Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ezer könny és ezer ima (3. fejezet) Folytatás

Áldott sötétség vett ott mindig körül, a napsugár még véletlenül sem tévedt arra.
Nem féltem a sötétben, mert a barátom volt.
Jó barátom. Igaz barátom.
Néha még ma is szívesen elüldögélek lámpafény nélkül.
"Ápol és eltakar."
Talán visszavezethető ez a vonzódásom arra, hogy sokszor szerettem volna láthatatlanná válni.
Eltűnni.
Így megtehettem, vagy legalábbis úgy éreztem, hogy megtettem.
- Tetszik?- kérdezte anyu.
Lelkesem bólogattam.
- Nemsokára Mark hazaér.
Kérdőn néztem rá.
- Ő lesz a papád. Az új apukád, jó?
Ezernyi kérdés kavargott bennem. Milyen lesz? Bántani fog? Neki is van szíja? Vagy kedves lesz? Megszeretem? Ő szeretni fog?
Belépett.
Magas volt. Betöltötte az ajtókeretet. Leguggolt hozzám. Megvárta, amig a szemébe nézek.
A tekintete őszinte volt és egyenes. Már nem féltem.
Soha nem ütött meg.
Egyetlen egyszer sem.
Azt hiszem kedvelt. Ez kölcsönösnek bizonyult. Este nyugodt szívvel aludtam el. És történt még valami. Az egész éjszakát átaludtam és nem riadtam arra, hogy baleset ért...
Ez után levonhatom azt a következtetést, miszerint az aputól és a veréstől való félelem okozta inkább ezt, nem anyu elvesztése.
Másnap anyu beíratott a helyi óvodába.
Nincs se jó, se rossz élményem az intézménnyel kapcsolatban. Az egyik olyan volt, mint a másik.
Így teltek a napjaink:
Reggel elkísért anyu az óvodába, délután értem jött, amikor hazaértünk- játszottam.
Néha elmentünk fagyizni is.
Az utca végén volt egy söröző(?), szombat délutánonként, ha nem esett anyuékkal ott voltunk.
Ilyenkor vehettem jégkrémet. Hatalmas élményt jelentett, hogy én adhattam oda a pénzt a néninek, aki a pult másik oldalán állt. Vásároltam valamit..
Visszafele Mark a nyakába ültetett és úgy mentünk haza.
Sokszor viccelődött velem, mert attól féltem, hogy elejt.
Anyu is aggódott.
- Mark, fogd erősen Susannat! - kérte.
- Jaj, Julie! - nevetett ő.
És egyszer megtörtént a baj.
Elejtett.
Elveszítette az egyensúlyát. Már készültem, így nem történt akkora tragédia, csak a karomon keletkezett egy nagy lilás- zöldes folt és furcsamód a szemem körül.
Úgy néztem ki, mintha valaki megütött volna, pedig ez nem igaz.
Miért fontos ez?
Úgy rémlik Mark nem ivott, nem volt részeges, de pár nappal később valami borzalmas dolog történt.
Hasonló történetek
4228
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
4289
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Nekem is tetszik ez a rész. Néha eltűnődök, hogy én is nekiugorhatnék az életrajzomnak, de minek. Az enyém olyan átlagos, ami pedig mégsem az, úgysem hinné el senki.
artemyss ·
Pedig szívesen olvasnám...
Hihetetlen dolgok történnek az életben.. és mert pont hihetetlen- ad valami plusszt, akár jó- akár rossz.
Tanulsz és mást is tanítassz.. :wink:
artemyss ·
Válaszoltam az előzőre is..

szerenella ·
Egyetlen hibája, hogy nagyon rövid lett a fejezet! Tetszett, gratula! :innocent: :heart:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: