Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fáj még, ha néha felhívsz...

Megijedtem, mert az első pillanattól, mintha egyenesen a szívembe látott volna. Úgy, ahogyan te is még hat évvel ezelőtt.
És én azt akartam, hogy örökké téged szeresselek és örökké várjak rád.. de most mégis.. olyan nagyon boldog vagyok, hogy van nekem és ez, annyira.. annyira fáj. Minden egyes könnycseppem, amivel itatom a libákat a párnahuzaton, nem tudom mivégre hull. És tudtam, hogy csak idő kérdése mikor is te újra leszel, de ezeket a sorokat...
Több, mint száz kilométerre fekszel, egy ágyban barátnőddel és te mégis, nekem írod: szeretlek. Nem törődve vele, kis ruhámat levetve, hogyan bújok-e épp a szerelemhez...
De fél szavakból is tudom, hogy a világunkban, ami csak a miénk, abban történhet bármi, akkor is, sallangok nélkül, minden rendben, mert te vagy a minden: a kezdet, a végzet.. és az idők végéig sorsom leszel.

Nem kérek semmilyen ajándékot, hidd el, nem kívánok tőled semmit. Egyetlen dolog van csupán, csak egyetlen egy, amire igazán, tiszta szívvel, mindennél jobban vágyom... az, hogy újra lássalak.
Karácsonykor, ugye itt leszel..?
Hasonló történetek
5293
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
Isabella ·
Nekem nem tetszett. Zavaros, rövid. Általában az írásoknak két végletük van: amelyik túl van fogalmazva, és már harmadjára lehet ugyanazt a mondatot olvasni, csak más szavakkal, és -mint ez is- amiből semmi sem derül ki, annyira szegényes. Nem szavazok. :)

szerenella ·
Szavazok, nem tetszett. Hol a novella? :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: