Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Folyóparti szenvedély

Nyári este volt,lágy szellő fújdogált,a halk zene ,mely az étteremben szólt, kellemes és léleknyugtató volt. Még időben foglaltunk asztalt,így csodás kilátás nyílt a folyóra,szépen megterített asztalnál ültünk,gyertyafény pislákolt az asztalon,az öblös poharakban zamatos,vörös bor hívogatott csalogatóan a koccintásra,....július volt ,születésnapod jöttünk megünnepelni egy kellemes vacsorával,ekkor még nem tudtam,mennyi meglepetésben lesz részem,pedig nem is én voltam az ünnepelt,.... Gyönyörű nyári ruha volt rajtam,lágy és enyhén attetsző anyaga sejtetni engedte a női idomokat,te is ,mint mindig csinos és elegáns voltál méretre szabott fekete öltönyödben,így estéhez már meglazítottad a nyakkendőd,és a gallér közül felsejlett az apró mellszőrzet,amit úgy imádok,láttad,hogy megpihen a szemem rajta,es huncut fény jelent meg a szemedben,imádom ezt a fajta pajkosságot benned,....a levegő megtelt fojtott erotikával...szavak nelkül is tudtuk ,mire gondol a másik. Megjelent a pincér: „Hölgyem,Uram,mit hozhatok?“ Ránézve a pincérre felelsz:“Mindketten ugyanazt kérjük, sajttal és sonkával töltött palacsintát,bundában kisütve ,burgonyával és csalamádé...és hozhat még bort is ,jól behűtve...köszönjük... „Igenis ,Uram,máris hozzuk...“ Kint ülünk az étterem teraszán,a nyári szél egyre jobban felerősödik,szele megborzongatja testem,vékony ruhámon keresztül,mivel nincs rajtam melltartó,a bimbók azonnal reagálnak az ingerre,te ezt látod... „Fázol,kedves? „ „Nem,dehogy,csak a szél..“-mondom mosolyogva és picit belepirulva. Felemelem a boros poharat ... „Akkor drága,egészségedre,Isten éltessen,még nagyon sok szép születésnapot !“ Te mosolyogsz,felállsz és az asztal felett hozzám hajolsz,gyengéden ,puhán megcsókolsz. „Köszönöm ,baby,egészségünkre! „  Mindketten belekortyolunk a hűs,zamatos borba,mindekttőnkenk jól esik. Szemedben látom,hogy gondolataid egész máshol járnak és ahogy végig pásztázod szemed a ruhámon,látom,hogy legszívesebben most rögtön letépnéd rólam. Érzem,hogy a vágy hulláma söpör végig a testemen. Vad tűz lobog a szemedben,és látom,hogy őrülten kivánsz.  Lábam kibújtatom a cipőből és az asztal alatt lassan a lábszáradon felfelé vándorolok vele egész a férfiasságodhoz,talpammal érzem,hogy bizony neki már kevés bent a hely a nadrágodban,nálad elszakad a cérna... Az asztal felett megszorítod a kezem,rám nézel,és azt mondod: „Megőrjítesz te szexre éhes nőszemély! – menjünk innen,nem bírom megvárni a vacsorát,fizetek és most rögtön szeretkezni  akarok veled,mert nem állok jót magamért ! „ Kifizeted,amit idáig elfogyasztottunk és azonnal az autódhoz sietünk. Csak úgy száguldunk vele le a folyóhoz. Már az autóban a combom markolászod,felhúzod a ruhám egész a bugyimig,és bugyin keresztül megérinted a vágytól remegő szeméremajkakat,nagyot sóhajtok. „Ne félj,hamarosan  szomját oltom vágyakozó kelyhednek,ígérem!-suttogod... „ Leérünk a folyópartra,egy félreeső, kevésbé kavicsos partrészt keresünk.... Vállamról lecsúsztatod a ruhám,és csak a fehér csipkés bugyi van rajtam... Rácuppansz a melleimre,és nyelveddel ingerelni kezded a bimbókat. Azok egy-kettő kemények lesznek és megtelnek vérrel a szívogatástól. Te is megszabadulsz a ruháidtól,lecsúsztatod a bugyim,és egy pillanatig állunk egymassal szemben, szorosan összeölelkezve,vadul csókolózva,úgy csókolózunk,mintha nem lenne számunkra több nap...levegőért kapkodva... Nyelveddel szám belsejében matatsz,és őrült - vad táncot jár nyelvünk... Ahogy hozzám bújsz érzem,hogy keményen és nedvesen várod,hogy bejárd barlangom,amit tocsogós nőiességem már-már fájdalmasn kíván... Óvatosan hanyatt fektetsz a kavicsos-inkább homokos parton,a kövek kicsit nyomják a hátam,de ez semmi ahhoz képest,amilyen feszülő nyomást érzek a puncim belsejében....és végre...ahhhh,megtörténik,benyomod a farkad szomjazó pinam bejáratába.... Lábaim nyakad köré fonod,igy csípőm megemelkedik,te térdelsz combjaim között,es jó mély erőteljes lökésekkel hatolsz belém,farkad benyomod egész tövig. A hold megvilágítja izzadságtól fényes tested,szemeiddel a lökéseidtől erősen hullámzó melleimben gyönyörködsz és két kézzel markolászod őket,egyre szenvedélyesebben maszírozva őket,kezemmel végig simítok verejtékes,felsőtesteden,a bimbókon,a hasadon,a vékony szőrcsíkon,ami aláfut a farkadhoz... Egyre gyorsabban  mozogsz bennem,es nagyokat nyögünk... Közben vádlim,és combom csókolgatod.... Hánykolódok és vergődök a tested alatt,fejem ide-oda dobálom a megélt gyönyörtől,farkad egyre jobban feszíti hüvelyem,és érzem közel a csúcspont,hirtelen méhem összerándul,hüvelyem összeszorítja a farkad,és mély rángatózásokkal,apró sikolyokkal eljutok a csúcsra.... Te egyre jobban lihegsz,es aztán hirtelen megfeszülve, nyögve,hörögve,telepumpálod forró ,bő spermával a puncim,nem bírja mind befogadni és folyik ki belőlem... Kimerülten és elégedetten rám borulsz,apró csókot sóhajtva a számra... „Ez isteni volt,ettől szebb szülinapi ajándékot nem is kaphattam volna....köszönöm...“ Szorosan hozzád bújok és mindketten elégedetten fekszünk a parton,hallgatva a folyó morajlását....
...vége......
Hasonló történetek
20924
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
24285
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Élőben biztosan jobb egy ilyen action, mint ahogy leírtad. Olvass hasonló írásokat - ne pornőt, hanem erotikát! - és figyeld meg, mások hogyan érik el, hogy ne csak annak a 2 szereplőnek legyen érdekes, hanem az olvasóknak is!
Zselyke ·
Koszi,akkor te untad ? ;-)
Marokfegyver ·
Megválaszolták előttem, hogy miért lehetett volna unalmas, így én inkább azt árulom el, miért tetszhet: A rejtett párbeszédek, amik talán sosem hangoznak el a valóság romantikájában, de kedvesek. (Fázol, kedves? - Nem, dehogy, csak a szél.) Sok a műanyag - értsd: mesterkélt - kifejezés, de sokkal jobbak, mintha csupa frázisokat használtál volna.
Egyetértve Petur kollégával: olvass sokat és írj bátran!
Zselyke ·
Koszonom szépen,megfogadom oket! Es amikor kuldom a kovetkezo sztorit,kivancsi leszek a véleményetekre! :)

Petur ·
Kedves Zselyke!
Két rövid reakciódból azt gondolom, hogy jobb véleményekre számítottál. Most pedig nem igazán tudod, miért is nem tetszik az olvasók nagyrészének. Bár mások nevében nem beszélhetek, de szeretnék egy-két hiányosságra rávilágítani. Hátha segít a jövőbeni írásaidnál.
Nincs tagolva, tudod, a bekezdésekre gondolok. Aztán a párbeszédek, illetve a szereplők szavai: a magyar nyelvben gondolatjeleket használunk ezek leírásánál, nem pedig idézőjelet, mint németben, vagy angolban.
Maga a történet... Nem történet, ez egy kellemes fantázia az írónak, de egy idegen olvasónak tényleg unalmas. Kik a szereplők? Van arcuk, súlyuk, nevük, valami érdekességük?
Mesélj kicsit az előzményekről! A fügebokor alján szedted össze ezt a pasit, vagy kaparós sorsjegyen nyerted? Milyen korban játszódik? Napjainkban, vagy a múlt század elején?
Hol is lesz ez a szülinapi vacsora? Írhattál volna pár sort a lázas készülődésedről. Hidd el, sokan nyálcsorgatva olvasták volna, ahogy leírod a hősnő érzéki mozdulatokkal kísért fürdőzését, miközben kedveséről ábrándozik!
Szóval színezd ki, az olvasónak meséld, ne a kedvesednek, hiszen ő úgyis közvetlenül tapasztalhatta az ölelésedet!
Aztán van pár olyan mondatod, aminek a szórendje kicsit bicegős. Mintha nem Magyarországon járnál iskolába. Vagy nem magyar nyelven folytatnád tanulmányaidat.
Ha a negatív fogadtatás nem vette el a kedvedet, akkor írj még, de előtte fogadd meg Marokfegyver tanácsát! Olvass sokat! (Ha pedig szükségét érzed, kérj segítséget!)
Zselyke ·
Es meg egy gondolat,ujra es ujra elolvasom a hosszabbik kommented,valoban nagyon jol fogalmazol es olvasott egyen lehetsz ! :-)
Petur ·
Azt hiszem, csak átlagosan fogalmazok. Régebben valóban sokat olvastam.
Nah, egy kis házi feladat csak úgy a magad fejlesztésére(ha még későbbiekben is akarsz írni): könyörtelenül irtsad ki a létigéket (volt, van, lesz)ebből az írásodból. Az első mondatodban rögtön kettőt láttam. "Nyári este volt..." Ezernyi lehetőség (van) kínálkozik helyette: "Nyári este köszöntött ránk... Nyári este borult a városra... Nyári este vett körül..." Neked is jobban fog tetszeni.
Közben pedig olvasni, olvasni, olvasni!
Zselyke ·
Koszonom,igazi tanito mester vagy! Pedig anno rengeteg romantikus konyvet olvastam,szinte faltam oket,ma mar nagyon keveset olvasok...potolni kell....

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: