Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Figyelmeztetés

Épp bezárni és távozni készültem, amikor Daniel hívott.
-Taylor? El kell tűnnöd onnan! Zárj be mindent és indulj!
-Mi a baj? - kérdeztem szkeptikusan, mert Daniel mindig is hajlamos volt a dolgok dramatizálására.
-Csak indulj, és ne menj haza! A pláza parkolójában felszedlek!
-Rendben, de.... - mondtam, de letette.
Megpróbált megmenteni, de elkésett. Kinyitottam a hátsó ajtót, hogy távozzak és ott állt Antoine, Greg és Kyle. Antoine visszalökött a pulthoz és körülnézett a kis raktárunkban. Kyle és Greg gyorsan ellenőrizte az apró irodát és fürdőszobát.
-Itt van? - kérdezte Antoine.
A fejemet ráztam. Észrevettem, hogy mindhármukon kesztyű volt. Nem akarnak ujjlenyomatot hagyni. Ez nem jó jel. Greg és Kyle visszatért és a fejüket ingatták.
-Mi a gond Antoine? - kérdeztem.
Elmosolyodott, de egyben szomorúnak is tűnt.
-Tudod jól, hogy mi a gond Taylor. Okos lány vagy. - felelte.
Igaza volt. Okos lány voltam és tudtam miről van szó. Daniel kicsit kreatív volt az elszámolással. Itt egy kicsit túlárazott, ott egy kicsit lecsípett és a metamfetaminért befolyó extra összeget zsebre vágta és nem Rudy-nak adta.
-Meg akarjátok ölni? - kérdeztem halkan Antoine-t, hogy a másik kettő ne hallja.
-Nem. Rudy üzletember és tudja, hogy a barátod értékes elem a hálózatban. Danny egy kis figyelmeztetésre szorul, ennyi az egész. - felelte tenyerét továbbra is a mellkasomhoz nyomva és a pulthoz szorítva.
Greg ezt hallva felnevetett. Antoine felé fordult:
-Hozd be! - mondta neki.
-A legnagyobb örömmel. - felelte Greg.
-Antoine? - kérdeztem egyre erősebb görccsel a gyomromban.
Az arcát tanulmányoztam. Kerülte a tekintetemet.
-Rudy üzenetet akar küldeni Danny-nek. Sajnálom Taylor! - mondta végül.
A fenébe is! A lelkem mélyén persze tudtam, hogy egy napon ez bekövetkezhet.
-A házunkban voltál Antoine! Tavaly velünk karácsonyoztál!
-Ettől lesz igazán nehéz. Mindig is kedveltelek. - mondta.
Nagy levegőt vettem és lassan engedtem ki. Szóval ennyi volt.
-Legalább gyors lesz? - kérdeztem, de Antoine a fejét rázta.
-Rudy egész pontosan elmondta, hogy mit akar.
Greg egy nagyjából hat láb hosszú acélcsővel tért vissza, amelyik az egyik oldalán kúpos hegyben végződött.
-Vetkőzz le Taylor! - mondta Antoine, miközben Greg bezárta az ajtót.
-És semmi sikoltozás! Utálom a sikoltozást! - tette hozzá Greg.
-Nem fog kiabálni. - mondta Antoine és elengedett, hogy levetkőzhessek.
Hármuk ellen nem lett volna sok esélyem, úgyhogy vetkőzni kezdtem. Meglepett, hogy nem remegek miközben levettem a topomat és lerúgtam a cipőmet. Azt hiszem az üzletelésünk természete és annak tudata, hogy Daniel a tűzzel játszik Rudy megrövidítésével, felkészített arra, hogy egy szép napon mindkettőnket kinyírnak. Ezt tudva beletörődéssel és furcsán nyugodtan vártam, hogy mit találtak ki. Greg mohón bámult, amikor lecsúsztattam a vállamról a melltartó pántját, majd elfordítva kikapcsoltam a csatját. Amikor lehajoltam, hogy lehámozzam magamról a nadrágot, láttam, hogy a hímtagja kezd megmerevedni.
-A bugyit is! - mondta Greg.
-Tudom. - feleltem magabiztos hangon.
Végül ott álltam anyaszült meztelenül a raktárban három gengszterrel, akik meg fognak ölni. Antoine telefonja rezegni kezdett. Felvette és halkan beszélve az iroda felé tartott, hogy ne halljuk. A pultnak támaszkodtam. A hideg fém pereme a popsimnak nyomódott. Greg olyan közel lépett, hogy majdnem hozzám ért.
-Nagy kár. - mondta halkan és kesztyűjét lehúzva megsimogatta a mellbimbómat.
Be kell vallanom, hogy jól esett az érintés. Az ujjai azután lecsúsztak a hasamon és megmarkolta a puncimat. Éreztem a leheletét az arcomon, amikor előrehajolt és két ujját belém nyomva ujjazni kezdett.
-A kezdésig érdemes kellemessé tenni. - suttogta, majd elkezdte a belém akasztott ujjait felfelé húzni.
Fokozatosan, de megemelt. Hátrahajoltam, a kezeimet a pultra tettem és lábujjhegyre emelkedtem. A nyomás az ágyékomban édes volt, még ha Greg csinálta is. Elkezdett ritmikusan megszorítani és én egyre kellemesebben éreztem magam. Csodáltam, hogy az ujjai milyen könnyen mozognak ki- és be. Egy magyarázat kínálkozott, amit nem szívesen vallottam be: a közelgő meggyilkolásom szexuálisan felizgatott. A franciák az orgazmust “kicsi halál”-nak is hívják - szóval lehet hogy a halálnak köze van az elélvezéshez. Teljesen megadtam magam. Meg fog történni és semmit nem tehetek ellene. Persze, megpróbálhattam volna sikoltozva az ajtó felé törni, de a vasárnap ezen szakaszában senki nem szokott lenni a raktárak környékén. Greg még mindig ujjazott amikor Antoine visszajött.
-Az isten szerelmére Greg! Hagyd már békén!
-Semmi baj! - ziháltam.
Greg szemébe néztem és reméltem, hogy elsőként megszólalva megakadályozom, hogy valami disznóságot mondjon. A dolog bevált. Greg tovább ujjazott, Antoine és Kyle pedig nézett minket. Egy kicsit széttártam a combjaimat, hogy jobban hozzám férhessen.
-Mit akartok a csővel? - kérdeztem kicsit remegő hangon.
-Te választhatsz. Hüvely vagy popsi? De igyekeznünk kell. - mondta Antoine.
Greg lassan tovább járatta az ujjait bennem, a tenyerével pedig a csiklómat és a szeméremdombomat simogatta.
-Nos? - kérdezte Greg.
Mindenki engem nézett és csak Greg kezének nedves hangja hallatszott az ölemben. Tudtam, hogy ha nem sürgetik a választ nagyon, akkor gyorsan elélvezek.
-Taylor! Szeretném ha tudnád… Ne legyen benned sajnálat! Ez mindenképpen megtörténne. Akkor is, ha Danny itt lett volna.
-Végignézettétek volna vele? - kérdeztem.
-Így is végig fogja nézni. Fel kell vennünk. - mondta Antoine felemelve a telefonját.
Az elélvezés határára lökött annak gondolata, hogy Daniel végig fogja nézni a halálomat. Elhúztam az ágyékomat Greg kezétől, hogy az ujjai kicsússzanak belőlem. Izgatott akartam lenni az alatt, ami történni fog.
-Legyen a popsim! - suttogtam.
-Tűnés Greg! Te pedig gyere ide és térdelj le Taylor! - mondta Antoine.
Greg keze eltűntével egy kicsit bizonytalanul álltam és a padlót néztem, amire Antoine mutatott. Elöntött a sebezhetőség érzése. Nem a félelem, hanem csak a meztelenség és törékenység érzete. Húsz éves vagyok és nem leszek idősebb. Nemsokára minden jövőre vonatkozó álmom elszáll. Sajnáltam, hogy nem voltam erőszakosabb Daniel-lel a hawaii vakáció kapcsán. Sajnáltam, hogy nem hagytam el tavaly a nagy veszekedésünk után.
-Gyere Taylor! Nincs kiút és nem akarom, hogy le kelljen fognunk! - mondta Antoine.
Igaza volt. Ez mindenképpen meg fog történni. Nagy levegőt vettem és elhatároztam, hogy megteszem, bármit is mond. Megadás és behódolás. Így könnyebb lesz. Letérdeltem oda ahova mutatta.
-Hajolj előre a könyöködre és emeld magasra a hátsód! - mondta Antoine.
Valahogy kényelmes volt egyszerűen követni az utasításait. Az alternatíva a küzdés lett volna és tudtam, hogy hisztérikus lennék, amikor legyűrnek. Úgy is meghalnék, csak még nyugtalan és dühös is lennék. Így legalább úgy tűnt, hogy részben kontroll alatt tartom az eseményeket. Úgy gondoltam rá, hogy öngyilkosságot követek el. Azért jöttek, hogy megöljenek, de ahelyett hogy hagynám őket, úgy döntöttem, hogy öngyilkos leszek és őket használom fel hozzá. Megtámaszkodtam a könyökömön és felemeltem a hátsómat.
-Amennyire lehet finoman Greg! Te mondtad, hogy nem akarsz sikolyokat. - mondta Antoine, majd felemelte a telefonját és filmezni kezdett.
Az ánuszomnál megéreztem a cső hegyét.
-Daniel biztosan látni fogja? - kérdeztem.
-Igen - felelte Antoine az egész testemre koncentrálva.
-Szeretlek Daniel! Részemről ez rendben van. Soha ne feledd, hogy nem harcoltam velük édes! - mondtam hangosan, hogy a felvételen biztosan rajta legyen a hangom.
A záróizmom szétnyílt és beengedte a rudat.
-Oh Daniel! Most nyomják belém! - mondtam.
Azután felnyögtem, amikor a cső elkezdett becsúszni a végbelembe.
-Semmi baj Daniel...uhhh...semmi baj! - nyögtem.
Antoine mellém térdelt és a telefont a melleimre irányította. Lenéztem és láttam, hogy a lógó kebleim csúcsán meredten állnak a mellbimbóim. Szóval ezért filmezte őket! Antoine közelebb hajolt és azt mondta:
-Sajnálom Taylor! Csak pár perc és vége lesz.
-Uhh..uh - nyögtem.
Greg javára legyen mondva, hogy követte Antoine utasítását: a lehetőségekhez képest lassú és gyengéd volt. Nyöszörögtem amikor a cső elérte a végbél végét. Greg tovább tolt. Én megmerevedtem és hangosan felnyögtem. De nem fájdalmasan, hanem azon a hangon, amit a csúcshoz közeledve szoktam kiadni. Tudtam, hogy Daniel fel fogja ezt ismerni és reméltem, hogy talán vigasztalja valamelyest, hogy orgazmus közeli állapotba kerültem, miközben ezt tették velem. Perverz kép villant az agyamba: Daniel, ahogy maszturbál miközben ezt nézi. És a gondolat még jobban felizgatott.
-Jézusom! -nyögtem, ahogy Greg lassan dugni kezdett a csővel.
Verejtékeztem és remegtem. Gyengének éreztem magam. Lehajtottam a fejem és orrom hegyéről izzadtságcsepp esett le. Olyan tele voltam, mint még sohasem és éreztem, hogy milyen merev és hajlíthatatlan a hasamat nyársaló cső.
-Nagyon fáj? - hallottam Kyle félénk kérdését.
-Még nem. - nyögtem.
Azután eltorzult az arcom és megmerevedtem, ahogy Greg még beljebb tolta a rudat. A hasam görcsbe ugrott.
-Basszus! - sziszegtem összeszorított fogaim közt.
Ökölbe szorítottam a kezeimet és körmeim a tenyerembe mélyedtek. Éreztem, ahogy Antoine ujjai a csiklómra találnak. Az orgazmusom lassan épült fel, valószínűleg a hátsómba való könyörtelen behatolás miatt. Mintha a testem nem akart volna kárt okozni magában. Először csak melegség öntött el, amitől ellazultam. A remegésem abbamaradt, a hasamban az izmok elernyedtek. Végül jött a gyönyör hulláma.
-Elélvezek! - nyögtem.
Olyan hangom volt, mint egy belőtt ribancnak, akit még egyszer utoljára megdugnak az életében. Nem tudom meddig tartott az élvezésem. Amikor véget ért, kezdett elfogni a félelem, hogy elmúlik az izgalmam mielőtt meghalok. Felemeltem az arcom és azt nyögtem:
-Fejezzétek be!
Azt akartam, hogy innen gyorsan legyen vége.
-Hallottad! -mondta Antoine Greg-nek.
Greg határozottan és erősen tolni kezdte a csövet. Éreztem, ahogy a vastagbelem átszakad, majd a hegy a gyomromnak nyomul. A fájdalom borzalmas volt, de nem kezelhetetlen. Tekergésre késztetett volna, de nem tudtam - a cső mereven tartotta a testem. Csak ziháltam és a padlóra meredtem. A szemem sarkából láttam Antoine-t, ahogy filmez. Nem akartam most feladni. Azt szerettem volna, hogy Daniel büszke lehessen rám és perverz módon azt is akartam, hogy felizguljon, amikor majd megnézi az én kis snuff filmemet. A padlóra meredtem és a hasamban zajló dolgokra fókuszáltam. A gyomrom átszakadása éles fájdalommal járt.
-Megvagyunk. - mondta büszkén Greg.
A nyálam folyni kezdett, mint egy eszelősnek és valami habosat öklendeztem fel. Greg erősen tolt és a könyököm előre csúszott a padlón.
-Tartsd a combjait! - kiáltotta Greg Kyle-nak.
A férfi cipőtalpa nyikorgott ahogy mellém térdelt. Éreztem, hogy egyik keze a hasam alá nyúl és visszafelé húz.
-Istenem, istenem… - nyüszítettem a mindenemet elöntő hideg félelemtől.
-Shhhh...Csak hagyd, hogy megtörténjen! - nyugtatgatott Antoine kezét a hátamra téve.
De én rettegtem. Még egy lökés és hamarosan megfulladok a csőre nyársalva. A rúd újra mozogni kezdett bennem. Tudtam, hogy Greg a nyelőcsövemet keresi, de folyton rossz szögben próbálkozott és a rekeszizmomat ostromolta.
-Várj...várj egy kicsit - suttogtam rekedten.
A félelmem ellenére még mindig felizgult voltam és nem is akartam ezt elveszteni. A felőstestemet addig mozgattam, amíg úgy nem éreztem, hogy a cső hegyes vége a gyomrom felső részén levő nyíláshoz nem ér.
-Itt… pont itt… Nyomd!
És Greg nyomta. Éreztem, ahogy a gyomrom lassan összehúzódik, miközben a rúd becsúszik a nyelőcsövembe. A cső lassan haladt felfelé és a gyomrom lassú, ütemes vonaglásba kezdett. Olyan volt, mintha lassított felvételen öklendeztem volna. A gyomrom görcsbe rándult, a testem pedig megpróbált összegörnyedni. Erősen ziháltam és az ajkaimról nyál csöppent le amikor Greg a torkomba nyomta a rudat.
-Csak hagyd hogy megtörténjen!
Antoine hangja már valahonnan a messzeségből szólt, de még éreztem a hátamat simogató kezét.
-Mindjárt vége!
Ennyi volt. Húsz évnyi élet ide vezetett. Egy raktár padlóján felnyársalnak, mert a barátom tolvaj. Antoine, Greg, Kyle és még Daniel is csak egy távoli emlék. A jelen csak én és a cső bennem. A torkomban feszítő érzés jelentkezett. A cső teljesen átment rajtam. A lehető legalaposabb, legmélyebb dugás. A hátsómtól a számig. A rúd kezdte lenyomni a nyelvemet. Még jobban ziháltam. Valaki a hajamba markolt és hátrahúzta a fejemet kiegyenesítve a nyakamat. Istenem! Olyan nagy és vastag a fém a számban! Éreztem és hallottam, ahogy az első fogaim az áthaladó csőhöz érnek. Az ajkammal úgy fogom körbe mintha egy pénisz lenne. Még mindig jön.
A cső megállt, amikor a hegye a padlónak ütközött. Teljesen fel voltam nyársalva. Tudatosult bennem, hogy az utolsó pillanatokban becsuktam a szemem. Nincs okom kinyitni őket. Ideje meghalnom, de nem félek. A figyelmemet a testemet átszúró rúd köti le. Ha megmozgatom a felsőtestemet, akkor érzem magamban. Mindig szerettem amikor belém hatoltak és megdugtak. Akár a torkom, akár a hátsóm, akár a puncim. És ez a legintenzívebb dugás amit átélhettem. Remélem a videón majd látszik, hogy mennyire izgató ez számomra. Hosszú időnek tűnt, de a valóságban csak pár másodperc lehetett amíg tudatosult bennem, hogy akkor is csak sötétséget látnék, ha kinyitnám a szemem.
Hasonló történetek
7119
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
7522
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
Hozzászólások
További hozzászólások »
triklovic ·
Tetszett.

sonny grosso ·
Egész jó volt.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: