Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fantázia 3

Fantázia 3 - Szüzességem elvesztése

13 éves múltam 6 hónappal mikor meghívták a családomat szüretelni egy közeli településre. Az édesapám, ha lehet így kifejezni, nagy kópé volt mindig is, állandóan azon meditált, hogyan lehetne minden nőt puskavégre kapni. Mikor elindultunk korán reggel, még nem tudtam azt a tényt, hogy apám szervezkedett jó előre a szüzességem elvesztése céljából. Csak baktattunk fel a hegyre, én álmosan, fáradtan és untam az egész dolgot. Mit kell ragozni, nem az én lelki világom volt a szüretelés! Sok méhe, ragacsos szőlő, és az az igazság, hogy nem értettem mi ebben a jó!

A felnőttek vidámak voltak, viccelődtek, itták a fröccsöket, vagy csak tisztán a bort, mi gyerekek az üdítőket. Kipróbáltam a puttonyozást, egy könnyített puttonnyal járkáltam a szőlősorok között. Ez tetszett nekem, és közben hordtam a devizsont egy pohárral. Nekem a nők igen idősnek tűntek még, de az az igazság, hogy félénk természetű is voltam. Szóval nem igazán nézegettem őket, de volt egy kb. 35 éves (néni) nő, aki kezdett tetszeni, ugyanis néha mikor a szőlőszem elgurult (természetesen ezt is össze kellet szedni, mert nincs pazarlás) úgy tudott utána hajolni, hogy akaratlanul is csodáltam azt a látványt, amit a popsija nyújtott nekem. Ha lehajolt szinte futva mentem felé nehogy lemaradjak valamiről is! Ez apámnak is feltűnt de csak mosolygott a bajsza alatt.

Mint a későbbiekben kiderül ezt a hölgyet kérték meg az én szűztelenítésemre, és ezért hajolgatott oly gondosan a szemek után! A szüret folyt szokásos medrében, mi puttonyosok caplattunk, hegyre fel - és vissza. a présház kezdett megtelni, a bor elfogyott és az apám leküldött a picébe utánpótlásért. Hébérezni már rég megtanultam így segítség nem kellett. Lementem a pincébe, s felálltam a létrára, hogy szívjak fel bort, ekkor egy pillanatra sötét lett. Na gondoltam mégse bíznak bennem és csak utánam jött valaki, hogy segítsen bort szívni. Mint kiderül nem bort szívtunk hanem valami mást! Mikor a személy leért látom ám, hogy az a hölgy az, aki nagyon hajolgatott.
- Miben segíthetek? - kérdeztem tőle
- Még nem tudok szívni! - mondta- Megtanítanál?
- Természetesen.

Erre feljött mellém a létrára de közben a két oldalamnál kapaszkodott így szinte átölet engem. A szememet egyből lejjebb irányítottam és szépen álló melleit nézegettem. Mikor felpillantottam, mosolygott és kérdezte,
- Tetszik neked a mellem? - Erre a kérdésre úgy elpirultam, hogy a Szegedi pirospaprikát rólam mintázhatták volna!
- El…el…elné..zést ké.ké..rek de nem akartam…megbántani
- Semmi gond kis butusom, egy nő csak örül annak a ténynek, hogy tetszik egy fiatalembernek! Szóval nézegetted a popsimat is mikor lehajoltam? És hogy tetszett?
- Nagyon szép! - válaszoltam ha lehet még vörösebben.
- Ha tetszik miért nem simogatod meg? - kérdezte
- Hát szabad? - ámultam egy nagyot, eddig még csak az osztálytársnőim seggét fogdostam meg egyszer - kétszer, de, hogy egy érett női popsit megsimogathatok, ez a mennyország!
- Persze, hogy szabad kis butám! Te nagyon tetszel nekem!
- De mi lesz a borral?
- Ne törődj vele! Én már mindent elintéztem odafenn, megmondtam apádnak, hogy egy kicsit tanítani fogsz bort hébérezni!- kacsintott rám pajkosan.
- Örülök neki. - mondtam és bátran megfogtam a fenekét és csak simogattam - simogattam, de igazán nem tudtam mit kezdeni vele. A farkam állt, mint a cövek az igaz de, hogy mit csináljak azt nem tudtam.
- Gyere szálljunk le innen és helyezzük magunkat kényelembe! - szólt tündéri hölgy.

Leszálltunk a létráról és hátramentünk a pince raktár részébe. Itt sok kacat és lom között elvackoltuk magunkat. Egy pár rekeszre leterítettem az ott talált pokrócokat és így szinte francia ágy keletkezett. Nem volt bent hűvös, inkább kellemes, megnyugtató volt a levegő. Az életem meghatározó első leckéje itt kezdődött. Lefeküdtünk, és simogattuk egymást. Mikor a keze hozzáért a farkamhoz felnyögtem, mert annyira izgatott a helyzet. Szinte elsültem ettől az érintéstől. Persze az én kezem is járt de nem igazán koncentráltam semmilyen helyre, csak tapogatóztam. Ekkor megfogta kezem és a combjai közé húzta,
- Itt simogasd ha azt akarod, hogy én is nyögdécseljek. - közben a kezemet vénuszdombjára tette. Lenéztem mert valami furcsa melegséget s nedves éreztem. Az orromhoz tettem az ujjam és csak ittam azt a furcsa illatot, ekkor az ujjamat megfogva berakta a számba. Azt hittem hányingerem lesz, de nem ez történt, mikor a számban éreztem az ízét egyszerűen, elélveztem. Csodás ízharmónia volt a nyelvemen. Szemem becsukva csak az ízre koncentráltam. De ekkor csoda történt, matattak a sliccemen és előkerült farkam valami forró katlanban eltűnt. Lenézve az a kép tárult a szemem elé, amikor egy nő, érzékien szop egy faszt. Csodák birodalmába repített ez a száj! A makkomat lepucolta, majd nyelvével ingerelte a törzset. Lement a golyókhoz és ott őrült táncát járta. Pillanatok kérdése volt csak és farkam már állt is mint gémeskút fája. Közben úgy fordult tündérem, hogy kényelmesen hozzáférhessek puncijához. Szoknya fel, bugyi le előttem meg valami csodaszép vénuszdomb kellette magát. Én nem tudtam, mit kezdjek vele, de tanítóm segítségemre sietett.

Elmagyarázva a szeretkezés s a szerelem szabályait. (Sok ember szerint nincsenek szabályok, ŐKET SAJNÁLOM!)
- Soha de soha ne tégy olyant, ami a társadnak nem okoz örömet, mert gyorsan üröm lesz belőle. – mondta. – Ha nem esik jól neki nem lesz jó szeretkezés és könnyen meg is undorodhat tőled! Erre nagyon vigyázz!
- És én honnan fogom azt tudni? – kérdeztem naivan.-
- Édes, csak egy kis figyelem és mindent kideríthetsz egy nőről! Odafigyelés kell és csodásakat lehet szerelmezni! Csak sajnos nagyon sokan elfelejtik ezt a nyílt titkot és inkább a másik felet hibáztatják! – volt a válasza (És rá kellet jönnöm az idő multával, milyen igaza van! Minden alapja az odafigyelés a másikra, és nagyon sok hatalmas probléma egyszeriben összezsugorodva elenyészik! Egy puszi, egy simogatás a megfelelő időpontban, vagy csak az érintés kedvéért, sokkal többet jelent, mint egy méregdrága ajándék, veszekedés után!)
- Ha odafigyelsz a Nőre, akit szeretsz, és nem csak akkor amikor akarsz tőle valamit, akkor el fognak maradni a fejfájások, hasfájások és a kitalált dolgok pl.: nem akarok ezzel a disznóval ágyba bújni mert már megint sörszagú, borszagú és különben is arra az egy percre minek? jellegű kitalációk. Egy szál virág, (nem baj, ha úgy szeded útközben hazafelé) mellyel megleped kedvesedet, egy érintés mikor lehajol, egy csók kávé előtt, egy kis hancúrozás sex nélkül csak a játék kedvéért, oly csoda a mai világba, mint a fehér holló! Erre reagál a Nő, mert érzi, hogy odafigyelsz rá!
- Csak ennyi lenne? – kérdem.
- Nem csak ennyi de kezdésnek kiváló!

Még mindig fülembe csengenek szavai és kipróbáltam, valóban óriási változásokat idéz elő az a tény, hogy A MÁSIK ÉRZI, FIGYELÜNK RÁ!
- A második szabály: Ha valami nem tetszik neked, szólj és beszéld meg partnereddel! Beszélgessetek róla mit szeretsz te és mit szeret Ő! Soha ne kérj tőle olyant, amit te nem szívesen viszonzol!
- A többi szabály úgyis időközben alakul ki tehát minden kapcsolat más és más az első kettő kivételével! - Ezek után elmagyarázta nekem, hogy mi mindent szeret, a simogatást ki is próbáltam egyből. Simogattam a hátát, cirógattam a hasát, elkalandoztam a combját, és felfedeztem mind azt a titkot, amit simogatásos izgatásnak nevezhetnék el, de ez már réges-rég felfedezték előttem, így csak tanultam, mikor a melleit cirógattam felálltak a mellbimbói, így az ajkaimat is bevetettem és csókoltam nyalogattam őket. Erre hangos sóhajtozás volt a válasz, és Ő is elkezdte simogatós játékát! 69 –es pózban feküdtünk, átadva a szájaknak a játék folytatását. Egy kicsit idegenkedtem számmal illetni punci szirmait, ( én balga!!!!!!:-)) de Ő nem idegenkedett, mosolyogva bekapta tagomat, nagy hévvel elindítva nyelvtörő játékát. Élveztem, csak élveztem, míg el nem szégyelltem magam. Hisz ha Ő ilyet tesz nekem én sem fanyaloghatok!

Óvatosan hozzáértettem puncija ajkaihoz nyelvem, óvatoskodásom csak még nagyobb mosolyt csalt tanítóm szájára, de nem szólt vagy siettetett. Rám bízva a felfedezés örömét. Mikor felfedeztem a varázst, mert nyelvem bele akadt valami kis izgató dudorba (a csikló volt az, az a kis varázslatos s ízletes csoda) azt a varázst, hogy nyelvem érintésére összerándult a teste és szinte fujtatva vette a levegőt. Szinte befaltam mindenét mikor az ízét éreztem! Oly izgató íz, oly bódító illatok, oly csoda a női rózsaszirom, ha az ember kényezteti, vadító mégis oly sérülékeny és vigyázni kell rá, nehogy fájdalommal elrontsam a játékot, ( bár van aki ezt szereti, kinek a pap kinek a papné! Speciel nekem inkább a lánya!:-)). Egyszer csak összerándult, én ijedeztem, tán fájdalmat okoztam? De megnyugodtam mikor hálásan szájon csókolva közölte, elélvezett! Ezek után még megtörtént a tényleges szűztelenítés. Először hátamra fektetve vezette be péniszem hüvelyébe, majd Ő feküdt a hátára és kért feküdjek rá! Én óvatosan könyököltem rá s vezettem be péniszem a csodás vaginába! Igaz az idő, amit benne töltöttem nem volt valami hosszú de szerencsére Ő is és én is elélveztünk mégegyszer!

Felöltözve kiléptünk a pincéből és az tűnt fel, hogy minden férfi egyből vigyorogva rám nézett. Ezek tudják? Vagy ennyire látszik rajtam? Apám hozzám lépett és azt mondta:
- Üdvözöllek a férfiak világában! Remélem a tanultakat mindig szemed előtt tartva, járod majd utad! Vigyázz, mert könnyű lelépni a választott ösvényről és megszokni a kényelmet, de hidd el a leendő kapcsolatodban, majd meghozza a vár gyönyört fáradozásod, ha az odafigyelést egymásra fáradozásnak lehet.

Ahogy telt az idő még tanultam egy-két dolgot persze titokban (?) a tanítómtól, gyönyöröket, csodás játékokat, hasznos ötletek tömkelegét, amit sikeresen alkalmazok más partnernél.

U.i.: Kedves olvasó! Remélem nem untattalak történetemmel, és nem raboltam feleslegesen idődet! Történetem megtörtént eset. Nem szépítettem rajta semmit. Még a mai napig is megpróbálok a törvény szerint élni, bár néha nagyon nehéz! Köszönöm türelmedet!

Imre
Hasonló történetek
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
leticia_63 ·
Hol marad a mindent meghatározó, érzelmeket, testet, csókot felfedezö, igazi diákszerelem?



Kedves Imre!

Az elözö két Fantázia tetszett, föleg a kastélyos, de ez most nem. Kicsit Kati nénisre vetted, de ez nem sikerült igazán. A címválasztás meg pláne nem jó. Ez most vagy fantázia, vagy igaz. Döntsed el, mert zavaró.



Én nem szoktam negatív kritikával élni, de téged tehetségesnek érezlek, így rá kellett a hibáidra világítanom. További jó ötleteket az íráshoz:



Leticia

MARVIN ·
Robin megint jól szólt. Kezdek hozzászokni. :)

Tényleg nem a korkülönbség a zavaró, és van ahol ez teljesen természetes. NEm is olyan régen 30 éves "úriemberekhez" adtak 14 éves hajadonlányokat, akik akkor látták elöször a völegényüket, amikor már az esküvö is le volt beszélve. Hacsak nem az oltárnál...

A korkülönbség kérdése engem sokkal jobban zavar egy 14 éves lány, és egy 24 éves fiú közt, mert olyan helyzetekben az a tíz év általában divatból jön elö, csak mert a lányka népszerúsíteni akarja magát a közép(rosszabb esetben általános)iskolában. És persze mi lehet nagyobb felvágás, mint egy 24 éves pasi?

Tanulgatásból még helyénvaló is a fentebbi eset, de nagyzolásból csak egy rakás...

Livica ·
Közel 14 voltál már és fogalmad sem volt arról, hogy mit kell csinálni?! Hát, ez elég szomorú. Egyébként is: 7.-ben tanulják a szaporodást és ezek után sem tudtad, hogy mit is kellene tenned. És 13,5 éves korodban nem is érdekelt a téma. A mostani 8.-os fiúk már azt fontolgatják, hogy elmennek egy kurvához, neked meg eszedbe sem jutott a szex. Érdekes.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: