Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Félálomban

Szűkülve szürkül a világ, testetlen köddé olvad a vágy... Mozdulatlanok a mozdulatok, süllyedve, imbolygó a plafon, szűrődő zene, magam sem tudom, hallom-e…

"Nem vagyok már
Se tiszta, se hófehér.
Nem vagyok boldog,
De boldogtalan se még.
De mozdul a vágy, lassan elolvad a világ.
Oh, én nem tudom, hogy ki,
Miért vagy és meddig még!"

Igen, ez jó nagyon… hallom, közben borzonganék. Már azt sem... Óriási lyuk tátong a lelkemen. Csak, ha tudnám... de Kábulatban lebegve tűnik el a lét. Álomba fulladok. Ilyen a halál? Kerestem ezerszer. Most mást keresek. A vállad, az ágyad melegét. Engednélek magamba, suttognék szavakat, fonnálak körbe mindenemmel: karommal, hajammal... már semmit sem tudok biztosan. Igaz ez, vagy csak álmodom? Zár Kattan, csillan a holdfény válladon... Rád néztem? Vagy ez is csak kábulat? Mellém bújsz, takaró lebben, álmom az ámulat.

Kesernyés a szád. Konyakkal keverted a cigarettát. Alszom, hiszem. Testem mozdul, ahogy vágyod. Legyűröd, megadom magam. Az álmom, vagy a valóság-e ez, nem tudom. Nyakad köré fonom a karom, csináld, száll a sóhaj. Mozdulsz, mozdulok, fordulat. Tehetném most én... Mégis, csak hagyom. Uralkodj felettem! Szaggasd darabokra a testem! Legyen tiéd mindenem: kezem, ölem, lélegzetem... Már tudom, hogy álmodom. Ébren nem ismerem a mozdulatot, amivel egyetlen lélegzet és szakad a köldökzsinór. Végtelen idő. Repülök! Tágul a tér... Istenhez közel... Tíz méter, száz, ezer, millió...
Elég! - kiáltanám, de erőm nincs, hogy megtegyem. Helyette ölemben te vagy a lét, az elem, a robbanás, légszomj, fojtás, majd folytatás: mély lélegzet. Erőtlen omló test melege. Úgy zuhanok álomba, nem emlékszem, tettek voltak, vagy csak a képzeletem. Reggel fejem a válladon, csordogáló napfény az ágyon. Nézlek, óvatosan megölellek, keresem kezed melegét, hozzád bújok, kiélvezek minden pillanatot, alszom még...
Hasonló történetek
22518
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
15342
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
leticia_63 ·
Érdekes.
Nekem a vers kicsit sok volt bele, hisz az egész olyan mint egy zaklatott vers.

Leticia
Kokaina ·
Mert az. Se nem vers, se nem próza, kuszaság.
leticia_63 ·
Miért, a félálom nem egy kuszaság?
Kokaina ·
Dehogynem. Azért ez a címe.

Szivacs ·
Nekem tetszik. Talán a delériumban cím jobban passzolt volna. De tetszik

bota93 ·
5%

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: