Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Felbosszantottál...

Felbosszantottál…

Most írnám, hogy nem… de, azzal elárulnám az igazat...hemzsegő gondolataimból csak az jelent ki utat, ha írok valamit, az megnyugtat. Ez sem igaz… Megnyugtat, hiszem teljes erőmmel… holott csak terel, el egy olyan dologtól, amit szeretek.
Sztori…
Jobb napokat is megélt már ez az érzés. Már megint barátkozni akartam. Sokadszorra.
Ma este viszont fogalmam sincsen arról, mikor is kezdtem el ezt a projectet, és azt sem tudom, vajon melyik napon mondtam le róla… lehet, hogy le sem mondtam. Elkopott.
Csak eltereltem valami kicsiny aprósággal a figyelmemet. Ez a kicsiny apróság nem egyéb, mint a sokkal erősebb érzelmi kötelék. A köré próbáltam, valami más fajta ködöt bocsátani, nem sikerült fényesen.
Hiszen már én magam sem értem hová tartok, és egészen pontosan honnan is indultam…
Tévedés, tudom… megláttam őt… átlagos volt, mégis mosolyt csalt az arcomra…az a kölyökkép, ami a szemem elé tárult.
Tehetetlenül csusszant ki a számon a vélemény is… mely szerint…”Olyan kis fiatal vagy!” Semmi értelme nem volt, de ő is elmosolyodott rajta.
Szőke haja van és kék szeme, néztem meg ezután, már újult mosollyal, amit akár hogyan is igyekeztem levakarni vagy elrejteni, nem igazán sikerült. Tetszett, pedig… meggyőzném magamat, mely szerint nem, de annak ellenére, hogy valami hihetetlen ellenszenv taszigál messze a szőkéktől, ő mégis megfogott.
Aztán tettem tovább a dolgomat, hiszen a hely akkor is újdonság volt… még azt sem ismertem rendesen.
Volt sok egyéb, ami leköthette a figyelmemet, számtalan kisebb és nagyobb elcsúszás, csúfos bukás, és lehetetlen érzelmi viharok.
Aztán egy nap megint ott volt, és mosolyt csalt az arcomra… azt, amit addig álmomban sem gondoltam volna, súlyos tehetetlen mosolyt, már nem tudtam irányítani…
Inkább csak hagytam...kit zavar?...láthatja más is…ártatlan kis semmi…
Ünneplés két ügyfél között… csak idézőjelesen, nem ő az ügyfél és nem is én vagyok… a kívülállók azok.
Sokszor történt ugyanez… meg-megismételve… csak mosoly, némi beszéd, kicsit több is annál mit egy munkakör letakarhat. Mégis vezetett valahová… közelebb éreztem, mint akivel társalgok és beszélek… akinek sztorikat mesélek…neki jól esett mesélni…vele jó volt nevetni…
Egy nap aztán véget ért, felbosszantott… nem köszönt… ha köszönt… bunkó volt… ha én nem köszöntem felháborodott… ha szóltam hozzá elfordult, ha ő szólt én tettem.
Este, megkérdeztem mi baja...hisz ez mégsem normális. Azt felelte: semmi…
Szeretem a „semmi”-ket. Mindig megzavarják az addigi kis illúziókat a fejemben. Sokat kóvályogtam így napokig, nem értettem meg, mi és hogyan kényszerít rá egy embert arra, hogy egy másikat úgy mond, megalázzon, vagy csak egyszerűen eldobjon magától… egy légből kapott „ bárcsak sohasem ismertelek volna meg!” Felkiáltással. Még ha előtte oka sem volt rá.

Egy idő után megértettem…

...
Hasonló történetek
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
29937
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Na igen… a szőkék nekem se jönnek be, bár akad pár kivétel…
Hülye dolog a sztereotípia.

Tetszik a monológod. :-)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: