Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fellobbanó tűz

A nő szaggatottan lélegzett. Ujjai még mindig forró és nedves puncijában voltak. Lassan kinyitotta a szemét és a fürdőszoba tükrébe nézett. Ledobta köntösét, és alaposan szemügyre vette testét. Kerek, már érett mellei, sima bőre, lágy formái biztatva néztek rá vissza a tükörből. Azt üzenték: ennél neked több jár!
Halkan sóhajtott és lábujjhegyen beosont a szobába. Egy pillanatra elnézte alvó férjét, majd egy hirtelen mozdulattal bekapcsolta a számítógépet. Akkor már tudta, ma éjjel szexre fog vadászni.....
Két óra múlva találkoztak. A férfi feszengve nyitott ajtót. Csak állt és hosszan nézte a gyönyörű nőt. Viola lassan végigmérte a tökéletes testet. Ilyen hát egy férfi!
- Beengedsz? –kérdezte. A férfi utat engedett neki és hátulról is jó alaposan szemügyre vette.
- Kérsz egy italt? – és befordult a konyhába.

Mire visszaért a poharakkal, Viola már a kanapén ült. Lassú, ingerlő mozdulatokkal felállt és kivette a férfi kezéből a poharakat. Kezeit a mellkasára tette és egy gyors mozdulattal szájon csókolta. Ajkai puhán és nedvesen fedezték fel a férfi ízét. Nyelvének utat engedve, szétnyíltak ajkai. A férfit már szorította a ruha, de még nem hitt a szemének. Felemelte és az ágyra fektette. Előbb a szűk blúzon át simogatta, kényeztette a nőt. Viola mellbimbói már-már átdöfték leheletvékony melltartóját. Kezei a mohón a férfit keresték. Amint ágaskodó szerszáma előbukkant a nadrág alól, már nem késlekedett tovább. Kicsusszant a férfi alól és a szájába vette a hatalmas, erőtől duzzadó farkát. Nyelvével körülsimogatta, csókolgatta, majd mintha teljes egészében el akarná nyelni, tövig szopni kezdte. Szájában már érezte a szerelem ízét. Kezei hol a heréket, hol a férfi fenekét masszírozták. A férfi azt hitte, felrobban. Ujjai a nő titkait keresték. Végigtapintotta a selymeses csillogó szeméremdombját és combjai lágy bőrét. Viola szétnyitotta a lábait. A férfi kutató ujjai már felfedezték duzzadt kisajkait és csiklóját. A hüvelyébe hatolva ütemesen ujjazni kezdte. A nő felnyögött. Felhagyott a szopással és hanyatt fekve széttárta lábait.

A férfi egy darabig nézte az ingerlő, gyönyörű vörösséget. Kezeivel a nő mellbimbóit izgatta. Nyelve is követte. Majd lassan haladva körbenyalta a hasát és a köldökét. Többé nem kegyelmezett a nőnek. Szájába vette meredező csiklóját, miközben ujjai már ismét a puncijában voltak. Nyelvével, ajkaival falta a nő gyönyörének nektárcseppjeit. Keze a nő popsiját kereste. Végigsimított a selymes vájaton és két ujját óvatosan a fenekébe nyomta. Viola felnyögött a váratlan mozdulattól. Még sosem érzett ez előtt ilyet. Már nem volt más vágya, csak az, hogy a férfi kőkemény, erős farkát magában érezze. A hátára fektette és lassan, a gyönyörtől remegve hüvelyébe vezette. Egyszerre kezdtek el mozogni az ősi ütemre. A férfi hirtelene tövig nyomta belé szerszámát. Minden önuralmára szüksége volt. Ujjai közé vette a nő feszülő mellbimbóit, melyek már kemények és duzzadtak voltak.
- Kérlek, térdelj fel! – suttogta. A nő engedelmesen megfordult és ingerlő hátsóját a férfi felé tárta. Duzzadt makkja engedelmes cuppanással csusszant a nő hüvelyébe. Viola lélegzése szaporábbá vált. Megnyálazott ujjai saját csiklóját kényeztették. A férfi egy hirtelen mozdulattal kirántotta a farkát, de csak azért, hogy a következő pillanatban a nő popsijába mélyessze.

A nő száját halk sikoly hagyta el. A fájdalmat, amit érzett, tökéletesen feledtették a férfi ujjai hüvelyében. Csak azt érezte, hogy teste minden porcikáját kitölti a másik teste. Már nem voltak urai önmaguknak. A férfi keményen baszni kezdte a szűk lukat. Viola puncinedvétől már mindketten csatakosak voltak. A nő kezei a kárpitot karmolták. Testét sosem érzett kéj járta át. Úgy érezte, felrobban benne a világ. A vastag öntudatos farok a csúcsra repítette. A férfi kirántotta szerszámát és a nő mellei közé helyezte. Kezeivel összefogva azokat, alaposan megjáratta péniszét ezen a helyen is. Gerince már pattanásig feszült. A láva, mely kiömlött belőle forró volt és elragadtatott. Lágyan behintette a nő testét, mely beleborzongott minden csepp érintésébe....
- Látlak még? – kérdezte a férfi az ajtóban álló nőt.
- Miért? Azt tudtad, hogy látni fogsz? – kérdezett vissza Viola és csendesen becsukta maga mögött az ajtót.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Én az utolsó mondatot nemértem.

:flushed:
lököttyúk ·
Segítek! - ez a keresztgyerek kedvenc játéklapjának váratlan felordítása.
Szal próbáld úgy olvasni: - Miért, gondoltad volna, hogy egyáltalán látni fogsz? (hehe)

libido ·
Valahogy már az elején éreztem, hogy sor kerül majd egy seggbebaszásra. Mért gondolják itt oly sokan, hogy egy turbósított análdózerelés minden szeretkezés omegája? :sleeping:

A vége viszont tök jó, mint annak a régi Beatles dalnak a vége: "Mit látsz, ha leoltod a villanyt? Nem mondhatom meg, de azt tudom, hogy az enyém."

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: