Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Félrelépések II.

Mindig is izgatott bennünket, az egymás testének a felfedezése és az izgalmas szex. Mindketten arra törekedünk, hogy megadjunk egymásnak mindent a szexben, amit csak lehet.
Soha nem ijedtünk meg egymás testtájékainak felfedezésétől, az új dolgok kipróbálásától...
Kezdetben a kölcsönös orális kényeztetések után, a szexuális pózok kipróbálása és gyakorlása jelentette a gyönyört.
Aztán az egyik beleélvezés után, pihegve feküdtünk egymás mellett, amikor észrevettem, hogy a belelövellt spermám lassan folydogál a párom vaginájából. Ekkor az ujjaimmal simogattam, ami láthatóan jól esett neki. Az ujjaim már szinte összeragadtak, amikor egy hirtelen ötlettel a szájába dugtam, amit kéjesen le is szopogatott...

Más alkalommal a pihegésig eljutva, még alig értem a csiklójáig, amikor félre tolva a kezem, ő kezdte a vagináját izgatni, majd egy-két ujját bedugva izgatni kezdte magát. Majd a saját ragacsos ujjait lenyalogatta. Észrevette, hogy ez még jobban izgalomba hozott, ezért visszadugta az ujjait és csípőjét és mozgatva élvezkedett.
De a meglepetés ezután következett: amikor kihúzta az ujjait, melyek szinte teljesen fehérek voltak a spermámtól, én már vártam, hogy ismét kéjesen lenyalogatja. De ehelyett az én számba dugta az ujjait úgy, hogy az ajkaim szélére is jutott belőle. Mondanom sem kell, hogy nagyon meglepődtem, főleg hogy az ujjait, mint egy falloszt húzogatta a számban. Majd ezek után megcsókolt hosszan, de a felét így is én nyeltem le...
A következőkben már még felszabadultabban kísérleteztünk ez irányban, de talán nagyobb részben a párom.
Nagyon élvezte, ha a beleélvezésem után a számra ülhetett és kinyalatta magát velem. Azt is élvezte, ha több menet volt egymás után, mert akkor kifejezetten szerette azt nézni, hogy a farkam fehéredik az előző adag spermától. Képes volt megszakítani a szeretkezést, csakhogy lenyalogathassa a farkamról. Persze, utána folytattuk tovább, csak a szeretkezés közbeni csókváltásnál éreztem a spermám izét a számban.
Ez mindkettőnket nagyon felizgatott, mert hamar elélveztünk...
Majd a későbbiekben jöttek a kérések a páromtól, hogy élvezzek a melleire, amit rögtön le kellett nyalogatnom, vagy élvezzek a vaginájára, majd később a popsijára, amit szintén le kellett nyalogatnom.

Ami a saját meglepődésemen túltett, az az volt, hogy ilyenkor mindig nagyon nagyot élvezett pluszban, amit akkor még nem értette igazán...
De talán az is ki fog derülni a későbbiekben!
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: