nem most ittál először. - Mondta gúnyosan.
-Kérsz még egyet?
-Áhh, köszi nem már megnyugodtam. - Feleltem vigyorogva.
-Azt látom! -Ezzel a lendülettel töltött magának is egyet, majd lehúzta.
-Apám aztán erősre főzi ezt a pálinkát...
-Jah jó hogy nem gyullad meg -Viccelődtem
Közben már csak a farkán járt a tekintetem, ami ide-oda dobálózott a sortjában ahogy mozgott.
-Elég sokban hasonlítasz apádra amúgy meg rám is egy kicsit! -Mondta ezt viccesen
-Meeert miééért?! - Meglepődötten kérdeztem.
-Mert nekem is ennyire előváladékozik a farkam, nem volt nehéz észrevenni amikor lehoztam utánad az alsód.
Pálinka hatására már abszolút nem éreztem magam zavarban és belementem a beszélgetésbe.
-Az jó, és miben hasonlítok apámra?
-Neki is így folyik a farka és amennyire láttam pont úgy néz ki a farkad, mint az övé.
-Ezt vegyem bóknak? Kérdeztem viccesen.
-Ne vedd, az én farkam nagyobb volt mindig is mint apádé. -Hencegett vele.
-Egyikőtökét sem láttam mereven, tehát nincs viszonyítási alapom.
-Na, gyere velem, mutatok valamit.
Egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy mit akar mutatni vajon a farkát?
Felmentünk a ház második szintjére ott volt 2 szoba.Bementünk az egyikbe, majd elkezdett kotorászni az egyik szekrényben.
-Ülj le mindjárt mutatok valamit.
Tűkön ülve vártam már, hogy mit a farkam már félárbocon volt.
Előkapott német pornó újságokat a szekrény mélyéről.
-Erre vertük apáddal mindig amikor itt voltunk a kertben, öregapád szerezte őket mindig valami haverjától.
Jesszus ezek a képek gondoltam.
Aztán elkezdtük lapozgatni, nem izgatott az a sok mell meg punci, csak az Isti farkára tudtam gondolni. Ami elég volt a merevedéshez.
-Látom azért van hatása még a képeknek. -Mondta nevetve.
-Hát 17 éves vagyok mindenre feláll a farkam. Válaszoltam nevetve.
Csak mosolygott. Majd észrevettem, hogy az ő farkának sem sok kell, hogy teljesen merev legyen. Gondoltam megjegyzem én is neki.
-Előjöttek a régi emlékek neked is?
-Miből gondolod?
-Hát így az álló farkadról!
-Ja hát ez még nem is áll rendesen. - Majd letolta a sorját és ott előttem volt fél méterre a félkemény farka.
-Wow, ezt kiraktad!
-Én már láttalak ma, engem nem zavar ha látnak.
Ugyan azt a lüktetést éreztem mint amikor meglestem a kertben.
-Akkor csatlakozom!
Felálltam, letoltam a nadrágom, megizgattam a heréimet, majd rántottam párat a farkamon. Ott álltunk egymással szemben.
Az előváladék folyt megint az izgalomtól és a látványtól.
-Most már biztos vagyok benne. Ugyan olyan a farkunk, meg mint apádé.
Amint amint kimondta láttam, hogy farka már teljesen merev és makkjából folyik az előváladék.
-Lapozol?
Lapoztam, majd vertem tovább a farkam, de nem akartam nagyon gyorsan, nehogy gyorsan elélvezzek.
Nézte a nőket az újságban ami a kis asztalon hevert, én meg a farkát néztem, de úgy hogy ne vegye észre.
Lapozott egyet, az újság lapjai összeragadva voltak, vagy azért mert régi, vagy mert nem egy kettő farok verést élt meg.
Nagyon folyt már a farkam, éreztem hogy nem sokáig fogom bírni.
-Látom élvezed, régi de jó újság.
-Igen, az. Lassan el is élvezek úgy érzem.
-Engedd csak el ha érzed, hogy kell.
Nem is kellett többször mondani, párat rántottam rajta és akkorát élveztem mint még életemben soha, ami persze hatalmas nyögéssel távozott belőlem.
4 spricceléssel annyi sperma hagyta el a farkam mint még soha. Három sugár Istire landolt. Nem tudom ez vagy mi okozta de abban a pillanatban ő is elélvezett.
Nem hittem a szememnek, hogy nagyobbat és többet élvezett mint én amikor nemrég verte ki. Nagyobbat is nyögött mint a zuhany alatt!
-Hát ez jól esett! - Mondta.
-Hát még nekem! - Feleltem.
Ott álltunk egymás előtt, egymás spermájával. Furcsa érzés fogott el, mondhatni szégyelltem magam, zavarban voltam. Biztos elmúlt az izgalom.
Ahogy észrevettem, nem csak nekem.
Láttam az arcán, hogy Ő is zavarban van. Gondolhatta, hogy ráélveztem a saját unokaöcsémre.
Megfogtam a mellettem lévő törölközőt és letöröltem magam.
-Elmegyek lezuhanyzok, egyszerűbb. -Mondta Isti.
-Rendben, majd én is le akarok, ha végeztél.

A történet itt még nem ért véget, meglepetésemre volt folytatása még aznap, de azt majd később megírom.
Hozzászólások
misi65 ·
Várom a folytatást.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: