Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Évi és a Vad szex!

Tamással a neten keresztül ismerkedtem meg, nagyon felkeltette a vágyat bennem az a hosszas hirdetése, amiből az derült ki, hogy a szado-mazo dolgoknak ő azért lett kedvelője mostanság, mert nem igazán volt kielégítő a közelmúltban a szexuális élete.

Megismerkedtünk, felmentem vele a lakására. Egy ideig beszélgettünk, mindketten intelligens emberek lévén, filmekről, méghozzá mélyrehatóan. Közben vörösboros kólát kortyolgattunk, a szobában pedig őrült hőség volt. Leültem a szőnyegre, sokáig beszélgettünk így még zenéről. Irtó jó zenéket hallgattunk.

Rendben van... mesélem a lényeget :)

Letérdepeltetett a szőnyegre, a lefordított támlás székhez szíjazta mind a két lábam, és hátul összeszíjazta a két kezem. A fenekem a szék támlájához nyomódott. Egy sállal bekötötte a szememet, így térdeltem, összekötve... és mintha ez még nem lenne elég, a puncimba nyomott egy üveget. Ettől akkor picit megijedtem, de aztán iszonyú jó érzés volt, hogy végig bennem van.... azon gondolkoztam közben, vajon mennyi nedvet fog begyűjteni tőlem az üveg :))

Néha megcsipkedte a mellbimbóimat, morzsolgatta őket. Rendesen fel is izgult ezektől a dolgoktól. Elém állt és éreztem az arcomnál a farkát, elkezdtem szopni, nagyon finom volt. De, hogy még én, hogy fel voltam izgulva!!!! Őrült jó volt, hogy bennem volt az üveg!!! Komolyan!! Néha megitatott vörösboros kólával, ami nagyon jólesett. Leöntötte a melleimet forró viasszal (a combomra is ment). Úgy felszisszentem, hogy jaj! Pedig igazából nem fájt, nyoma sem lett, még akkor, ott sem. Fogalmam sem volt nekem arról, hogy ez meglátszik-e az ember bőrén, hisz önszántamból sosem önteném le magam. Szóval csak megijedtem, be volt kötve a szemem, nem tudtam, mikor mi következik.

Szóval szoptam őt rendesen, néha kipottyant a farka a számból, de feltaláltam magam, és mivel az egész arcom amúgy is már csupa nyál volt, hozzádörzsöltem az arcom és ez engem is őrülten izgatott. Ő meg egyre csak mondogatta: nagyon jól szopsz! Nagyon jól szopsz!! Aztán meg a mellbimbóim alá ragasztott valami nem tudom mit, amivel aztán tudta a melleimet húzkodni.... nem fájt, de fura volt...

Egyszer csak elkezdte picit, de tényleg nagyon puhán simogatni a csiklómat, amitől kb. 10 másodperc múlva, iszonyúan kiabálva elélveztem..... :))) Aztán még tett a nyakamra is egy nyakörvet, de ezzel már nem csinált végül is semmit.... már látta szerintem, hogy nem is nagyon bírom tovább. Végül leszedte a kötelékeimet és iszonyat módon megbaszott. Hátulról jól megtömködte a teljesen lucskos puncimat. Felemelte magasra az egyik lábamat és oldalról is, meg még ami eszébe jutott, ez már nem is annyira érdekes. Tök sokáig tartott, mire elélvezett... Őrült jó volt!!!! Egy igazi vadállat a srác!

Ha nagyon félsz, ne próbálj ki hasonlót, hisz nem tudhatod, kivel találkoztál, de én ABSZOLÚT NEM BÁNTAM MEG A DOLGOT.
Hasonló történetek
30253
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

BURGONYA ·
HIJNNYE, A NETES HŐSKOR!
:angry:

RÉGEBBEN KURVAJÓFEJ IGÉNYTELEN KÖCSÖG FÓRUMOZóK VOLTAk! :rage: :angry:


MOST MEG EGY RAKÁS SAVANYÚ OKOSKODÓ DÍSZPÉNISZ! :angry:
Sztrájk ·
Hömm.

Az első állítás tagadhatatlan, az utóbbi tézis vitatható.

sereiah.26 ·
hm. hát érdekes. pontosabban úgy is mondhatnám: borzalmas. Nem vagyok a "szadoszex" nagy híve,de azt hiszem azt is meg lehet fogalmazni igényesen. Nem akarom megbántani a szerzőt de szerintem több százan vannak akik az "...és iszonyat módon megbaszott. Hátulról jól megtömködte a teljesen lucskos puncimat." címen futó kis részre kismillió szinonímát tudnak ami sokkal igényesebb. Nekem ettől a sok egymásra halmozott összevissza ocsmányságtól a szemem kifolyt. :frowning:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: