Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Évforduló

-A tönkre hajtod a fejed a kedvemért?

-Ha akarod, igen.

-Akarom.

-Akkor legyen.

-Tudtam hogy számíthatok rád.

-Mikor csináljuk?

-Ma délben.

-Ilyen hamar?

-Igen. Visszakozol?

-Nem. Csak meglepődtem. Nem gondoltam, hogy csak 4 óra van hátra az életemből.

-Ezt sohasem tudhatja az ember.

-Ez igaz. Pontosan hogy fog zajlani? Avass be a tervedbe!

-Szívesen. Nem szándékoztalak tudatlanságban hagyni.

-Köszönöm!

-Tehát a terv. 10-kor a hálószobában fogsz rám várni. Bejövök, levetkőztetlek. Ezután végigcsókolom a tested, mielőtt utoljára szeretkezünk. A legjobb lesz, amit csak átéltünk. Átadjuk magunkat a szenvedélynek, de nem felejtjük, hogy utoljára vagyunk együtt. 11 órakor közösen letusolunk. Te különösen alaposan megtisztítod magad. Ez egy kis időbe fog telni, de még dél előtt kimegyünk hátra a fatönkhöz. Megcsókolsz majd letérdelsz. Átkarolod a tönköt és a nyakadat kinyújtva ráfekteted az álladat. Türelmesen vársz, amíg megélezem a fejszét. Amikor végzek, megkérsz, hogy vegyem el az életed. Én felemelem a fejszét és … Gyors leszek. Egy esetleg két csapással levágom a fejed. Eldobom a fejszét és elkapom a fejed mielőtt a földre esne. Gyorsan felemelem és utoljára megcsókollak miközben az élet elszáll belőled.

-Izgató. Mi fog a testemmel történni?

-A fejed az asztal dísze lesz, úgyhogy remélem mosolyogva fogsz meghalni.

-Megteszem ami tőlem telik.

-Tudom. Ami a többit illeti: a vendégek 12:30-kor érkeznek és segítenek feldarabolni téged. Egyetlen darabodat sem hagyjuk kárba veszni. Még a nyakadból spriccelő véredet is felfogom egy tiszta vödörben. Belekeverjük a pezsgőbe.

-Kiket fogsz meghívni?

- A legtöbb szomszédunk itt lesz. Bakerék, Jonesék, Smithék, Millerék, és a többiek. Velünk együtt 10 pár lesz jelen.

-Már meghívtad őket?

-Igen. Nem volt kétségem afelől, hogy beleegyezel a dologba.

-Aha. Most már értem miért néztek rám a szomszédok furcsán az elmúlt héten.

-De nem gyanítottad?

-Nem mondhatnám.

-Remek. Meglepetésnek szántam.

-Ezt már a házasságunk előtt kitervelted?

-A részleteket nem, de nagyjából tudtam, hogy előbb utóbb be fog következni…ahogy te is.

-Igen, de nem gondoltam, hogy ilyen hamar. Még csak egy éve vagyunk házasok.

-Holnap lesz az évfordulónk és ez az ajándékom.

-Nagyszerű ajándék. Amiket én vettem neked a mosogató alatt vannak elrejtve.

-Holnap megnézem őket.

Minden a terv szerint történt, egy kisebb módosítással. A lefejezés az ígért kettő helyett három csapást igényelt, így az asztaldísz inkább grimaszolt, mint mosolygott.
A vacsora felszolgálása után Ruth Nelson tette az első megjegyzést:

-Hadd gratuláljak elsőként Cathie. A férjed igazán ízletes. Remélem lesz egy kis maradék, amit hazavihetünk.

Cathie Walker büszkén mosolygott és újabbat harapott egykori férjéből.
Hasonló történetek
10113
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
5821
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
Hozzászólások
További hozzászólások »
patrikk ·
Így jár aki nőre bízza a munka nehezét.

triklovic ·
Nem rossz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: