Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fantázia

Belépek a szobába…A Hold fénye sejtelmesen süt be az ablakon,…ezzel egy vágyódással teli forró és romantikus hangulatot kölcsönöz a szobának, melyben két szerelmes szívet talál, akik alig várják már, hogy testük bizsergéssel teljen meg. Kintről tücsökciripelés hallatszódik, mely egy kellemes és lágy hangzással keveredik mely a szomszéd szobából oson, szökik a párocska fülébe……a nyitott ablakon át olajfák illata fűszerezi a szoba hangulatát….
Mindketten csendben vagyunk…Figyelsz engem…Lassan közelítesz hozzám… látod szememből a vágyat… hozzádlépek és a füledbe suttogom…- Kívánlak…

Ez a legcsodálatosabb szó, amelyet életedben hallhattál… csodálatos csengése felhevíti tested, vágyadat felnagyítva ezzel… Alig várod már, hogy ajkunk összeérjen. Finom… Mézédes a csókod. Imádom a nyelved, ahogy összeér enyémmel... Kisgyerekes izgalmat érzünk, mintha először adnánk csókot egymásnak… de ekkor megérezzük a csodálat nyelvét... egyre hevesebben csókolsz… aztán tudod, vissza kell fognod magad, mert egy nagyon hosszú csodálatos éj vár ránk… Érzem a szívdobbanásod, mely egyesül enyémmel… azt mondják, ugyanazt akarják… Átkarolsz, sosem akarsz elengedni. Testem forrósága átjárja egész lényed… e pillanatban megszűnik a külvilág számunkra létezni. Csak mi ketten vagyunk…
Nem kell kérnem, ruhám pántját lassan lecsúsztatod a vállamon, mely akadály nélkül csúszik lentebb és lentebb…a pánt útját a vállamon csókokkal kíséred, de alig érsz hozzá, hisz jól tudod, hogy ez fokozza a vágyamat…a csöppnyi ruha megakad a melleimen, de nem hagyod, hogy gátat szabjanak a látványnak, ujjaid segítenek, hogy láthatsd a keményedő bimbókat…Ajkaid rátapadnak…és szívják, mely érzés a gerincemen végigfutó ingereket erősítik fel….

Miközben érzed szádban megkeményedni a bimbóimat, érzed sóhajomon, mily boldoggá teszel ezzel… imádod testem minden porcikáját, kezeddel felfedezőútra indulsz, hogy pontról pontra feltérképezed a dombokat, hegyeket és völgyeket… Elidőzöl… hisz olyan jó mindkettőnknek. Letérdelsz elém, és a melleim után a többi testrészem is kényezteted… a hasam puszilod, érzed puha, selymes bőröm, a csípőm vonalait, combom kíséred ajkaiddal… egyre nehezebben tudsz ellenállni. Látod, hogy már alig állok a lábamon, egyre gyengébb vagyok, ezért ölbeveszel, és az ágyra teszel… látod szétnyíló combjaim csak Rád várnak. Közéjük helyezkedsz és belső felének simogatásai és kényeztetései után szinte félve, elérkezel a vénuszdombhoz, mely sima, mint a tó vizén a Hold tükör….. a nyelveddel megérinted, megnyalod egy picit, mire a vágy hangjai hagyják el ajkam, üzenve Néked, hogy csak a Tiéd vagyok, tégy velem, amit csak akarsz…

Benned még mindig a fürdőben átélt élmények kavarognak, és egyetlen célod, hogy én is átéljem azt a gyönyört, amit tőlem kaptál... Boldoggá akarsz tenni… érzed és látod, hogy már kinyíltam, mint a virág, mely alig várja, hogy a méhecske nektárját magához szippantsa… A nyelved csak táncol és táncol…. Rajtam… Bennem… A testem íze az egyetlen, amelyet örökké szeretnél érezni. Kedvesem kérlek, gyere, hatolj belém… Eljött az idő… Szemembe nézel, miközben egész testünk összeér… kettőnk forrósága felhevíti a szoba levegőjét, mely vörös parázsként izzik körülöttünk. Egy mozdulattal kitöltesz. Maga vagy a gyengédség, a figyelmesség, hisz tudod ez a legfontosabb számomra. Óvatos vagy… Egyre mélyebbre és mélyebbre jutsz, még érzed megtaláltad azt a pontot, mely megállít. Érzed fenekeden puha ujjaim, ahogy meghatározzák a mozgás ütemét... amely egyre gyorsabb… érezzük, együtt kell a mennyország kapuját átlépnünk. Aztán már nincs visszaút…

A pillanat tökéletes. Az összeolvadásunk csúcspontján leírhatatlan, amit érzünk, és átélünk… sikolyok, nyögések, testünk hullámzik, mint az azúrkék tenger, ha a szél felkorbácsolja… testünk egyszerre feszül meg.. másodpercekig még levegőt sem merünk venni, hogy a gyönyör pillanatait semmi ne zavarja meg… a boldogság könnycseppjei legördülnek arcomon. Imádlak kedvesem…
Mellémfekszel, az ujjaid simogatása megnyugtat… mindkettőnk szívdobbanása egyre lassabb, lélegzetünk elcsitul. Cirógatások közepette édes fáradság lesz rajtam úrrá… Melytől szép lassan álomba szenderülök…
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Ígéretes próbálkozás, de...

Az első bekezdésben háromszor is használod a mely szócskát, ráadásul egy mondatban kétszer is.

Engem nagyon zavart, hogy igen sokat foglalkozol azzal, hogy a másik mit érez, lát, stb. Mintha egy ismertetés lenne a másik érzelmeiről, nem pedig egy rólad szóló írás.

A szépre való törekvés közben, néha modorossá, sőt érthetetlenné válsz „de ekkor megérezzük a csodálat nyelvét”, bár lehet én vagyok földhözragadt, de akkor sem értem.

Ha az írás alapvetőn egyes szám első személyben íródik, akkor engem zavar az ilyen, mintegy kívűlről jövő szöveg „vágy hangjai hagyják el ajkam”.

Szóval, mint mondtam, ígéretes.
Legközelebb, beküldés előtt nézd át, éld át, csak jobb lehet akkor.
Jah, és hosszabban, locsogósabban, mesélősebben írj. Mintha mesélnél.

Whym ·
Nem rossz dolog másoktól tanulni, így leszel jobb és jobb, csak ne a saját természetes stílusod rovására vegyél át. Szóval ezzel azt akarom kinyögni, hogy akkor lesz szép és természetes hatású az írásod, ha a saját nyelvezetedből, szókincsedből táplálkozik, ha mástól látsz valamit, előbb építsd be magadba és utána alkalmazd.

Így most nekem túl kép-telített lett, és pont rontotta az érzékiséget. Meg vannak néhol értelmi zavarok, ellentmondások is. (PL. az elején a beszürődő holdfénynél, vagy az azúrkéken háborgó tengernél.)

Akkor lesz jó a jó ha ezeket úgy tudod belefűzni, hogy ne ütközzenek ki a szövegből és az olvasónak az jusson az eszébe hogy "jé ezt így is meglehet fogalmazni".
Egyébként meg van tehetséged benne, én ennyi idősen még beszélni sem tudtam. Azt tudom még tanácsolni, hogy ne akarj mindenképpen jót írni, csak írd le élvezetből azt amerre a fantáziád visz.

smár

:flushed:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: