Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Falevél

Nyár van! Meleg, világos, illatos este. Ragyognak az ízek a levegőben, a szabadság és a boldogság összesúg minden gondolat után. Haláltánc. Elpusztul a ma és megszületik a holnap. Egy madár dallamosan, csodálatosan csicsereg fülembe, ahogy szemembe süt a mosolygó nap. Jó reggelt. Magasan vagyok. Nem látok semmit, csak a társaimat, ahogy mellettem lógnak, mint én. Kapaszkodnak, mint én. De hogy kerültem ide? Még mindig szép minden. Fúj a szél, és én lengek. Suttog a szellő. Hozzám szól. Suttog? Egyre hangosabb. Egyre idegesebb, és már szinte ordibál velem. Én ezt nem bírom. És nem csak én. Társaimat látom zuhanni az ismeretlenbe… ordibálva. Lehullnak a mélybe, de sajnos nem látom a végét. Nem tudom mi vár rájuk. Túlélik egyáltalán és ott vajon jobb életük lesz? Eső. Megsiratja a szél és köztem lévő vitát az ég.

Már Ő sem bírja. Nem értem, hogy a szellő mit ordibál, csak hallom, hogy hangosabb. Rémisztő. Egyre szúrósabb a hangja. Nem bírom. Érzem, hogy ráncigál szavával, és már nem bírok kapaszkodni. Fekete ég, fekete nap süt ránk. Csak ezt tudom ismételni: fekete ég, fekete nap süt ránk. (fekete ég, fekete nap süt ránk). Csúszik a kezem, a lábam, a kampó a hátamból már tépi a húsom és bőröm. Le fogok zuhanni én is. Kíváncsiság és félelem váltakozva segít szívemnek hevesen, erőteljesen dobogni. Ne! NE! Nem bírom, nincs erőm tovább tartani magam. Nehéz vagyok! Előbb vagy utóbb úgyis lezuhanok, és még érdekel is, hogy mi lehet ott lent. Ott, a mélyben. Akkor rajta. Nincs más választásom. UGROK! Meglepő. Én valahogy nem ordibálok. Nincs is kedvem ordibálni. Csak hallgatom, ahogy a szél, ami még az előbb vitatkozott velem és utált most kedvesen, szeretve kísér énekével. Mi ez az érzés? Ez lenne a zuhanás? Mosolygok. Hisz repülök. Némán, figyelve a körülöttem lévő dolgok múlását repülök. Képes vagyok arra, amire sokan nem. Látom magam kívülről: kecsesen, boldogan, játszva a levegővel szállok.

Visszanézek. Most a napos ég a fekete, a mogorva múlt és én utazok az ismeretlen homályba. Hm. Egyre közelebb vagyok. Igen, már látom a társaimat. Micsoda? Hisz boldogak és jól érzik magukat. Örülnek. De minek? És hol vagyok? Ez egy hatalmas zöld színű hely. Ahogy körbe nézek, nem látok mást csak a barátaimat. Egyre jobban tetszik. Leérek sérülés nélkül. Semmi bajom. Sőt. Jobban vagyok, mint fent a magasba. Halkan még hallom a dalolászó madarakat. Megnyugtató. Lakásom lábánál lepihenek. Bumm! Ez mi volt? Bumm! Mi ez a hang? Körbe nézek, de semmi változás. Bumm! Egyre hangosabb. Közeledik a hang. Kíváncsi vagyok, nem menekülök. A többiek? A többiek nem hallják a hangot, ha megemlítem, akkor kinevetnek. BUMM! Szürke lett a világosból. Mi történik most? Szürke és hűvös, mi eddig a napsütéstől sárga és meleg. BUMM! BUMM! Valami hatalmas dolog mellettem csapódott a zöldbe. BUMM! Ennek van ilyen hangja. De ez mi lehet? Én ezt nem ismerem.

Már tovább is ment és egyre halkabb ez a hang… bumm. Megint az ismerőseim nevetései teszik csodássá a napsütés alatti időt. Eltűnt a távolba. Ez a rém már nincs. Ez a hatalmas valami. A szele még felkapott egy kicsit és odébb tett. Megint repültem. Megint mosolyogtam. A többiek észre sem vették… el felejtem. Bár a félelemtől még egy kicsit reszketve, de odamegyek barátaimhoz játszani. Játszani és várni a következő kalandot.
Hasonló történetek
5355
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4208
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Pedig, ha lehullottál, már nem sokáig játszol… Itt az ősz, jön a tél, a vég, kis falevél…

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: