Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Félrelépések III.

Nos, a második ( magyarázó) rész után, az első rész folytatódik, egy kis csavarral..
Ott a cselekmény azzal kezdődött, hogy a házibulinak otthont adó hölggyel csókot váltottunk, ami elindította félrelépéseket… 
A kölcsönös megbocsátás után pár héttel a hölgynél voltunk hármasban, ahol együtt ettünk-ittunk, amolyan kis házibulit tartottunk.
Én előtte már titokban és óvatosan kifaggattam őket külön-külön, hogy vannak-e leszbikus hajlamaik és hogy azt kipróbálnák-e valaha. Nem arra irányult, hogy egymással, bár én el tudtam volna képzelni.
Már késő éjjel lehetett, amikor elmentem fürdeni, a lányok még megitták a maradék alkoholt, majd együtt mentek fürdeni. Külön jöttek vissza, de jó hangulatban. Egy szobában aludtunk volna, mi a párommal a francia ágyon a barátnőnk egy heverőn. Még beszélgettünk a francia ágyon ülve és közben füstöt eregettünk.
A téma elég sikamlós volt, sokat nevettünk. Majd a barátnőnk kiment a hamutartókkal..
A párom a fülembe suttogta, ha nem aktivizálom jobban magam, akkor a hármas szexből nem lesz semmi!
Köpni-nyelni nem tudtam ekkor, mert nem számítottam erre a lehetőségre….

Amikor a barátnőnk visszajött, csak azt tudtam hirtelen kérdezni tőlük, hogy nincs-e kedvük előttem szeretkezni?
A válaszaik gyorsan jöttek: - ha te is akarod  - fordultak egymás felé és máris hosszú forró csókot váltottak. A pizsamáiktól is gyorsan megváltak és meztelenül folytatták a csókolózást.
Belefeledkeztem a látványba, ahogy egymás testét kezdték felfedezni.
Lassan csinálták először csak egymás melleit simogatták, majd azt is csókokkal és nyalakodással folytatták. Amikor egymás vagináját kezdték simogatni, még a félhomályban is látszott, hogy mindkettőjüké csillog az izgalom nedvességétől.
Persze ekkorra már én is láthatóan izgalomba jöttem…
Majd felvették a 69-es pózt és élvezettel nyalták egymást, miközben én csak a látványt faltam a szemeimmel..
Egy kis idő múlva abba hagyták és nekem estek, leráncigálták rólam is a pizsamát, majd egyszerre a farkamnak estek. Felváltva szoptak rajta, majd együtt nyalogatták és egymással is csókolóztak.
A párom egyszer csak ráült a farkamra és lovagolni kezdett rajta. A barátnőnket a szám fölé térdeltette, úgy hogy ők egymással szemben voltak. Én a felkínált nunit nyalogattam és csak a hangokból, cuppogásokból tudtam, hogy ők azért egymással is foglalkoznak. Persze a kezeimmel is kalandoztam, de szinte szabad melleket nem találtam, mert vagy fogták vagy nyalogatták egymásét.
Én nagyot élveztem a páromba és szerintem ők is élvezték – ki a nyelvem, ki a farkam – mert nagy volt a lihegés.
A párom elfeküdt, én meg megcsókoltam. Erre megjegyezte, hogy milyen puni illatú a szám…
A barátnőnk felnevetett, erre megcsókoltam őt is… Megjegyzésre neki nem volt ideje, mert a párom az öléhez húzta a fejét és elkezdte nyalatni a puniját. Az látszott, hogy az ajkai fehérek lettek a kifolyó spermától, közben a párom az ernyedő farkamat szopogatta.
A barátnőnk eközben végzett a nyalakodással, majd a nyelvét mélyen a számba dugva lesmárolt. Azt hitte talán, hogy ez nagyon meglep majd, de mivel nem ez történt a párommal is csókolózásba kezdett. Így már mindenki kezdett ragacsos lenni…

Jól esett ezek után egy kis üditő és egy-két cigaretta..
A második menetben egy kicsit lassabban alakultak az események, de nyaltuk-faltuk egymást. A barátnőnkbe élveztem, aki hanyatt feküdt, fölé térdelve a párom nyalatta ki magát. Majd amikor lihegve elfeküdtem, a párom a barátnőnket térdeltette a szám fölé és szó szerint ráültette. Amit bele élveztem, az szinte minden cseppje a számba került, ami a farkamon lehetett azt együtt nyalogatták le…
Ezek után édes volt a pihenés…
A későbbiekben hosszú ideig tartott ez a hármas kapcsolat, hasonlóképpen kivitelezve.
De mint minden jó véget ér egyszer, jött helyette más izgalom…
Előző részek
Hozzászólások
gyuri0926 ·
A punit n4vezned pinanak , jobban izgatnal

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: