Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ezer könny és ezer ima (3.fejezet.) Részlet

Apu aktuális barátnőjének sokan voltunk.
(Nevezzük őt Catynak.)
Neki is volt egy kislánya, egy nagyon gonosz kislánya. Bár nem akarok felette pálcát törni. A mi ismeretségünk rövid életű volt. Rövid de tartalmas.(Például egyszer beleszórta a saját szemébe a homokot, apunak azt hazudta én tettem.. megfizettem az árát..)
Emlékszem Hanaval, hogy vártuk az új "mama" érkezését. Mindegyiket vártuk eleinte...
Caty hideg volt és számító. A szívét jégből faragták. Ha fogadnom kéne- minden pénzem rátenném, hogy még egy lávafolyam sem tudta volna felolvasztani.
Azt is el kell ismernem - nem tudtam róla semmit. Lehet, sőt biztos, hogy az ő életében is keletkezett törés. Ez megöli az illúziókat, a hitet.
Apu szerint túl naiv vagyok, de mindenkit megillet az ártatlanság vélelme. Azóta persze nem találkoztunk, hogy, hogy megkérdezzem miért mondta apunak - adjon intézetbe.
Ő megkönyörült rajtam és inkább anyuhoz küldött.

Öt éves lehettem ekkor. Ez biztos, mert az óvodában már "középsős" voltam.
Furcsa érzés kerít hatalmamba.
Te már nem érezted úgy, ha teljesült valamilyen régóta dédelgetett álmod,hogy szebb volt amit elképzeltél?
Hogy csalódtál?
Én arról álmodoztam, ha anyu értem jön kitárja felém a karját, én pedig repülök hozzá.
Na, hát ez biztosan nem történt.
Valahol belül féltem.
Az elején nem is értettem mit keres nálunk.
Ott ült az előszobában a kisszéken, vele szemben apu.
Beszélgettek.
Pár nap múlva visszajött, hogy magával vigyen. Már minden össze volt készítve. Amim csak volt belefért egy sporttáskába.
A táska a lábam mellett állt az ajtó előtt.
Hallottam anyu hangját.
Végül belépett.
- Szia Susanna!
- Szia anyu! - suttogtam bizonytalanul.
Még ott élt bennem a kint töltött éjszaka a hidegben.
- Gyere, mennyünk!- mondta.
Apura néztem, hátha mond valamit búcsúzóul, de ő csak nézett.
Most úgy képzelem az elválásunk okozta fájdalomtól nem jött ki hang a torkán. Az a fantáziám, hogy a szeme elfelhősödött a bánattól.
Mert ezt akarom hinni.
Hanara nem emlékszem, talán óvodában volt. Nem rémlik, hogy el tudtam volna búcsúzni tőle.
Amíg távol voltam, minden egyes percben éreztem a hiányát. Ahogy most is minden pillanatban, ha nincs velem.
Szeretem.
Amikor kislány voltam úgy szerettem, ahogy csak magányos, meggyötört szív képes szeretni. Az a szív, aki mást nem mer befogadni.
Kétségbeesett és fájó szeretettel.

Távolodtunk a háztól.
Visszanéztem- apu nem állt már a kapuban.
Sóhajtottam. Nem így akartam.
Anyu erősen fogta a kezemet. Nem bántam.
Kellett, hogy én is erőt meríthessek belőle.
- Hová megyünk?- kérdeztem.
Elmagyarázta.
Úgy emlékszem két busszal is mentünk, és egy hídnál szálltunk le - valami átjáró lehetett. A korlát fehérre vagy kékre volt festve. Gyalog mentünk tovább.
Merre?
Ne kérdezd..
Odaértünk. A kapu nem volt kulcsra zárva.
Mikor anyu kinyitotta, hogy bemehessek megnyikordult.
Óvatosan visszacsukta.
- Anyu, miért ilyen vigyázva zártad be a kaput?- suttogtam.
- Azért Susanna, mert a szomszéd néni ránk fog szólni, hogy hangos és megzavarjuk a délutáni szunyókálásban.
És tényleg így történt. Ahányszor becsuktam ottlétem alatt a kaput, mindig kijött és rákezdett magányos monológjára:
- Hogy te milyen szemtelen, szeleburdi kisgyerek vagy! Megmondalak a mamádnak! Hát ez mégiscsak felháborító, hogy egy kislány így viselkedjen!..
És csak mondta és mondta. Anyu nem haragudott.
- Már öreg Susanna!- legyintett.

Kővel kirakott út vezetett a házig. Az ajtóhoz három lépcsőfokon kellett fellépni.
Anyu élettársa és annak testvére, felesége (?), meg a gyerekek (?) laktak ott.
És most már én is.
- Szia Julie! Megjöttetek?- kérdezte a nő.
- Igen.- mosolygott anyu kicsit fáradtan.
- De aranyos kislány!- csapta össze a kezét a nő. - Mennyi idős vagy? - fordult felém.
Anyu lábát fogtam át, majd egy jól megtervezett mozdulatsor után a háta mögött kötöttem ki. Onnan kukucskáltam vallatómra.
- Elvitte a cica a nyelvedet?- kérdezte nevetve.

Még nem hallottam ezt a szójátékot , így ijedten kaptam a számhoz. Rövid vizsgálódás után megállapítottam, hogy a nyelvem a helyén.
Velem minden rendben volt, de a nőről ezt nem állapíthattam volna meg.
Összevontam a szemöldökömet. Nem voltam barátkozós típus.
Addig - addig rángattam anyu ruháját, amíg be nem tessékelt a lakrészünkbe.
Egy szoba volt az egész.
Az ajtóval szemben egy kétszemélyes franciaágy állt. Oda tette anyu a csomagomat.
Leült és magához hívott.
Odamentem.
Kitárta a karját és magához szorított, ahogy annyiszor elképzeltem már.
- Úgy hiányoztál Susanna!
Éreztem, finoman remeg az egész teste.
- Szeretlek, kicsim! Úgy szeretlek!- suttogta.
A hajamat simogatta, aztán az arcomat.
Szorosan öleltük egymást. Nem számított semmi.
Akkor nem számítottak a megszegett ígéretek, a ki nem mondott kérdések.
Csak most érzem a hiányukat.
Mos tudatosultak bennem.

Szerettem volna, ha akkor Hana is velünk van.
Bár mindketten felnőttünk, érezzük- valami más...
Ha engem valami bántott, sírtam. Az ember fel sem fogja milyen nagy ajándék, hogy képes könnyeket ejteni. Hogy tud zokogni, ha valami fáj. Mert megnyugtat.
Hana nem tudott. Mindent magába zárt. Olyan volt a pici szíve, mint egy kincsesládikó, ami nem aranyat, gyémántot rejtett, hanem gyötrő emlékeket.
Sokszor azon tűnődöm, ha bennem ilyen pusztítást végzett ez az egész.. ő min mehetett keresztül? Vérzik miatta a szívem.
Még ma sem tud a történtekről beszélni. Velem sem. Ha próbálnék azt mondja:
- A múlt elmúlt. A jövő a fontos. A jelenben élek, nem érdekel mi lesz holnap, és különben is szarok rá! Nem is értem, hogy téged ez miért foglalkoztat. Állandóan a múlton rágódsz!
Hiszem, hogy ismerem őt. A hangjában tehetetlen dühöt érzek és félelmet.
Félelmet, hogy egyszer szembe kell néznie a történtekkel és ki nem mondott fájdalmat.
Haragot.
Tehetetlenséget, mert nem tud változtatni a dolgokon.
Drága Kicsi Hercegnőm!
Mégis hosszú út áll mögöttünk.

Talán ezért szerettem volna, hogy akkor ott legyen velünk. Vagy ott legyen helyettem.
Őt ölelje anyu, és neki mondja az életmentő szavakat.
Könnyebben gyógyulnának a sebek.
A sebei.
Ha tehetném, magamra vállalnám őket.
De nincs hozzá hatalmam.
Halandónak születtem.
Anyu kibontakozott az ölelésből.
- Gyere, pakoljunk ki együtt!
Odavezetett egy kis szekrényhez, amiben két polc volt.
Elfértek a ruháim. Mára megmosolyogtat ez a kép. Az én ágyam a szekrénysor mögött húzódott, csak a vége látszódott ki.
Igazi rejtekhely volt, ahová nyugodtan elvonulhattam.
Elbújhattam.
Hasonló történetek
4480
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
4239
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Nem igazán vagyok oda az önéletrajzokért, azt a kevés életrajzot, amit olvastam, általában mások írták, másokról. Érdekes, hogy számomra általában unalmasak, akkor is, ha regény formában íródnak. Vélem, minden írás egyben önéletrajz is, hiszen az író elképzelését, vágyait, véleményét, stb. egyszóval személyiségét jelenítik meg.
Ezt el kellett mondanom, hogy megértsd a véleményeimet.

A tördelés miatt nehezen olvastalak. Érdekes, hogy a második részre nem érkezett reakció, mégis ugyan abban a stílusban folytattad.
Véleményem szerint, ne csak egy adott irodalmi eszközt használj, hanem mindet, a mondani valódnak optimális kifejezéseként. Ha csaknem minden mondatot, több oldalon keresztül új bekezdésbe helyezel, - így fejezve ki, hogy ez fontos,- ugyan akkor a cselekmény hétköznapi, mert csaknem minden ember környezetében előfordul, a mondataid elveszítik a jelentőségüket, viszont fárasztóvá válik a műved olvasása.
Emeld ki azokat, amik nem mindennapi esetek, vagy kiemelten fontos érzelmek a számodra, és azokat domborítsd ki. Lehetnek a mondataid több sorosak, ha úgy jobban érthetőek, lehetnek egy-egy szavak, ha úgy jobban kifejezik az érzelmeket. Helyezheted őket egymás után, vagy tördelheted mind új sorba. De… ha csak az egyik módszerrel élsz, az írásoddal nem fogod tudni kifejezni, amit akarsz, mert megszokottá, monotonná, fárasztóvá válik.

Megpróbálok keresni pár példát a hatásnövelésre:

„- Felébredtél kicsim? - szól oda, - mindjárt ölbe veszlek. Gyorsan a fotelhez készíti az inni valót, a nyálleszívót, és szükség esetére a szondát. Majd szalad be a kistündérhez. Zihálva kapkodja a levegőt. Alányúl, hogy fölemelje. - Szent Isten!!! De meleg vagy! - Gyorsan rohan a lázmérőért. Popsiba. Nézi a szemét. Üres a tekintete. Rohadt lassan megy az idő. Mínusz egy fokkal, harmincnyolc és fél. Telefon. Orvos. Betegnél. Telefon. Apa. Nem veszik fel.
- Kórház. - Telefon. Mentő. Baleset, legalább egy óra. Taxi. Pénz. Pár forint. Bankkártya apánál, hogy hazafelé tudjon kivenni. Szomszédok. Nincs otthon senki. Telefon. Apa. Nem veszik fel…”

Íme egy másik:

„Ki innen!!! Mindegy hogy hova, csak ki!!! Minél előbb!!! Lököm az ajtót. Illetve lökném, de mégsem mozdul. Jajjj. Mi ez??? Nekiveselkedek a vállammal, nyomkodom le a kilincset. Nem megy... Kifulladok… Lihegek... Hallgatózok... Elment?.... Riadtan nézek körbe. Elment.... Visszabotorkálok az ágyamba… Bezártak!!!... De miért?... Oda adnak neki!!!... Miért engem?... Vagy Ő csinálta?... Miért én?!... Nem fogom hagyni magam!... Azért sem… Megvédem magam… De mivel?... Vércse karmokkal kapaszkodok a vaságyba.... Nem fog elvinni!... Nem adom könnyen magam!!... Én aztán nem!!! Újra csattan az ég, kivágódik az ablak. Beugrok a sarokba, és összegubódzok, amennyire csak tudok… Tébolyult szemekkel bámulok ki… a feketeségbe.... Hirtelen csönd.... Fenyegető, néma csönd....
Az óra nagymutatója pontosan az ég felé mutat. „Jaj, neee” suttogom, de nem mozdul tovább…
Aztán meghallom Őt újra....”

Bocsi, a hosszú, kegyetlen kritikámért.
Lena90 ·
huh! Végre itt a folytatás!!! Már nagyon vártam :wink: , Sztem attól, h életrajzi ihletésű nincs vele semmi gond, sőt...Az írás módon viszont tényleg lehet javítani, bár...engem nem különösebben zavart...
A lényeg: Nekem nagyon tetszik. Még mindig!!! Szóval alig várom a regény többi részét, remélem még publikálni fogsz néhányat! :grinning:
Sok sikert!!! :wink:
Léna
artemyss ·
Azért ugyanaz a stílus, mert régebben írtam a történetet. Nem, nem haragszom.. SŐŐŐT!!! Kell kritika, mert ez az, ami kapcsolatot teremt- elfogulatlanul veled, veletek. Az igazi művész a művészetnek rendeli alá magát- végtelen alázattal. Ha másképp tenne, már nem ér semmit.
Kedves tőled, hogy időt szántál arra, hogy figyelmeztess a hibáimra, köszönöm- megfogadom őket. Igazad van, én nem is vettem ezt észre. Tördelni akartam, feszültséget okozni, de túlzásba vittem..
Várom további hozzászólásodat!!
Puszi
artemyss ·
Jajj, már azt hittem senkinek nem tetszik.. :no_mouth:
Úgy örülök, hogy írtál!!!
Továbbra is közöld a véleményed, sokat jelent nekem!!
Puszi

szerenella ·
Nekem nagyon tetszett, gratula! :innocent: :heart:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: