Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Expedíció egy Fekete Lyukba - 1/2

Már két napja átléptek a Tejútrendszer határán a gigantikus űrhajóval, melyen körülbelül 3000 önkéntes dolgozott, köztük tudósok, fizikusok, kiknek sok munkája alatt: rengeteg adatot kellett följegyezniük: távolság a Földtől, távolság a Naprendszertől, távolság a Galaktikától és távolság magától a céltól, mely fordítottan arányosan csökkent az előtte felsorolt számadatokkal.
- Mr. Freud, már ki lehet jelezni a célobjektum gravitációs hatásait!
Jefferson Freud, az ott dolgozók "főnöke" odaszaladt az elsőszámú pilótához.
- Látja, uram? - a pilóta a gravitáció-detektorra mutatott - itt van tőlünk 200 000 km-re, pár perc és ott vagyunk.
- Oh... értem... akkor azt hiszem, itt az ideje... - szólt Freud, és felkapott a vezérlőpult mellől egy mikrofont, abba kezdett beszélni.
- Kedves itt dolgozó társaim! - kezdte meg beszédét Jefferson, amit az űrhajóban 100 méterenként elhelyezett hangszórókból lehetett hallani. Maga az űrhajó egyébként 2 km hosszú volt, és kb. 510 m széles - Közeledünk a cél felé. A G-8465-ös Fekete Lyuk már csak párszázezer kilométerre van tőlünk, és ez a távolság egyre csak csökken.

Mindenki elhallgatott, csak a hatalmas turbinák alig hallható zúgása törte meg a csendet.
- Hogy mi lesz velünk, amikor abba a Fekete Lyukba belerepülünk... magam sem tudom... de ha tudnám, akkor valószínű most nem repülnék ide, hogy kiderítsem. - jegyezte meg kissé viccesen, de látszott rajta, és mindenkin az űrhajó fedélzetén, hogy félnek.
- Lehet, hogy nem éljük túl, de ezt Önök is tudták az induláskor. Önök bátran vállalkoztak mégis az útra, és nem kényszerítette Önöket senki sem a maradásra, sem az expedícióban való részvételre. Szabad akaratukból vannak itt. De akár mi is vár ránk az elkövetkező 10 percben, egy biztos: megváltoztatjuk a történelmet. Mindörökre.
- Uram, azt hiszem, be kéne magát kötnie, már itt is vagyunk. - súgta oda a pilóta.
- Értem. Akkor végszónak annyit - fejezte be monológját -: Isten áldja mindannyiunkat!

Ekkor leült a pilóta melletti székébe, bekötötte övét, és idegesen várt. Mindenki ezt tette: bekötötték magukat, és idegesen vártak. Mindenki ideges volt. Mindenkiről folyt a verejték, gyomruk görcsben égett, hányingerük volt, hisz akármennyire is szabad akaratukból voltak itt, és akármennyire szégyenlősek ahhoz, hogy bevallják, de a szíve mélyén minden ott munkálkodó ember, mind a 3000 félt a haláltól. Csak sajnos már nem volt visszaút.
A pilóta nagyot nyelt, majd megszólalt:
- Kikapcsolom a... a turbinákat, és most már hagyom, hogy maga a Lyuk szívjon be minket.
Freud csak bólintott, majd megtörölte homlokát.
- Hát kezdjük...

A pilóta remegő kézzel megnyomott egy nagy, vörös gombot, ekkor az eddig sem jól hallható zúgás végleg elhallgatott. Még egy ideig zavartalanul suhantak a légüres térben, majd 2 perc után hatalmasat rándult az űrhajó, valami el kezdte "szívni", méghozzá a már említett Fekete Lyuk.
A gravitációs gyorsulás elviselhetetlenül hatalmas volt. Minden ember belenyomódott ülésébe, de ezzel együtt belső szervei is - az útirányhoz viszonyítva - hátrafelé nyomultak. A szörnyű érzéstől legszívesebben mindenki felordított volna, de nem tudtak; a fájdalom még az ordítást is elnyomta.
Az arcukon a bőr a szék felé húzódott, ezért akaratlanul is elvigyorodtak, legalábbis úgy néztek ki, pedig legszívesebben sírtak volna mind.
A kínok kínja csak pár másodpercig tartott, ennyi időbe tellett, míg a Fekete Lyuk magjáig el nem értek, de hosszú perceknek tűnt.
Amikor a maghoz értek, egy hihetetlen dolog történt: az űrhajó, és benne az összes tárggyal, emberrel részecskéire bomlott, majd úgy szálltak bele a fekete semmibe. Az űrhajó és legénységnek darabjainak részecskéi örvényszerűen tűntek el a magban, talán örökre, talán nem...

Folyt. köv.
Hasonló történetek
3671
- A válasz több mint egyszerű! A tér-idő szakadásnak itt volt a kivezető nyílása. Ráadásul, ha jobban megnézzük a be- és a kijárat szinte pontosan egy síkban, vannak. Össze lehetne kötni őket egy képzeletbeli egyenessel! Az kétséget kizáróan a véletlen műve!
2927
Feszült két nap következett. Mindenki izgulva várta már a megérkezést. Sokan össze is csomagolták holmijukat. De persze mindig vannak pesszimisták is. Igaz a Voyageren csak néhány akadtak. Ők igyekeztek élni meg szokott életüket, figyelmet alig vagy egyáltalán nem fordítva a társaik felhőtlen optimizmusára...
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
NA FIGYU CSIVASZ!!! :angry:

EZ TELJESEN KÉPETELNSÉG! A FEKETELYUKAKAT NM KÖZELÍDHTED MEG 200EZER KILOMÉTERRE (EZ KEVESEBB MINT A HOLDTÁVOLSÁG) MERT KIKÚRT NAGY ANTIGRAVITÁCIÓS TERE VAN WAZ, NAGYOBB MINT KIM BASINGERNEK! EGY EGÉSZ GALAXIST MAGÁBA SZIPPANT NE HOGY MÁR EGY ŰRHAJÓN UTAZÓ CSIVASZ NÉPSÉG POFÁJÁT CSAK ÚGYY BEHORPASSZA ANÉLKÜL HOGY ANTIANYAGOT TERMELNE A TESTÜKBŐL!!! :smiley:

DE VAN EGY JÓ HÍREM!!! MEG FOG JELENNI EGY TÖRTÉNTEM, AMIBEN PONTOSAN EZ LESZ A DILEMMA! EINSTEIN SZELLEME ELBESZÉLGET VENDEL KÁROLLYAL A FEKETE LYUKAKRÓL!! ÉN BESZÉLGETTEM A HIPPOHONDER INFORMATIKUS HAVEROMMAL ÉS AZTAT MONDTA HOGY

FEKETELYUKAKBÓL AZ ANYAG NEM KERÜLHET KI CSAK VÉLETLENSZERŰEN!! KÜLÖNBEN BSZOPJÁK ÉS MÉG A FÉNYNÉL IS SEMMIBÉ FOSZLANAK A TÉRIDŐK VÉGEZETÉIG. :frowning:

DE MEGNYUGTATLAK: AZ ÉN SZTORIM MÉG ENNÉL IS NAGYOBB FASZSÁG! :angry:
Duncan ·
Nem azért mondom de egy két hülyeséget te is össze hordtál!

#1: Antigravitációs tere van a fekete lyuknak.
#2: Galaxist magába szív? Minden galaxis közepén egy hatalmas feketelyuk figyel. Beszívni csak azt szívja be ami a gravitációs terébe bekerül ami azért nem akkora mint egy gal.
#3: Antianyagot termel a feketelyuk ha vmit beszív? Na ez még baromság.
#4: Nem véletlensze3rűen lök ki bármit is a feke lyuk magából. Az anyag jórésze elnyelődik de előtte a forgásból adódó surlódás miatt hatalmas hőmérsékletet ér el ami mikrohullámú és rötgen sugárzás formályában távozik. Az anyag halálsikolya ha úgy tetszik.

Bajusz ·
Ki nem állhatom ha egy hozzánemértő amatőr nyúl egy ilyen témához... :rage: :rage:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: