Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fogja a kezem...

Fogja a kezem. Velem szemben áll, és beszél hozzám. A haja kócos, a megjelenése igényes. Magas, talán egy fejjel is magasabb, mint én. Hallgatom, nagyon figyelmesen, de nem igazán tudnám visszamondani a hallottakat. Elveszek a tekintetében. Tengerkék szem, igéző pillantás. Már fáj a lábam a lábujjhegyen állástól, de nem tudok szabadulni a tekintetétől. Mintha egy árral sodródnék. Egy olyan árral, ahol ő ül a csónak egyik végén, én pedig szorosan mögötte. A hullámok magasba törnek, a csónakot csak úgy dobálja a víz. De nem félek. Egyáltalán nem. Mellette biztonságban érzem magam, bármi is történjen.
Miközben ezen merengek, engem hív.
- Valami baj van?
- Nem,- felelem – semmi. Csak most jó. Itt, veled.
- Nekem is.

Most már ő is az én szemembe néz. Ugyanúgy elveszik benne, ahogy én az övében. Egyre gondolunk. Mint a mesében, amikor a szép hercegnő rátalál az ő hercegére, aki csak az övé, senki másé. Furcsa érzés söpör át rajtam, talán csak egy fuvallat. Tudom, hogy most már örökre mellettem lesz, mégis félek, mi történik, ha elmúlik ez a gyönyörű pillanat?
És valóban. Villámlott egyet az égen, a pillanat varázsát megtörve. Elengedi a kezem, baráti kézfogással üdvözölve az ismerősöket. Hogyan és mikor kerültek ide? Nem emlékszem. Elveszek a tömegben. A helyemet, ahol néhány pillanattal ezelőtt még én álltam, ez a vékony, sovány fiú veszi át. Buzgón magyaráz neki, és arra kéri, kövesse. Eltűnik mindenki. Ő még utoljára hátranéz, zavarodott a pillantása.
- Hová mész? – de már csak suttogom.

Elindulok a tömegben. Keresem az ismerős fehér pólót, a sötétbarna tincseket, és azt a bizonyos igéző szempárt. De nem találom. Szomorúan keresek egy szabad ülőhelyet és várok. Rá, az Igazira. Felnézek, egy sötét foltot figyelek az egyik sarokban. Mosolygok. Egy srác öleli a barátnőjét, és nagyon egymásba vannak feledkezve. Aranyosak. A lány alacsony, sötét hajú, mosolyog. A srác magas, világos színű, talán fehér pólót…
Nem. Ez nem lehet igaz! Ez nem lehet ő! Aki az előző pillanatban még az én kezemet fogta, most egy másik lánnyal mosolyog. Nem, nem! Ő az enyém! Az igéző tekintetű, szép szavakat mormoló srác, nem, nem, nem!

…Örülök, hogy otthon ilyen előrelátó voltam, és hoztam meleg pulcsit. Hosszú várakozás vár rám a buszmegállóban. A leghamarabbi busz csak órák múlva jön. Patakokban folyik le a könny az arcomon. Talán majd jön egy újabb hajó, egy újabb kapitánnyal, aki kiment…
Hasonló történetek
4432
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: