Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Felejthetetlen nyár

Egyedül vagyok! De mennyire rohadtul egyedül! Nem elég, hogy két hete szakított velem életem szerelme, a családommal kellett lejönnöm a Balatonra. Itt fogok rohadni két teljes héten át. Totális unalom! Az igaz, hogy szép barnára sültem, és felfaltam két könyvet az eltelt napokban, de ennél többre sajnos nem futja!
Mi lenne, ha lemennék ma este a partra? Csak úgy sétálni... Talán bemehetnék szórakozni valamelyik bárba. Megiszom egy italt, elbeszélgetek valakivel. Csak az a baj, hogy mindig Ő jár a fejemben. Tudom, hogy nem érdemli meg. Mindegy! Majd lesz valami.

Este van. Jól áll rajtam ez a gönc. Semmi extra, de az arcom! Kilométerekre sugárzik róla a szomorúság! Pár hete még azt hittem, hogy menyasszony vagyok, boldogan megyek haza a közös lakásba, és erre kit látok?! Páromat az egyik barátnőmmel ’in flagranti’. Hát, igen. Ez se jött össze! Kidobtam minden holmiját, visszaadtam az ajándékait, övé lett a közös macska, enyém a kutya. Életem legszebb 5 éve odaveszett. De talán jobb is így. Csak tudnám elfelejteni. Bár egy kicsit nehéz így, barátnő nélkül.

Na, mindegy. Azt hiszem elindulok a parton. Először viszont muszáj vennem egy doboz cigit, mert unalmas este elé nézek. Anyámék is leléptek valahová, senki nincs a szálláson. Szóval most rágyújtok. Hű, de nehezen gyullad. Á, mégse gyújtok rá. Milyen szép a part! Mindenhol párok andalognak kéz a kézben, vagy a padokon ülve csókolóznak. Irány a móló! Ezt már nem bírom! Legszívesebben belevetném magam a Balatonba, dehát elég valószínűtlen, hogy belefulladok. Ebbe a vízmagasságba? Hát, már semmi sem sikerül, azt hiszem. na, jó erre rágyújtok. Még mindig nem akar meggyulladni. A francba!
- Segíthetek?
- Tessék?
- Hát, csak láttam, hogy szenvedsz a cigivel. Gondoltam adok tüzet. Elfogadod a segítségemet?
- Hát, tulajdonképpen miért ne? Köszönöm! - a cigim végre meggyulladt, és mivel nem volt jobb dolgom, beszélgetni kezdtünk. Elmondtam mindent, ami rossz történt velem, aztán ő jött:
- Tudod, anyukám tavaly halt meg. Rákos volt. Apám nem törődött velünk, ezért most én tartom el a családot. Barátnőt elég nehezen találok, mert vidéken lakom, és nincs túl sok lehetőség az ismerkedésre. Volt nekem is egy hosszú kapcsolatom, de a lány kiment külföldre dolgozni, és nem akarta, hogy várjak rá. Szerencsére elég jól keresek, és nem kell a testvéreimnek dolgozniuk. Mindegyikőjük tanul.
- Akkor te vagy a legidősebb?
- Igen, bár most én is tanulok a munkám mellett.
- Mit?
- A számvitelire járok.

- Komolyan?
- Igen. Csak nem ismersz onnan valakit?
- Hát, saját magamat.
- Ne viccelj! Az nem létezik, hogy még soha nem láttalak. Biztosan feltűntél volna.
- Nem hinném, mert estire járok. Olyankor te nem vagy ott, gondolom.
- Nem, sajnos. Figyelj, mit szólnál, ha a tanárokat kibeszélnénk egy ital mellett? A vendégem vagy!
- Rendben! - el sem hittem, hogy sikerült végre egy ismerőst találnom. Végtére is az! És milyen kedves! Arról nem beszélve, hogy milyen huncutul mosolyog a szeme. Az italozás remekül ment. Sok koktél és tequila után már nagyon jó volt a kedvünk, és elmentünk táncolni. Hülyeségeket csináltunk, hangosan röhögtünk, még karaokezni is beálltunk. Az I will survive és a Just a gigolo után már kicsit kifáradtunk, és elindultunk, hogy együnk valamit:
- Farkaséhes vagyok! Te nem?
- De.
- Tudod mit, most én hívlak meg!
- Rendben, de csak akkor, ha még velem maradsz! - hű, ez ledöbbentett! Ahogy mondta! Persze nem akartam semmire sem gondolni, dehát két huszonéves ember miért ne csinálhatna bármit...Vagy nem?

Szóval megettük a két gyrost, össze-vissza folyt rajtunk minden. De ezen is csak nevetni tudtunk. Ráadásul Balázs ontotta a poénokat. Én meg ettől úgy röhögtem, mint egy kismalac. Ő meg rajtam. Szóval nagyon jól éreztük magunkat.
- Na, és hol maradjak még veled? Mit akarsz csinálni?
- Nem tudom, talán sétálhatnánk egy kicsit a parton, ha van hozzá kedved.
- Rendben, de aztán haza kell mennem, mert anyukám már biztos azt hiszi, hogy egy szatír áldozata lettem, és a darabológyilkos is értem jött már.
- Ne aggódj egyben hazaviszlek.

A parton csend volt. Hallottam a szuszogását, és ettől tiszta libabőr lettem. Utoljára kb. egy hónapja voltam pasival, és most már nagyon vágytam valakire. Elég lett volna egy ölelés, vagy egy csók. Csak érezzem, hogy közel van hozzám valaki.
- Leülünk a mólóra? Tudod, rágyújtani.
Hát, leültünk. Én jobboldalt, ő baloldalt. Fáztam.
- Odaadjam az ingemet?
- Nem, hagyd csak. Majd kibírom.
- De én igazán nem akarom, hogy megfázz! Akkor legalább engedd, hogy egy kicsit közelebb üljek! - és átölelt hátulról. Már megint tiszta libabőr lettem. Olyan jó volt leheletét érezni a nyakamon. Nem tudtam mit csináljak. Merjek kezdeményezni vagy sem?
- Mondhatok valamit? - kérdezte.
- Persze, mondd csak!
- Szóval, nagyon jó volt ez az este. Jól éreztem magam veled. esetleg máskor is megismételhetjük?
- Hát persze.
- És lenne még valami. De ahhoz rám kell nézned!
- Oké. - megfordultam.
- Még soha nem láttam nálad szebb és kedvesebb lányt. Olyan gyönyörű vagy. - azt hiszem, itt maradt tátva a szám. Talán még sírtam is, olyan kedves volt. Persze megcsókolt, és ettől minden idegsejtem életbe lépett. Már alig vártam ezt a pillanatot! Istenien csókolt. Finoman megfogott, megfordított, és így egymással szembe kerültünk. Nem csukta be a szemét, hanem végig nézett, és én is őt. Egyikünk sem akarta, hogy ezek a percek elmúljanak! Olyan gyengéd volt, olyan aranyos! nem bírtam elhinni, hogy én vagyok ott, és nem egy másik lány!

Csókjaink egyre hevesebbek lettek, de még egyikünk sem mert továbbmerészkedni. Így volt jó, ahogy, pedig már éreztem, hogy nagyon nedves vagyok. Épphogy el nem csúsztam ültömben saját magam miatt. Ekkor elindult a nyakamon. Végre! Finom kis csókokkal borította el nyakamat, én pedig a hátát simogattam. Kezem az inge alatt matatott. Néha megkarcoltam, amit ő hangos szuszogással köszönt meg. Én már nem nagyon bírtam magammal, és hangosan nyögdécseltem.
- Nem bírom tovább! Ne nézz hülyének, de azt csinálsz velem, amit akarsz! Csak előtte menjünk hozzád, jó?
- Rendben, nem messze lakom innen. Pár perc és ott vagyunk-felállt, és megfogta a kezemet. Futásnak eredtünk a hotelszobája felé. Vicces volt a szitu, ezért hirtelen elnevettük magunkat, majd futóversenyt rendeztünk. Ő nyert. Én viszont a nyakába ugrottam, és hagytam, hogy utána a hátán vigyen el a szállodáig.
- Rendben, most már leszállok. Megpróbálok normálisan viselkedni, jó?
- Oké. Tudod, mit? Kibérlem a jacuzzit. Mit szólsz hozzá?
- Ilyenkor?
- Persze, bármikor lehet használni, és attól legalább felmelegedsz!
- Jó! De nem lesznek ott mások is?
- Nem, ne félj, le lehet zárni. Persze, ha nem akarod nem muszáj. - de, de, de! Imádom a forró, pezsgő vizet, pláne erotikus játékokkal spékelve. Jöhet minden mennyiségben! Ezért megadtam magam:
- Hát, rendben. Futás!
- Te menj előre, én hozok fürdőköntösöket és törülközőt! Be ne engedj addig mást! Majd hármat kopogok!
- Rendben!

Hát, bementem, és rájöttem, hogy nincs nálam fürdőruha. Bent viszont találtam egy nagy törülközőt, amit gyorsan meztelen testemre terítettem. Megengedtem a vizet, és lecsekkoltam. Jó. Ekkor hármat kopogtak.
- Ki az?
- Balázs vagyok, emlékszel még? Tudod, a darabológyilkos szatír. Beengedsz? - kinyitottam az ajtót, és láttam, hogy egyből végigmustrál. Tetőtől talpig megnézett.
- Gyönyörű vagy!
- Na, gyere be és ne bámészkodj!
Bezártuk az ajtót és vad csókolózásba kezdtünk. A törülköző még rajtam volt, de már nem sok hiányzott, hogy teljesen lecsupaszítson a keze.
- Mi lenne, ha bemennénk? Megtennéd, hogy bevezetsz a kádba? - és egy mozdulattal lent volt rólam a fürdőlepedő. Egy lépcsőfokkal magasabban álltam, mint ő. Közelebb jött, és a nyakamat csókolta. Megfordított, és a hátammal folytatta. Isteni volt! Azt hittem, menten elolvadok! Én a hátát simogattam. Ekkor lejjebb indult a nyelve. A keze hirtelen bátor lett, és a mellemet kezdte simogatni. Megint hangosan kellett nyögnöm! Azt hittem, megőrülök ettől a pasastól! Isteni volt! Ekkor előredöntött, és megfogta a fenekemet. Óvatosan széthúzta, és nyelvét finoman nyalogatni kezdte a hüvelyem körül. Biztosan tetszett neki, hogy mennyire nedves vagyok. De látni akartam!

Szemben voltam vele, és megfogtam saját magamat. Beültem az egyik sarokba a jacuzziban, és izgatni kezdtem magamat.
- Gyere be, ha ennyi még nem volt elég!
Persze gyorsan vetkőzni kezdett, maga elé terített egy törülközőt, és nézte, hogyan játszom önmagammal. Én nagy terpeszben ültem vele szemben, és ujjaimat finoman mozgattam csiklómon. Másik kezem egyik mellemmel játszott, és néha egy kis vizet locsoltam testemre. Bejött a kádba. Most először láthattam, milyen a férfiassága. Hát, nem csalódtam! Nem egy óriás méret, de nagyon kemény volt. Folytatta, amit elkezdett, és ujjaimat arrébbtolta puncimtól. Vizet vett a szájába, és finoman meglocsolta vele csiklómat. Isteni volt, már alig vártam a nyelvét. De ő nem akarta a dolgokat elsietni. Hosszasan csókolóztunk, simogattuk, masszíroztuk egymást. Meredő pénisze egyre közelebb került hozzám. Isteni volt érezni testem közelében. Megfogtam, és simogatni kezdtem. Ő ugyanezt tette velem. Támadt egy ötletem! Hosszában elfektettem a kádban, és fölé ültem. Háttal. Újra simogatni kezdtem kincsét, amit ő nyögésekkel díjazott. Ő fenekemet simogatta, majd mikor elkezdtem szájjal is puszilgatni, belémdugta nyelvét. nem tudtam nem vadabb lenni. Kör-körösen mozgattam csípőmet, hagytam, hogy a víz össze-vissza hullámozzon a kádban. Egyre erősebben faltam, és éreztem, hogy nyögéseink is egyre erősödnek. Nagyon hangosak voltunk. Leemelt magáról, és újra megcsókolt.
- Mondanom kell valamit! Nekem rettentően tetszel, és nem akarom, hogy csak ez legyen a kapcsolatunk. Odavagyok érted! Mindig és mindenhol akarlak!
- Én is! Akarlak!

Csókunk ismét vad lett, és kezünk mindent markolt, amit csak ért. Percek teltek el így, amikor a legjobb pillanatban mozgatni kezdte micsodáját a csiklómon. Azt hittem, rögtön elélvezek! De ő csak csinálta, és csinálta!
- Ne kínozz! - mondtam én. Még várt pár pillanatot, aztán belémmélyesztette kincsét. Egy óriásit sikoltottam ebben a pillanatban, és csak nyögéseinket hallottam ezután. Finom mozgattam magam, mert nem akartam, hogy ez a pillanat elmúljon! Csókolóztunk, egymást simogattuk, és egyre hevesebben akartunk adni egymásnak. Már kezdtem közeledni a csúcs felé, amikor ő megállt. Fölemelte lábaimat, és nyelvével nyalt tovább, ujjait pedig belémdöfte. Én kezemmel elégítettem ki. Egyre vadabbul nyalt, amikor éreztem hogy testemet elönti a forróság. Vadul mozgatni kezdtem csípőmet, hatalmasokat nyögtem, és perceken keresztül tartott az orgazmusom. Az első legalábbis. Végre rávethettem magamat én is az ő testére! Számba vettem szép szerszámát, és nagyon hosszú perceken át kényeztettem. Pici puszikat leheltem rá, föl-le nyaldostam, teljesen bekaptam, megnedvesítettem nedves puncimmal, semmit sem akartam kihagyni. Ekkor megfordultam, mert azt akartam, hogy hátulról szeretkezzünk. Megsimogatta puncimat szerszámával, hátamat végigcsókolta, simogatta, majd belémtette. Azt hittem, megőrülök!
Már megint közel álltam a teljes robbanáshoz. Neki sem kellett sok, már éreztem a lüktetésekből. Vadul mozogtunk, nem bírtunk betelni egymással, majd kis eltéréssel egyszerre jutottunk el a csúcsra.
Rámgörnyedt, megcsókolta a hátamat, megfordított, és a szemembe nézett.
- Ha mindig ilyen őrülten jó, akkor már soha többé nem engedlek el.

Azóta együtt élünk. Hozzám költözött. A kutyám megvan, de vettünk egy másik macskát. 4 év telt el azóta a balatoni nyár óta. Mindketten befejeztük a főiskolát, találtam egy jó állást. Májusban lesz az esküvőnk. A barátnőimet pedig távol tartom Balázstól. Nem is kedveli őket, de azt kedveli, hogy együtt járjuk a boltokat. Ruhákat keresünk, meg kocsit. Egy apró csöppség számára. Azóta is őrülten jó vele, a szenvedélyünk cseppet sem változott.
Hozzászólások
További hozzászólások »
GabXXX ·
Nekem is tetszik :)

Tatina Mae ·
Na Yvonne, ezúttal kitettél magadért! Ez szép lett! Taps-taps! Lesz folytatás esetleg?
Yvonne ·
Köszi! Hát, talán a házasélet örömeibe is engedek betekintést majd, de ez még a jövő zenéje!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: