Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ezer könny és ezer ima (6.fejezet) 2.rész

A hetediket tapostam ekkor. Az osztálytársaim nem kedveltek igazán, de én sem őket. Otthon mindig állt a bál valamiért, úgyhogy a helyzet változatlan volt.
Addig a pillanatig, amíg Gloria be nem lépett az ajtón. Addig a percig, ameddig felém nem nyújtotta a kezét azzal a szívet melengető mosollyal.
Nem tudom mihez hasonlítani a bennem lejátszódó érzéseket - meg sem próbálom, mert felesleges. Csak a hitetlenkedésre emlékszem tisztán.
- Mit akarhat tőlem ez a talpig becsületes lány?- kérdeztem magamtól. Bensőmben háború dúlt.
Féltem, hogy csalódom majd, vagy ő csalódik bennem..
Féltem, ha levetem azt az ezernyi álarcot magamról és ledőlnek lelkem védőfalai - nem marad semmim.
Gyenge leszek és magányos. Egyedül maradok.
Fárasztó volt a mindennapos játék a hazugságokkal, de az igazság is túl fájdalmasnak tűnt. Az igazság, hogy nem szeretett soha senki.

Hogy nem kellettem.

Gloria türelmesen várt.
A belőle áradó melegség és megértés felolvasztotta jéggé dermedt szívemet.

Lassan, óvatosan léptünk a barátság mezejére. Ezen az úton a rút kiskacsa végül fokozatosan hattyúvá alakult át. A szeretet erejével. A szeretete erejével.
Az, aki ma vagyok, tulajdonképpen mélyen, belül ő. Az ő lenyomata, az ő tükörképe. Mindent tőle tanultam, mindent neki köszönhetek..

Soha nem késő megtanulni szeretni - én tizenhárom évesen kezdtem felfedezni ezt a végtelen, képlékeny, örökké változó, de mégis állandó gyógyító erőt.
Olyan volt, mint egy varázslat- hatalommal ruházott fel.. az álmodás és az álmok valóra váltásának hitével.
Aranyporral szórt napok - gyémántokkal kikövezett utak vártak rám. Kaland és kihívás. Nevetés. Ölelések, örömteli könnyek és barátok.
Mikor a tükörbe néztem, már nem fordultam gyorsan el. Kezdtem megszeretni az egykor gyűlölt vonásokat, elfogadni magamat a hibáimmal és értékelni a lényemben rejtőző jót.

Megtanultam szeretni önmagamat.

Virág voltam, mely megbújt a barlang mélyén, a kövek között, ott ahol nem járt soha senki. A barlang is én voltam- kincseket őriztem, ami csak felfedezésre várt.
És ez volt a kaland- olyan kincseket felfedezni, amiről nem is tudtam, vagy régen elfelejtkeztem létezésükről, mert nem volt kinek odaadni őket... Most féltő szeretettel és ámulattal csodálkoztam rájuk.
Gloria együtt örült velem.
Sokszor eltűnődöm - ő vajon tudta már az első pillanatban mi rejtőzik bennem?
Az ő titka marad.

Kiszélesedett a világ- úgy éreztem szebben süt a nap, kékebb az ég és végre van miért élnem, hogy nem hiába születtem. Mert szeret valaki..
Ennyi kellett csak- elvetni a magot és megtanítani, hogy a szeretet fáját hogyan kell gondozni azért, hogy mindig zöldelljen és soha ne hullajtsa el leveleit.
Látod?
Ezért hiszem- a szeretet gyógyító erejét és a szavakét, mert TAPASZTALTAM.
A szeretet bárkiből- bármit képes formálni. A legelkeseredettebb ember is hinni fog önmagában és az álmaiban, ha tudja, hogy legalább egy ember szereti- őszintén és igazán. Úgy gondolom jobb lenne a Világ, és kevesebb az erőszak, ha több ilyen angyal született volna a földre, mint az én Gloriám.
Ez az Igazság.
Annyi szeretetre éhes, a szeretetben és a szeretteiben csalódott ember él a világon:
.. Koravén gyerekek, akik túl sokat láttak..
.. elhagyott, becsapott nők és férfiak- magányra ítélve..
.. megbecstelenített gyereklányok- végtelen fájdalommal és be nem gyógyult sebekkel..
Tudod mi a szomorú az egészben?
Hogy mindenkit ugyanaz hajt legbelül és titkon ugyanarra vágyik.. Akik a bűntetteket elkövetik - egyszer ugyanúgy csalódtak - valakiben, akit szerettek, és aki ellökte őket, amikor egy ölelésre vágytak.
Valakiben, aki simogatás helyett ütésre emelte kezét. Aki támogatás és bíztatás helyett egy remegő gyermekszívet kétségbeesésbe taszított- a vágyott biztonságból az örökös bizonytalanságba.

Hidd el nekem, nem azért, mert én mondom..
Mindenkinek szüksége van az érintés okozta végtelen örömre, a szeretet szabadságára. Mert az igazi szeretet szabaddá tesz, nem pedig bebörtönöz.
A szeretet nem birtokol, hanem elenged.
Kívánom mindenkinek, hogy részese legyen ennek a körforgásnak. Ha láttad "A jövő kezdete" c. filmet érted miről beszélek. (Egy kisfiú eldönti jót tesz három emberrel, majd az a három szintén hárommal.. és így tovább, amíg körbe nem ér.)
Talán én is ezért írom ezt a könyvet..

Hogy jobb legyen valami.
Mi emberek.

Te mit tehetsz?
Mosolyogj többet. Azokra, akiket szeretsz és azokra is, akiknek úgy érzed ez erőt adhat.
Bárkire- és érezd, hogy tettél valamit. Valami jót.
Érintsd meg a számodra fontos embereket, éreztesd velük, hogy fontosak neked- mindennél jobban. És idővel ne felejtsd el megölelni azokat az embereket, akiket nem ölelt még meg soha senki.
Vidd tovább a csodát, mert angyalokra mindenkinek szüksége van..

Én is ezt tettem.
Álmodtam Tündérálmokat.. és most valóra váltottam őket, hosszú évek fáradságos munkájával, könnyeivel és dühével, de megcsináltam.

Elmesélem.
Hasonló történetek
6105
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
5015
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Tetszik a stílusod.
Apropó, van egy előadásanyagom, ami az érintés, simogatás hatásáról szól. Ha érdekel, elküldöm.
artemyss ·
KÜLDD!!!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: