Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Evakuláció

Evakuáció - 1. rész

- Boldog szülinapot, Jennifer!
Ezután a sípok, dudák és egyéb légrezgést okozó tárgyak moraja hallatszott, majd a szülők (John Miller és Kathy Miller) és a rokonok sorra átölelték a kislányt, Jennifert, akinek ezen a napon volt a 8-adik születésnapja.
A kislány arca a két szülő, a négy nagyszülő, a két dédszülő, valamint az 5 első- és 8 másodunokatestvér puszijai után szinte égett, úgyhogy gyorsan elmenekült a támadó rokonok hadserege elől, és az ínycsiklandó tejszínhabos vaníliatorta felé indult - amit kés, villa nélkül meg is kezdett.
- Kislányom, ezt nem illik, apu vág neked egy szeletet mindjárt. - mondta Kathy.
- Én? - kérdezte csodálkozva John - Nem is tudtam...
Jennifer az apukájától megkapta a várva várt tortaszeletet, és leült enni, csakúgy, mint a többi rokon, bár ők inkább álltak, és evés közben beszélgettek ("Bezzeg rám mindig rámszólnak, ha evés közben beszélek" - jegyezte meg magában az immáron 8 éves kislány.).
A zsúr ezennel kezdetét vette.

*****

Becsapódott az ajtó az utolsó távozó vendég után is. Kathy, az anya csukta be azt, s lassan visszafordult az előszobában álló apa és lánya felé.
- Hát vége. És a rendnek is... - mutatott Kathy a lakás minden pontjára, ahol leszakadt színes szalagok, csomagolópapír-darabok, torta- és üdítőfoltok, valamint egyéb szennyeződések mutatkoztak.
- Nembaj, drágám, legalább Jenny jól szórakozott. Meg persze mi is. Vagy te talán nem? - kérdezte John.
- De, de... csak megint felhúztam magam az anyádon.
- Na, miért? - érdeklődött John. Kathy ugyanis sokszor összetűzésbe került az anyósával. Legszívesebben meg se hívta volna.
- Mindegy, hosszú... tényleg az a fontos, hogy Jen jól szórakozott, ugye Jen? - fordult az anya a kislányához.
- Igen, mami. - mosolygott a lány, aki a tortaevés óta nem mosakodott, így viszont már nem is lett volna értelme, mert a tejszínhab odaszáradt az arcához.
- Na, nekem indulnom kell. - szólt John.
- Hova?? - csodálkozott tágra nyílt szemekkel Kathy - A lányod születésnapján csak nem mehetsz dolgozni.

John csillagász volt a N.É.F.K.-nál (Nemzeti Égfigyelő Központnál), és ott bizony sok munka akadt.
- Tudod, hogy tegnap lőtték fel azt az űrszondát a Vénusz felé, nekem figyelnem kell, hogy mikor küldi a képeket.
- Nem tudná más figyelni? - kérdezte csalódottan Jennifer.
Az apa odafordult lányához és leguggolt hozzá:
- Sajnálom, de nem. Tudod, hogy apu ért ehhez a legjobban - jegyezte meg viccesen, de nem hatotta meg a lányát.
- Máris indulsz?
- Nem, Kate, még bekapok valamit, aztán spuri, mert 20-ra oda kell érnem.
- 20-ra?? - kiáltott föl Kathy - Dehát fél nyolc van, és az út majdnem másfél óra!
Az apa megállt egy pillanatra, majd rohanva fölkapta a zakóját, a cipőjét, magához ragadott egy üres zsömlét és kirohant az ajtón.
- Hm... hát, remélem a Vénusz elveszett valahol, legalább apád itthon lehet velünk... - mondta félig a lányának, félig magának az anya, majd reflexszerűen elkezdte a kezével föltakarítani a koszt.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
3261
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
3672
- A válasz több mint egyszerű! A tér-idő szakadásnak itt volt a kivezető nyílása. Ráadásul, ha jobban megnézzük a be- és a kijárat szinte pontosan egy síkban, vannak. Össze lehetne kötni őket egy képzeletbeli egyenessel! Az kétséget kizáróan a véletlen műve!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Germinator ·
Egyébként ki határozza meg, hogy mi a szépirodalom? Én meg néztem a Magyar Értelmező Kéziszótárban, és ott sincs értelmesen megfogalmazva. Ismét felteszem a kérdést: mi a szépirodalom, és ki dönti el, hogy melyik mű az? :flushed: :flushed:
Sze@Sze ·
Saját definícióm szerint, a szépirodalom üzenetet hordozó, élményt nyújtó írói alkotás. Leginkább a irodalmi kritikusok, esztéták döntik el, hogy melyik mű éri el azt a szintet, ami már szépirodalomnak nevezhető-
Semmiképp sem az olvasottság a mérvadó.
Piros Pille ·
hááááááááááát. Írtam, hogy:
Hogy miért? Én sem tudom pontosan.
Nos, állapodjunk meg abban, hogy bizonyos szövegekbe nem illenek bizonyos kifejezések. Szerintem a tiédbe a kiemeltek. Van persze, hogy jó. Egy fizikus pl. gondolkodhat így a hangról. De ne mondd, hogy ha egy sikolyt hallasz, a frekvencia jut róla eszedbe, hogy mennyivel nagyobb, mint a hajókürt esetében.
Mindez persze az én véleményem, messze nem biztos, hogy igazam van. Így érzem, ennyi.

Darken26 ·
Jó volz megkapod tőlem a 10 - 10 pontot.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: