Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fázom

Hideg van. Fázom.

Micsoda képtelen gondolat! Itt állok, több emelet magasban, készen arra, hogy a mélybe vessem magam, és arra gondolok, nehogy megfázzak. Őrültség.

Egyébként szép ilyenkor a város. Csendes, csak a szél sikítását hallom. Sötét, és mintha ezer színes szentjánosbogár lenne mindenütt. A levegő illata könnyű, olyan, mint a tavaszé, vagy az őszé. Nem meleg, és nehéz, mint a nyári estéké, és nem karmoló hideg, mint a téli hajnaloké. Könnyed, kellemes, és talán furcsán hangzik, de puha. Igen, puha a levegő. De ettől még nem lesz melegebb.

Főleg azért nem, mert nem vesződtem sokat az öltözéssel, sőt! Ami azt illeti, így jöttem el otthonról, ahogy vagyok. Hálóingben, vizes hajjal. Most mostam hajat, erre kint állok a ház tetején! Meg fogok fázni, és örülhetek, ha a torkom nem gyullad be. Oh, már megint erre gondolok!

Lenéztem, és egy apró pillanatra annyira megszédültem, hogy fél lépést vissza kellett lépnem. Mostmár nem lógnak a semmi fölött meztelen lábujjaim. Heves szívdobogás vett erőt rajtam, és kicsit zihálok is. Ennyire megrémültem volna? Meglehet.

Miért is vagyok itt? Na várjunk csak, miért rohantam fel ide sírva? Mostmár megnyugodtam, mostmár jó. Leülök ide kicsit, bár rémesen hideg a kő. Lógatom a lábam, és minden tériszony nélkül nézek le az alant elterülő városra. Mielőtt leugrom, még elgyönyörködöm benne kicsit, így lesz időm is, hogy átgondoljam a dolgokat.

Már alig járnak autók az utcán, bár innen csak fénypontoknak látszanak. A közlekedési lámpák is sárgán villognak. Én személy szerint kegyetlenül fázom, lábujjaim is teljesen elzsibbadtak. Már nem akarok leugrani, eszemben sincs. Már megnyugodtam. Be kellene menni, megszárítani a hajam. Oh, nem, már száraz. Ezek szerint valóban nagyon sokat voltam itt kint. Visszamegyek.

Most érzem csak út közben, mennyire megfáztam. Torkom kapar, és az orrom máris bedugult. Talán lázam is van? Nem akarok beteg lenni. Most nagyon sokáig voltam kint a hidegben, biztos, hogy reggelre nagyon megbetegszem. Nem! Akkor mégis ugrani fogok. Most.

Futok az épület széle felé, és futok akkor is, mikor elfogy alólam a lapostető. Futok, és repülök közben...

Egyre közelebb jönnek a fények, és én egyre jobban fázom ezen a pár végtelen pillanaton.
Hasonló történetek
5293
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
De ha esetleg be volt baszva, hihető. Részegen az ember mindenre képes.

Nem vagyok alkesz. Ne szidjatok, csak azért többet tudok nálatok.

Sztrájk ·
Dreamer, köszönöm.

Akkor most közlöm, hogy személy szerint hosszú hajjal rendelkezem, és mosás után nem szárítom. Voltál már kint télen hálóingben, nedves hajjal? Én voltam. És noha nem leugrani akartam, és nem vártam meg, míg hajam megszárad, ez mégiscsak télen volt. Ha meg azt vesszük, hogy a történet esetleg nyáron játszódik, mivelhogy se dátum, se semmi mellé, akkor nem kell ordító mínuszokat, esetleg enyhe hűvösséget feltételezünk, és egy magas háztetőn a szélben ezt könnyen érezheti bárki hidegnek. Továbbá nem kell órákra gondolnunk, ha az ominózus szél fúj, akkor hamar szárad a haj.
További ellenvetések?
DREAMER ·
A világon semmi.
Pusszantalak!
/remélem ez nem sértés. őszinte tisztelettel/hódolattal//
Sztrájk ·
Ez esetben köszönöm.

Viszont.

Nem sértés. Köszönöm tiszteleted, esetleges hódolatod, ám egyiket sem érdemlem meg.

Maradok a kívülállók tárgyilagos közönyével.

Sztrájk

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: