Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fantázia szülte

Régóta vártuk ezt a napot mindketten. Százszor elképzeltük már magunkban, milyen lesz, százszor elterveztük, hogy mit mondunk majd, mit teszünk... De most, hogy itt vagyunk végre kettesben, a tervek semmivé foszlottak, eltörölte valamennyit a pillanat varázsa.
Szótlanul nézzük egymást, szívem hevesen kalapál, azt dörömböli odabenn: gyerünk, gyerünk, mire várunk még?! A könnyed, frivol mondatok már elhangzottak, a kétértelmű szavak és suta poénok megvoltak, nincs több kibúvó.
A szemembe fúrod tekinteted, s mintha gondolataimba látnál: magadhoz húzol, számhoz hajolsz. Gyengéden megcsókolsz, majd elválsz ajkaimtól kicsit, homlokunk összeér, ahogy egymást átölelve állunk.
- Szeretlek, Boszorkány – suttogod, és a várt félmosoly nem marad el részemről.
- Én is szeretlek, Makacs – felelem, s ezúttal szenvedélyesebb, hosszú csók következik. Kívánlak.

Kezeid kalandozásba kezdenek, az egyik lesiklik a derekamon, másik felfelé indul a hasamon, és mellemnél állapodik meg. Épp a tenyeredbe illik, hát finoman masszírozni kezded a ruhán át, s olykor két ujjad közé sodrod keményedő bimbómat. Szinte hallani vélem kérdésed: minek hordok melltartót? Valamiért haragszol erre a ruhadarabra, de most nem adsz hangot ezzel kapcsolatos véleményednek.

Az én kezeim is útra kelnek. Végigsimítok nyakadon, majd tarkód vonalán tovább, és a hajadba túrok. Számat erővel elszakítom a tiédtől, de csak azért, hogy apró harapásokkal borítsam a nyakad és a füled. Szeretem a bőröd ízét, szeretem az illatod, szeretem rágcsálni a fülcimpád... Mindenestül érezni akarlak. Másik kezem már fenekednél jár, s akárha össze lennénk kötve: te is akkor markolsz a hátsómba, amikor én a tiédbe.
Mintha áramütés ért volna, a vérem már vadul száguld ereimben, pulzusomtól kiakadnának a mérőműszerek. Kíváncsi vagyok, a te szíved is így zakatol-e. Kezemet pólód alá csúsztatom, s meggyőződöm róla: igen.

Az ötlet neked is megtetszik, tenyered vékony, testre tapadós felsőm alatt kúszik, és amikor feljebb ér, az utált melltartóba ütközik. Nem kedveled a kezed és a bőröm közt lévő akadályt, igyekszel is gyorsan megszabadítani tőle. Ujjaid fürgén kikapcsolják, és a pánt nélküli ruhadarab a fotel felé repül. Tekintetünk nem követi, mert az ágy irányába botladozunk csókolózás közben, s mire megtesszük a kilométereknek tűnő pár lépést, mindkettőnkről lekerül a felső. Fogalmam sincs, hogy csinálod, de a nadrágomon is nyitva a gomb, lehúzva a zipzár. Hány kezed van, Makacs? Farmer sortom a padlón landol, mialatt én még a slicced lehúzásával vesződöm. Nagyon érdekel, ami mögötte van... Végre lecsúszik a nyavalyás nadrág. Kilépsz belőle, s egyúttal finoman az ágyra gáncsolsz engem. Nem ellenkezem, igyekezlek magammal rántani. Hagyod, hiszen Te is ezt akarod.

Nézzük egymást, a szemed most feneketlen szakadéknak tűnik, belezuhanok fekete mélyébe. Nem bánom, egyáltalán nem. Végigsimítasz arcomon, s amikor számhoz érsz, bekapom ujjad, szelíd harapással rabul ejtem. Meglepődsz, de mosolyogva mész bele a játékba; próbálod visszaszerezni elrabolt testrészed, ám ha engedem, csak ajkaim pereméig húzod, s te magad tolod vissza, fogaimon sétálsz vele. Ha már kezed fogoly, hát száddal kényeztetsz – nyelved mellemen cikázik, olykor bele-beleharapsz gyengéden, és ahogy én az ujjadat, te úgy szívod meg mellbimbómat. Tekinteted enyémet keresi, élvezzük a helyzetet.
Végül visszakapod a kezed, és ennek örömére cirógatni kezded másik mellemet is.

Ahogy félkönyéken fekszel mellettem, kényelmesen hozzáférek hátadhoz, kapok is az alkalmon. Gerinced mentén szánkáznak ujjaim, egészen alsógatyád alá, feneked vonaláig. Egy pillanatra megborzongsz az érintéstől, én pedig gonoszul incselkedem veled – úgy tűnik, a két izmos halom közt csiklandós vagy... Megkísérlem lesimogatni rólad a maradék ruhadarabot. Segítesz, hamarosan eltűnik a zavaró tényező, már csupán én vagyok túlöltözött, de én sem sokáig.
Másik oldalamra kerülsz, és bal könyöködre támaszkodsz fektedben. Fölém hajolva csókolsz, miközben kezed útnak indul ismét: melleimnél kissé elidőzik, majd tovább halad lefelé a bikinivonalamon át, hogy combom belső felét cirógassa. Nem marad ott sokáig, indul vissza, hogy újrakezdje. Megőrjítesz.

Jobb lábad az enyémen pihen, kezemmel éppen elérem felhúzott combod-feneked. Én is cirógatlak, először csak ujjheggyel érintve bőrödet, csiklandozósan. Mélyül a légzésed, simogató kezed is erősebben markol belém itt-ott, fogaid nyakamba marnak szelíden. Ölem már izzik a forróságtól, amit kezeid keltenek, ám te – tudva ezt – még mindig csak combjaim belső felén körözöl. Megpróbálnám kihúzni alólad a lábaim, hogy közéjük szoríthassalak, de csak félig sikerül. Sejted mit akarok és nem engeded, más terveid vannak.
Nyakamat-melleimet elhagyva lejjebb húzódsz, leheleted a köldökömet perzseli, kezed végigsimít lüktető csiklómon és környékén. Kíváncsian nézel rám, vajon mit szólok? Felnyögök az érintés hatására, én csodálkozom magamon a legjobban. Te jó ég, abba ne hagyd! Még lejjebb könyökölsz, immár combjaim közt van a fejed. Húha, mire készülsz? Az egy dolog, hogy nemrég fürödtünk mindketten a strandolás után, de...
- OTT nem borotválkoztam, Édes...
Válaszként egy mosolyt villantasz felém, és nem törődsz aggályaimmal. Na persze, már rég feltérképezted kezeddel a „tájat”. Szemmel láthatólag jól mulatsz zavaromon.

Forró nyelved csiklómhoz ér, lehunyom a szemem az élvezettől. Kezed most sem tétlen, ujjaid közt kisajkaimat morzsolgatod, s amikor ismét felnyögök, gyengéd harapást kapok. Zihálva veszem a levegőt, homályosuló tekintettel nézek rád, lélegzeted heve eléget lassan. Nyelved elkószál eddig helyéről, a széthúzott redők közé merül, majd visszatér. Úristen, még néhány ilyen és én...
Nyögés-kiáltás szakad fel belőlem, nyakamat önkéntelenül hátrafeszítem, szemeim maguktól csukódnak, rejtett izmaim össze-összerándulnak a gyönyörtől. Mellém könyökölsz, és nézel, simogatsz, várod, hogy csillapuljak kicsit. Amikor kinyitom a szemem, találkozik tekintetünk.
Szeretném viszonozni az élményt, így hanyatt sodorlak támaszodról, és most én hajolok föléd félig. Szabad kezem mellkasodon játszadozik, számmal kortyolok a tiédről – apró nyalintásokat kapsz, és mielőtt belemelegednénk, mindig elhúzom a fejem. Tőled tanultam ezt az édes kínzási módot...

Te is rájössz mit művelek, s amikor nem bírod tovább, elkapod és lehúzod fejemet, nem eresztesz a csókból, hiába harapok. Sebaj, kezem felfedező útra indul alhasi tájaidon, egyelőre gondosan kerülve a legérzékenyebb részeket. Körmöm hegyével apró köröket rajzolok köldököd körül, majd ágyékodon, combodon folytatom. Kiszabadulok a csókból, mélyülő légvételeid jelzik, hogy nem kellemetlen a rajzolgatás.
Nyelvem mellbimbóddal ismerkedik, fogaimat sem hagyom ki a találkozóból. Felszisszensz, hoppá. Ennyire nem akartam vad lenni, engesztelésképpen csókot lehelek bőrödre, s kezemet szabadon engedem: finoman masszírozni kezdem heréidet. Ahogy elnézem, másnak is jólesne a foglalkozás... Lejjebb csúszom, látom a meglepetést az arcodon. Kezemmel megtámasztom meredező péniszedet, s nyelvemmel végignyalok az oldalán néhányszor, óvatosan megharapdálom. Hördülő sóhaj a reakció. Markomba zárom, tenyerem fel-le siklik, nyelvemmel makkodat ingerlem, s közben érzem férfiöl-illatod, látom szemedben a vágyat. Még várok kicsit...

Ujjaid hajamba kócolnak, s tétován tolni kezded fejem lefelé. Hát jó, engedek. Miközben kezem továbbra is mozog immár kőkemény farkadon, bekapom a végét, és a fantáziámra hagyatkozom. Nem undorodom attól, amit teszek: ez is te vagy, és én mindenestül szeretlek. Igyekszem szinkronban tartani a kezem és a szám, figyelem mind jobban emelkedő-süppedő ágyékod.
- Kicsim, én mindjárt... – nyögöd, miközben végigsimítasz a hajamon. Gyorsítok a tempón, bár a kezem már kezd fáradni.
Hirtelen mély férfinyögést hallatsz, és elélvezel. Furcsa, fanyar ízt érzek a számban, de nem kellemetlen. Megvárom, míg az utolsó „löket” is kijön, aztán felteszem magamnak a kérdést: nyelni vagy nem nyelni? Döntök.

Melléd heveredek, kezemet rajtad nyugtatom, látom a kérdést tekintetedben, de válasz helyett csak mosolyogva válladhoz fúrom a fejem. Nem nyugszol, fölém hemperedsz és a szemembe nézel. Megcsókollak, zavartan hagyod. Miután ezzel választ kaptál, leteszed fejed a mellkasomra, némán elheverészünk egy darabig. Gerinceden babrálok ujjaimmal, csiklandós helyekre tévedek, élvezem összesimuló testünk melegét.
– Boszorkány – szólalsz meg nagysokára.
Kuncogok, hiszen tudom jól, miért mondod. Kezed újra cirógatni kezd, nem kell sok idő hozzá, és megint lángolnak combjaim, apró tüzek gyúlnak rajtam/bennem érintésed nyomán. Felemelkedsz a fekvésből, szenvedélyes csókban forrunk össze, törvénytelenül markoljuk-szorítjuk-karmoljuk-simogatjuk egymást, ahol érjük. Elszakadsz a számtól, kérdőn nézel rám. Bólintok, szétnyitom lábaimat. Gyere!

Nem sieted el, lassan csúszol belém. Halkan felnyögök, hagyod, hogy szokjam az érzést. Óvatosan kezdesz mozogni, míg én is ráérzek a ritmusra, és együtt gyorsítunk a tempón. Bőrünk összeég, olyan forró, s belül még nagyobb a forróság, már-már elemészt. Úgy érzem, nem csak mi olvadunk egybe, megszűnik körülöttünk a világ is, elperzseli a láthatatlan tűz. Zihálva kapkodjuk a levegőt, verejtékezünk egymáson-egymásban, szemeidben apró zöld szikrákat vélek felfedezni. Együtt nyögdécselünk minden mozdulatra, az ágy ring velünk és idétlen hangon nyikorog. Szeretném ezt a pillanatot megnyújtani, elraktározni, újra átélni...

Még pár mozdulat, és felrobban a világ. Mélyről jövő, ősi kiáltás szakad ki belőlem, csillagszikrák táncolnak fejemben, ívbe görbülök alattad a kéjtől. Összeránduló titokizmaim meg-megszorítanak téged, te is velem tartasz a kábulatba, belém lövellő magod forró folyamként árad szét bennem.
Így maradunk, összenőve, egyként. Nem is akarok elszakadni tőled többé.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Yanchy ·

A három megjelent közül ez tetszik a legjobban. Jó a felépítés, tökéletesen követhető, jól kifejtett, részletes, ...stb. Tényleg többet kéne írnod!

Petite Pussycat ·
Jujj, eddig tőled még nem olvastam, vhogy kimaradtál az életemből... Nagy hiba volt! Köszi ezta csodát! :heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: