Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fakó ló 1 rész

Az egészért egy új aszteroida volt  a felelős  aminek furcsa véletlen folytán a Nasa tudósai   a Romero nevet adták ,és ami miatt ki tört a zombi járvány .A légkörben ezer darabra robbant  az egyik ép az idilli kis falunkra eset .Pont Pisák Gizi    kertjében aki  kint feküdt részegen a kertben és  , a robbanásra  ébredt fel kábán és oda tántorgót a kráterhez .Látta a kékes fényben csillogó követ ami körül vibrált a levegő és kezdet elülni a por és a füst .Mivel nem gondolt a veszélyre oda ment és megérintette már nem volt meleg sőt mintha nem épen az űrből jött volna , hideg volt jéghideg .Meg repedt a kék kristály  és zöld gáz kezdet szivárogni belőle .Ő pedig be lélegezte azt és  rosszul lett tőle .Vért hányt ott a gödörben  és be vérzett a szem és a füle az orrából is ömlött a vér ,erre ki rohant hozzá a szintén alkesz fia  és ki húzta a gödörből a gáznak nyoma se volt akkor már ott .Be rohant a házba hogy hívja a mentőt telefonon .A beszélgetést a rendszer rögzítette -Igen tessék Mentőszolgálat  Diszpécser.
-Segítsenek az anyám nem lélegzik küldjenek mentőt azonnal .
-Hová és mi a baja az anyának ? Diszpécser
- Rosszul lett véres az arca és a hányás amiben fekszik .
-Értem de hová küldjük a mentőt ?
-Mintha meg mozdult volna ??megnézem  közelebbről is .Felült jól vagy mama ?
-Elnézést itt van még hová kell küldeni a mentőt ??
-ÁÁÁÁ!!! Meg harapott meg harapta a karom engedj el mama !!! Minden csupa vér .
Sajnos a vonal megszakadt  így nem tudtuk be  azonosítani a hívás helyét .Diszpécser.
Így kezdődött  minden a szomszéd kihívta a zsarukat a veszekedésre és a kiabálásra. 
Mire a zsaruk oda értek csak egy csomó vért találtak ami meg volt alvadva meg egy le rágott kart semmi többet kutattak az áldozatok után és  nem találtak semmit az udvaron a sötétbe .Az egyik be ment a házba  de ott se volt semmi csak fel fordulás .Ezért le kezdték a helyszínelést és holnapra a falubeliekből kereső csapatot akartak szervezni a kocsmába lesz a gyülekező .Mivel ez egy kis falú  ismer mindenki  mindenkit ,mivel  Borsodban van hegyekkel és erdőkel körül véve minden irányba egy kivezető út van a legközelebbi falú 10 kmre van .Igazából magunkra utalva ,a Libába volt a gyülekező  a nagy kutatásra való tekintettel mindenik ivott ebbe a kora  reggeli órában ott volt a falú apraja nagya -Voltunk vagy harmincan és találgatunk mi történt tegnap este a falú végén .Bajnok Peti volt a hang adó a vitában ,szerinte kettős öngyilkosság történt csonkítással .Csak a holtestek hol léttét nem tudta megmondani .Sokaknak nem fűlött a foga a kereséshez ilyen meleg nyári reggelen .Ezen az álmos reggelen  hirtelen feltépte az ajtót Balú  és be kiabált hogy Figyelem látta Giziéket a  temetőn részegek voltak meg egy friss sírt ástak ki puszta kézzel !!!!Nem  igazán akartunk hinni neki de hogy megnézzük mi igaz belőle ezért elküldtük hát Bajnokot meg  Fendát  hogy nézzék meg mi igaz az egészből .A temető nem volt messze a kocsmától  hát ki ballagtak.Gizi és a , fia a frissen feltúrt sírból a koporsót feszegették puszta kézzel a körmeik leszakadtak mind kettőnek Fenda rájuk kiabált dadogva Mia ffasszt csináltok ottt !!! erre  Giziék abba hagyták a koporsó feszegetést és megfordultak és , rájuk vicsorogtak mint a kiéhezett falka vetették magukat őrjöngve bele ebbe az egyenlőtlen harcba ami ott kezdődött a sír szélén két alkesz meg két zombi igaz csak három karjuk volt a zombiknak .Fendust fel lökték és a gyomrába mélyesztették a fogaikat és a karmukat tépték és  cincálták  a beleit Bajnok meg rémült és maga alá vizelt .De úgy futott mint egy púpos sprinter a kocsmáig az ajtón be eset ájultan csak ennyit tudott kinyögni megették Fendát azok a szemetek .
Hasonló történetek
5330
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
10114
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
Hozzászólások
Dormin ·
Tetszett,bár kissé walking dead beütése van.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: