Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fájó emlék

Azt mondják az idő minden sebet begyógyít, de még frissen él bennem e két ember története, mely minden percen elgondolkodtat, pedig nem velem történ, mégis ha rágondolok beleborzongok és összeszorul a torkom...
Minden egy hideg januári napon történt életük 7. évében. Nem voltak házasok, de szerelmük mindennél többet ért. Kettesben éltek egy kis városban. Az emberek csodálattal beszéltek róluk és szerelmükről, talán mert tényleg az volt: csodálatos. Ahogy az emberek tartják, mindenkinek van egy párja a világon, teljes joggal mondhatjuk, hogy Ők megtalálták. A karácsonyt és a szilveszter már jóval maguk mögött hagyták az emberek lassan, de minden visszaállt a normális kerékvágásba. Mint ahogy az már mondtam január vége fele járunk. Az egyik nap John dolgozni indult, de akkor még nem sejtette, hogy ez a nap nem olyan lesz, mint a többi. Anna még az álomvilág legmélyebb tengerén járt. John leheletnyi óvatossággal egy csókot adott Anna arcára, majd elindult. Ahogy kocsijába ült félreérthetetlen vágy fogta el, hogy amint beér a céghez, azonnal fölhívja szerelmét. Így is tett. Anna épp akkor kelt ki az ágyból és álmos hanggal felvette a telefont.

- Halló. - mondta ásítva
- Jó reggel a világ legédesebben ásító hölgynek.
Anna elmosolyodott majd folytatta.
- Jó reggelt szívem. Korán elmentél. Miért nem ébresztettél fel?
- Nem volt szívem. Annyira édesen aludtál.
- Van valami baj talán, hogy most hívsz, hiszen most értél be. Nem igaz?
- De, igen. De nem bírtam ki hogy ne halljam a hangodat és el kell mondanom, amit már tudom ezerszer elmondtam, de úgy gondolom, hogy nem lehet elégszer elmondani mennyire szeretlek. Mindennél jobban. Szeretlek nagyon-nagyon. Nélküled fél ember vagyok, szükségem van rád, mint a levegőre.

Anna csak hallgatta a gyönyörű szavakat, miközben visszadőlt az ágyra. John folytatta.
-Ugye örökre velem maradsz és sose fogsz elhagyni, azt nem élném túl.
-A halálnál biztosabb az hogy, jóban, rosszban, egészségben betegségben melletted leszek.
John megnyugodott.
-Majd még hivlak. Szia
-Várni fogom. Szia

Anna napja ennél szebben és jobban nem is indulhatott volna. Meg akarta lepni kedvesét valami finom vacsorával. Gyorsan lefürdött majd elment a boltba. Csak olyan, finomságokat vett, ami tudta, hogy John számára ellenállhatatlan. Fizetett majd elindult haza. A nap annak ellenére, hogy január volt csodásan sütött, az emberek a megszokott templomba igyekeztek eljutni a munkahelyükre, orvoshoz, vásárolni ki-ki a saját dolgát intézni. Anna az égre emelte tekintetét és köszönetet mondott, mindenért, ami neki megadatott. Ez a szép pillanat elég volt bajhoz. A kenyér az üdítők mind a földön hevertek, ahogy Anna is. Senki soha nem fogja megtudni, hogy hogyan történt, miként tudott letérni a járdáról. De egy biztos már késő volt a visszalépéshez. A kocsi vezetője azonnal kiszállt és segítségért kiáltott. A telefon eközben csöngött otthon, de senki nem vette fel. John érezte, érezte, hogy baj van azzal rögtön haza indult. A baleset helyszíne fele indult haza, így a forgalom nem igen haladt. Ahogy elgurult a tömeg mellett ismerősnek vélte azt a kezet amely ott hevert az úton mozdulatlanul.
- Anna! - kiabálta majd félreállt, kiszállt a kocsiból és a tömegen átverekedve magát, döbbenten látta ő tényleg Anna.
- Ne! Istenem miért?! - kérdezte zokogva.
-John.

Egy pillanatra megszeppent, de igen, Anna szólt hozzá.
- Anna... Anna ne hagyj el. Megígérted.
- Most is megígérem... - mondta kicsit nehézkesen levegő után kapkodva - megígérem, hogy mindig melletted leszek. Csodás évek voltak...
- Neee!!! - John már nem bíírt uralkodni magán - Nem halhatsz meg...
- John, szerelmem, légy erős és ne feledd szeretlek, úgy mint még soha senkit az életemben. Te voltál a bölcsöm, te leszel a sírom…. soha... soha nem hagylak egyedül. Azzal szemei lecsukódtak. Az addig oly sürgölődő emberek elcsendesültek. Majd minden elcsendesült.

A napok, hetek, hónapok teltek, de John érzései nem változtak. Feküdt az ágyukon és a képüket nézve a boldog pillanatokat felidézve egy könnycsepp csordult le az arcán. Tudta hogy Anna vele volt és vele lesz mindörökre.
Hasonló történetek
5555
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
4432
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Who-ever ·
Szerintem ezt csak azt tudja igazán átérezni, aki érzett valaha is valaki iránt, ahogy John Anna iránt. :( Na mindegy, szerintem ez egy nagyon szép történet. :heart_eyes:

Sze@Sze ·
Nagy drámákat, csak nagy művészeknek lenne szabad megírni.
Ez így sajnos nagyon banálisra sikeredett.
Persze, a hatása szívszorító. Mint egy szentimentális film főjelenete. Azt is megkönnyezteti az érzékeny széplelkeket.
Ebből az írásból sajnos hiányzik az a többlet, amit csak az igazi irodalom, az igazi író tud hozzátenni az élet drámájához!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: