Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ezer könny és ezer ima (7. fejezet) 1.rész

Ha visszagondolsz- mindig szeretettel beszéltem apuról, pedig nem volt ez mindig így. Annyira gyűlöltem, ahogy most a szívemet eltölti iránta a szeretet. Végtelenül.
Mindig azt gondoltam, hogy érzelmek tekintetében nincsen középút. Vagy szeretek valakit, vagy nem.
Bárhogy is érezzek - tiszta szívből tegyem. Őszintén.
Kezdtem felfedezni saját értékeimet- felfedezni a jót magamban- így láttam meg másban is a szépet.
A másik oldalt. Azt, ami rejtőzik.

Megláttam a kőarc mögött a könnyeket, a dühös szavak mögött a fájdalmat, a fáradtságot és kiábrándultságot. Nagy előrelépés volt ez mindkettőnk javára. Az iránta érzett egykori gyűlöletem spontán szeretetbe fordult. (Lehet van valami igazság abban, hogy a szeretetet és a gyűlöletet csak egy hajszál választja el egymástól..)
Az, hogy szeretett valaki - új értelmet adott az életemnek… Nem volt több intő, látogatás az igazgatói irodában, veszekedések, kirohanások - megszelídültem, mint a kisherceg rókája. Gyúrható anyag voltam és jó kezekbe kerültem. Szerető ujjak formáltak - végtelen türelemmel.
Kívül- belül átalakultam. A gyom, amely lelkemben elburjánzott fogyatkozni látszott. Lényem kertje kivirult- minden virág szirmot bontott…
Olthatatlan vágy gyúlt bennem, hogy valamit ebből a csodából átadjak- az idővel akartam versenyt futni, hiába.
Igen, ma már hiszem és vallom, hogy az időzítés fontos. A tökéletes hely és idő. A tökéletes helyen és időben kimondott szavak.
Sok kudarc ért, mert ezt az örök igazságot képtelen voltam elfogadni- úgy gondoltam képes vagyok irányítani az irányíthatatlant..
Hogy beavatkozhatok a Sorsba.

Rossz pillanatot választottam- a szavak és tettek a visszájára fordultak. Nem azt a hatást keltették, amelyet el szerettem volna érni.
Kemény lecke volt számomra, de a fájdalom nem térített el az útról. Arról az útról, amit kijelöltem magamnak. (Vagy valaki kijelölt nekem?)
Nem térített el- mély hit élt bennem, hogy a Tündérálmaim valóra fognak válni..
Az egyik álmom az volt, hogy apácska sebeit begyógyítsam a szeretet erejével, úgy ahogy Gloria ragasztotta meg az összetört szívemet.
A másik Tündérálom Hana-é. Beforrasszam az ő sebeit is, és legyőzzem az ellenállását. Bejussak a fal mögé, amit maga köré emelt. Még most is tart mindkét folyamat. Hét éve már.
Ezerszer megbotlottam ezen az úton- dühös lettem, sírtam és fogadkoztam, hogy feladom.
Nem volt könnyű. Mindannyiunkban kellemetlen és fájó emlékek éltek és ezek az emlékek forró tűzként égettek nap- nap után.
Az volt a cél, hogy ezt a tüzet eloltsam és a kiégett "rétre" új virágokat ültessek.
Apácska nem akarta a virágokat. Nem akart semmit sem.
Folyton új időpontot adott a kertésznek, egyre tovább halogatva a magok ültetését.. A kiégett rétet a múlt sós könnye öntözte..
Újra elküldte a kertészt, de ő mindig visszatért.
Talán a makacssága győzte meg végül. Az a kitartás, amit a kertész tőle örökölt..
Parázs vita volt amiatt, hogy milyen legyen a "kert", milyen minta szerint ültessük a virágokat és persze a színek tekintetében sem értettünk egyet. De maga a tény, hogy ellentmondhattunk egymásnak- nagy előrelépés volt. Mert beszélgettünk. Eszmét cseréltünk. Érzelmeket közvetítettünk a szavak útján.

A kapcsolatunk ma is a hullámvasútra emlékeztet. Egyszer fent, egyszer lent.
Bizakodom, hiszen nem stagnál - nem zuhanunk a feneketlen mélybe többé. Talán.
Apácska szívének lépcsőjén lassan, de eltántoríthatatlanul lépkedtem felfelé. Nem tudom mennyi lépcső van még hátra, megeshet egy, vagy ezernél több. Nem ez a lényeg, hanem hogy elkezdődött valami. Megkérdőjelezhetetlenül.
Hasonló történetek
7773
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4242
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
artemyss ·
Szóval mintapolgár vagy?.. :innocent:
Tűzmadár ·
Nem. De ha megnézed a személyes fórumomat, hallhatod az egyik kreálmányom, saját előadásban. De tekerd max.-ra a hengerőt. :smile:

artemyss ·
Miért kell max.-ra tekernem?.. Szerinted süket vagyok?.. Én nem tudtam róla.. :innocent:
Tűzmadár ·
Halk a felvétel. Mea culpa, hirtelen nem tudtam jobbat…

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: