Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éva és Dorina

Dorina és Éva még csak nemrég voltak barátnők, hiszen csak most kerültek gimnáziumba, ahol megismerkedtek. Egyszer Dorina úgy döntött meghívja Évát magához, aludjon ott, hogy jobban megismerjék egymást, amikor a szülei elmentek otthonról. Dorina úgy gondolta, van még egy kis ideje Éva érkezéséig, addig még masztizni akart egyet, hogy majd oldottabb legyen. Tizenöt éves lány volt, közepes mellekkel, formás fenékkel, vállig érő szőke hajjal, pajkos arccal. Fekete, csipkés melltartó volt rajta, melyen át hegyesen dudorodtak mellbimbói. Több helyen átlátszó volt, látni engedte selymes bőrét. Sima, izmos hasa, mellkasa, háta meztelen volt. Fekete tangája miatt gömbölyű, formás popsija is látszott, elöl pedig ágyéka kecsesen hajlott feszes combjai közé. A kissé átlátszó tanga sokat engedett látni. Combjai, lábai hosszúak és szépek voltak, fekete harisnyája combközépig ért. Hanyatt feküdt ágyán és lábait felhúzta. A melltartóján keresztül masszírozni kezdte mellbimbóit, majd bal kezével elkezdett lefelé haladni.

Hasát, szeméremdombját simogatta, majd lassan becsúsztatta kezét a tanga alá. Lágyan simogatta punciját, közben sóhajtozott, majd két ujjával ujjazni kezdte magát. Ujjai ki-be jártak, közben hasa megfeszült, ő nagyokat nyögött. Forróság öntötte el testét, és már majdnem elélvezett, amikor Éva nyitott be szobája ajtaján. Dorina meglepetten húzta ki kezét a tangából, gyorsan felült, gyönyörű combjait keresztbe tette, arca kipirult, gyorsan szedte a levegőt. Éva először meglepett arcot vágott, aztán huncut mosolyra húzta száját. Ő is tizenöt volt, rövid, világosbarna hajjal, közepes mellekkel, helyes arccal. Felül fehér blúzt viselt, mélyen kigombolva, melyen mellbimbói tökéletesen kirajzolódtak, mivel alatta nem volt melltartó. Alul miniszoknyát, alatta fehér alsót viselt. Letette csomagját, lehúzta cipőjét, és lassan Dorina elé sétált. Dorina az ágy széléra ült, felhúzta és széttárta lábait. Éva kigombolta, de nem vette le blúzát, majd letérdelt. Két kezével Dorina fölé támaszkodott az ágyra, majd lejjebb hajolt és megcsókolta.

Hosszan játszottak nyelvükkel, Dorina kezeivel Éva melleit masszírozta. Aztán Éva lejjebb haladt, Dorina nyakát csókolgatta, majd mellei közét nyalogatta, aztán hasát, végül elért a tangához. Az ágy előtt térdelve felhúzta Dorina tangáját a combjára, majd két kezével kicsit széjjelebb nyitotta lábait. Combjai közé hajtotta fejét és Dorina nedves punciját kezdte nyalogatni. Dorina hanyatt feküdt, melltartója alá nyúlt és melleit kezdte masszírozni. Éva betolta nyelvét Dorina puncijába és fürgén, mélyen nyalni kezdte a lányt, aki ekkor megrázkódott és mélyen sóhajtozott. Éva egyre mélyebben nyalta őt, nyelte puncijának levét, közben kezeivel levette miniszoknyáját és simogatni kezdte a mellét és punciját. Dorina nemsokára elélvezett. Ekkor Éva felhúzta magát az ágyra, lovagló ülésbe helyezte magát a másik lányon. Miközben szenvedélyesen nyelveztek, mozogni kezdtek, mellbimbóik összeértek, puncijuk egymást dörzsölte. Így ölelkeztek egy darabig, amikor Dorina felállt, odasétált az egyik fiókhoz, és kivett egy vibrátort.

Éva felállt, levette bugyiját és leült egy székre. Dorina nyalogatni kezdte a vibrátort, szájában forgatta, majd Éva elé térdelt és feldugta neki. Éva felemelte fejét, teste forró volt, egyik kezével mellbimbóját morzsolgatta, másikkal megfogta a vibrátort és beljebb tolta puncijába. Dorina szájába vette a másik végét és úgy csinált mintha szopna. Aztán felállt és Éva ölébe ült. Az ő puncijába is behatolt a vibrátor másik vége, Éva pedig a mellbimbóit kezdte nyalni. Hevesen mozogtak, csókolóztak egymással, majd nemsokára mindketten elélveztek. Ezután egymás mellé feküdtek az ágyon, egymással szemben, és ujjazni kezdték egymást, miközben nyelveltek. Dorina a lábai közé vette Éva combját, és átölelték egymást. Ebben a pózban hamarosan mindketten elaludtak.

Folytatása következik…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Icecream ·
inkább ne folytasd...Gyermeteg ábrándozás....

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: