Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fent és lent

- Mit csinálsz?
- Lógaszkodom.
- Fejjel lefelé, a lábadnál fogva?
- Igen.
- Mi vagy te, denevér?
- Úgy terveztem, jó volna.
- Miért volna jó?
- Ők másképp látnak mindent, még akkor is, ha valójában semmi sem más.
- Furcsa vagy.
- Egy denevér szemszögéből te vagy furcsa.
- Miért gondolod?
- Nem emlékszel? Most majdnem olyan vagyok, mint ők.
- Más majdnem olyannak lenni, és más, ha pontosan olyan vagy.
- Ez igaz.
- Mmm-hmm. Azért megpróbálom beleképzelni magam a helyükbe, és akkor néhány pillanatig pont olyan lesz.
- Sosem lesz pont olyan.
- Olvastál már valami misztikus, vagy varázslós könyvet?
- Persze.
- És próbáltál már pálcával hadonászni, miközben varázsigéket kántálsz, nemde?
- De, de az csak majdnem volt olyan, vagy még majdnem sem.
- És mondd, nem álmodtál már róla, hogy varázserőd van?
- De, persze hogy álmodtam.
- Ne mondd, hogy nem volt addig a tíz-húsz percig pontosan ugyanolyan, mintha varázsló lettél volna, elvégre nem voltál öntudatodnál, nem tudott rácáfolni az élményre a racionalitás.
- Mondasz valamit. De aztán felkeltem, és azt kívántam, bár ne álmodtam volna ezt, a valóságban a szép álom csak sajgó emlék. És az álmok semmire sem jók.
- Ezért kell törekedni arra, hogy tudatosan lépjünk minél közelebb ahhoz az állapothoz, amelyben úgy érezzük magunkat, ahogy azt elképzeltük.
- Ez jó lenne, de nem hiszem, hogy a valóságban sikerülhet.
- Nekem sikerült, denevérnek éreztem magam néhány pillanatig, amikor végre sikerült mindent kizárnom, de aztán jöttél te, és újra mindent olyannak látok, amilyen.
- Sajnálom. És ez nagy baj?
- Nem tudom. Nem szeretem a dolgokat úgy, ahogy vannak, fordítva minden jobb. Ezért választottam a denevért.
- Mmm. Lehet, hogy csak túl sok vér került az agyadba, valami megbomlott odafent – bocsáss meg, nálad odalent – és hallucinálsz.
- Lehet.
- És ez nem zavar?
- Nem, hisz az eredmény így is, úgy is ugyanaz, nem mindegy, milyen módon érjük el?
- De ha sokáig maradsz így, bajod is eshet. Elájulhatsz, vagy nem tudom.
- Ha így lesz, legközelebb valami más leszek.
- Mi?
- Még nem tudom.
- Mindenesetre esteledik, hűvös van, menj lassan haza, látom csak egy szál pulcsiban vagy.
- Akkor vámpír leszek. Azok nem fáznak.
- De te fázni fogsz, és akkor rögtön rádöbbensz, hogy nem vagy vámpír.
- Akkor újra denevér leszek. Elvégre éjszakai állatok.
- De ők éjszaka kirajzanak, repülnek, csak nappal függeszkednek a fán.
- Hmm, tényleg. Akkor himbálózni fogok, és közben nézem a havas füvet alattam. A sötétben kéknek fog hatni, mintha az ég lenne felettem.
- De ha kék az ég, akkor hol vannak a csillagok?
- Ó, igaz, a nélkül nem az igazi…
- Itt lakom egy háztömbnyire, maradt még a karácsonyfán csillagszóró. Akarod, hogy elhozzam?
- Megtennéd?
- Persze, pár perc, és itt vagyok.
- Köszönöm! Addig kis foltokban eltakarítom a havat, fényét ne oltsa el a nedvesség.
- Rendben.
- Na, itt is vagyok, olyan 10-12 darab van, remélem elég
- Persze, kissé felhős az ég, csak néha bukkannak ki mögülük, annál nagyobb a szépségük, ha meglátom őket.
- Te csak lengedezz, kis denevér, és várd, amíg előbukkannak a felhők mögül. Ugye elég magasan vagy, hogy ne bántsa az arcod?
- Persze, nem vagyok én Ikarosz, tudom, hogy nem szabad közel repülni a csillagokhoz. Könnyen megégetheted magad.
- Ikarosz a naphoz repült túl közel.
- A nap is egy csillag.
- Igaz. De szót se többet, lengedezz, és csukd be a szemed! Majd ha felvillan a fény, kinyithatod. Csak pár perc, még elő kell keresnem a gyufákat.
- Rendben. Hé, mit csinálsz?
- Odakötöztem a lábad a rúdhoz, nehogy leessél.
- De eddig sem estem le.
- Így legalább ezután sem fogsz.
- Nem jó ez így… kényelmetlen. Ó, látom felragyogott az első csillag… milyen hatalmas…
- Igen, ez az esthajnalcsillag.
- És még egy, és még egy… csillagok hadait látom, ahogy elsuhanok alattuk, súlytalanul, elfeledve a nappali emlékeket.
- Tetszik?
- Nagyon!
- Lassan kialszanak a csillagszórók… hamarosan le kell szállnod.
- De nem tudok, odakötözted a lábam.
- Valóban így tettem. De most mennem kell haza, szia!
- Hé, várj, nem hagyhatsz csak így itt az éjszakában! Mínusz 10 fok lehet, hajnalig megfagyok!
- Hát akkor képzeld magad vámpírnak, tudod, ők nem fáznak.
- Ez nem vicces, kezdek zsibbadni is, és a fogaim is vacognak. Oldozz el!
- Már nem olyan jó móka az álmodozás, és különlegesnek érezni magad, igaz?
- Most, így… nem.
- Van nálam némi kis pálinka, adok neked, átmelegít.
- Eressz inkább le!
- Azt most nem tehetem… megyek haza. De előtte adok egy kis itókát, ha szeretnéd.
- Hogy képzeled ezt, nem hagyhatsz csak így itt, ez… na, jó, gyere vissza, adj egy kicsit. Mmm, ez finom, tényleg nem fázom már annyira.
- Úgy érzed, igen. Tudod, ahogy fogalmaztad: majdnem nem fázol. De a valóság az, hogy az alkohol elvágja a hippotalamuszt, az agyad… hogy is mondjam érthetően… hő központját, vezérlőjét. Az agyad nem érzékeli, hogy fázol, így nem tesz ellene semmit, még pirkadat előtt megfagysz.
- Most csak viccelsz ugye? Segíítsééég!
- Te is tudod, hogy itt nem hall senki… reggelig nem találnak rád.
- De miért teszed ezt velem? Hisz alig ismerjük egymást, csak látásból…
- Én csak segíteni akarok neked, így, hogy megismertelek
- Hogy mi?
- Te akarsz elrugaszkodni a valóságtól… te akarsz álomvilágban élni… minél igazándibban nemde?
- De, de ennek mi köze ehhez?
- Tekintsd ezt az én karácsonyi ajándékomnak…
- Tessék?
- Tudod, fagyhalál előtt igazán szépeket álmodik az ember.
Hasonló történetek
3612
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4640
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: