Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Eszti

Ez az év nem volt túlzottan nyerő számomra. Egész évben külföldön élvezhettem a kelet-európai rabszolgák életét. Havonta - kéthavonta egy hét otthon a családnál, utána vissza. Közben pedig olyan munkát végezni, amit a csökkent értelmi képességű, de übermensch német mérnökök nem tudnak megoldani, ez egy keleti rabszolga számára azonban nem jelenthet problémát. De végre lejárt az esztendő. Karácsony itthon. A szeretet ünnepe, a gyerekek a nyakamban ugrálnak, jólesően nyújtózkodok a karosszékben, de valami más is hiányzik. 27-én megbeszéltük feleségemmel, hogy meglátogatjuk egykori barátnőmet, aki Szekszárdon lakik. Úgy terveztük, hogy az udvariassági látogatás után egy kicsit szórakozunk a városban. Eddig a terv. A baráti beszélgetés Esztivel azonban hosszasan elnyúlt, a mozi kimaradt a programból, helyette Esztivel együtt elmentünk vacsorázni. A kiadós vacsi közben az isteni szekszárdi borokból is jócskán pusztítottunk. A szokásos témákról locsogtunk, közben az elfogyasztott alkohol hatására eléggé emelkedett hangulatba kerültünk.

Mivel sokat ittam, és mint törvénytisztelő állampolgár, már nem mertem vezetni, így hát úgy döntöttünk kedvesemmel, hogy a városban alszunk. Néhány telefonálás után találtunk egy üres hotelszobát. Hazakísértük Esztit és utána irány a hotel. A hotelben a bejelentkezés után rögtön kiderült, hogy itt nem sokat fogunk aludni. A szilveszteri készülődés jegyében egy cég dolgozói tartottak szintén emelkedett hangulatú, óév búcsúztatót. Nagy volt a forgalom a bárban is, így aztán egy kávé és egy kis szívmelengető után elvonultunk a szobánkba. Az egyébként meglehetősen konzervatív, legalábbis nyolc év házasság alatt így ismertem, feleségem a szobába érve szintén tudatosította bennem, ma nem lesz alvás. Még az ajtót sem zárhattam be magunk után máris támadott. Vad csókcsata kezdődött, és mire az ágyig értünk szinte csak alsónadrág volt rajtam. Kisvártatva azonban már az sem, közben Aniról is lekerült a blúza. Ekkor ért az első meglepetés, a csipkétől irtózó kedvesem csipkemelltartót viselt, méghozzá olyan ingerlőt, hogy elakadt a lélegzetem.

Majd a nadrágszoknya után a második meglepetés. Tanga. Ilyen nincs! Ani boldogan fogadta az elismerő, és valószínűleg meglehetősen bárgyú, pillantásomat. Szólni még mindig nem tudtam a meglepetéstől. Drága feleségem csodálatos látványt nyújtott. Egyébként is csinos (három szülés után), de csak 165 magas, és vasággyal együtt sem 50 kg-os kedvesem, aki eddig maga volt a megtestesült levendulaillatú anyácska, most, mint vad csábító lépett elém. Most már én támadtam, - volna. Azonban mikor kilépett tangájából, majd földre hullt a csöppnyi csipke is, magához rántott, és - beterelt a fürdőbe. Itt hatalmas locsi-pocsit rendeztünk. Hosszas csókolózás a zuhany alatt, majd testének minden négyzetmilliméterét végigsimogatva testápolás következett. Félig nedvesen zuhantunk az ágyba. Rövid csókolózás után tipikus 69-es pózban fölém térdelt és megkért, hogy csókolgassam a punciját. Igencsak meglepett megint, mert ennek előtte nagyon ritkán választottuk ezt a pózt, mivel a franciázás nálunk szinte ki van zárva (valamint az én körméreteim is csak nyereggel lovagolhatók jól).

Mivel viszont a nyalakodást nagyon szereti, így nem is kérettem tovább magam, hanem alaposan nekiestem illatos puncijának. Közben Ani is simogatott, majd finom, puha érintést éreztem ágaskodó farkincámon. Ismét egy meglepetés, gondoltam, miközben egyre inkább elmerültem kedvesemben. Hanem ahogy éreztem, hogyan közeledik a csúcs felé halk nyögései egyre hangosabbak lettek, és még midig a botocskámat ápolgatta, akkor gyanús lett az ügy, de mozdulni nem nagyon tudtam, és nem is nagyon akartam, csak nyaltam-faltam rését. Néhány perc után egyre intenzívebben verte és szopogatta a farkamat, így én is a csúcs közelében jártam, majd miután kis sikongatás után elévezett, én is a szájába spricceltem - az egykori barátnőmnek. Ani ugyanis lefordult az arcomról és ekkor láttam meg Esztit, amint a szerszámomat tisztogatja puha, érzéki ajkával. Arcán pedig ott csorog a fehér nedű. Reakcióm nagyon rossz volt. Magamra kaptam a takarót és leesett államat keresgéltem a padlón, miközben a lányok gurultak a kacagástól.

Ilyen nincs. Szóval jól szervezett csapdába kerültem – gondoltam.
- Ne légy már ilyen szégyenlős - hallottam a barátnőm hangját, de még mindig magamon kívül a méregtől és a szégyentől – nagyon finom volt.
- Bocsáss meg cicus, de azt hiszem ezt másként nem lehetett volna összehozni. Nézd a jó oldalát, milyen csodálatos éjszaka vár ránk. – ez már a mindig reális kedvesem.
- Na de ... –ez voltam én. Eszterrel több, mint egy évig éltem plátói szerelemben az egyetemen, ahol a szint egyetlen lányszobájába csak én léphettem be a „hímneműek” közül. Senki sem akarta elhinni, hogy nincs köztünk semmi, csak tiszta barátság. A lányok és fiúk viszonya a húszas éveik elején nem szokott itt megmaradni. Nálunk megmaradt. Együtt jártunk moziba, színházba, edzeni, úszni, a folyóra regattázni, és egyéb szórakozásokra, ami egy egyetemhez még az „átkosban” hozzá tartozott, de az alkalmankénti kézfogásokat és búcsú puszikat nem számítva soha sem értem hozzá.

Szinte istennő volt a szememben. A diploma után pedig egy táborban megismerkedtem feleségemmel. Ani volt az első, akit megcsókoltam, és, bár Ő már túl volt az első kalandján, szintén engem tekintett elsőnek, mi mindent egymástól tanultunk. Esztivel a kapcsolatom évi néhány találkozásra szűkült. Közben Ő is megházasodott, majd két év után egy gyermekkel maga mellett elvált. Egykori csodálatos alakja molettebb lett, melle megnőtt, de mindezek ellenére, vagy éppen ezért, rendkívül vonzó nő lett. Sajnos az élet vele nem bánt olyan jól, mint velünk. Hiába volt meg mindene, szülei a felső-közép réteg oszlopos tagjai, amikor az Ő élete eléggé zátonyra futott, már csak a kis Andrásnak élt. Eszti két éve nem volt fiúval. Ennyi karácsonyi ajándékot igazán megérdemel. Nem gondolod? Amíg te az autóért voltál megbeszéltük, hogy csatlakozik hozzánk ma éjszakára – ez megint Ani, a reális.

Én még mindig nem vagyok magamnál.
- Tomi – búgta Eszti – ezt az éjszakát már régen meg kellett volna tartanunk. Csak egyszer...
- Na de ... – találd ki, ki volt. A kedvesem viszont megunta az ellenkezést és lerántotta rólam a takarót, maga alá gyűrte, majd kezét nyújtva felsegítette a még mindig a szőnyegen térdeplő Esztikét. Nem vagyok magamnál. Magához húzta és csókolni kezdte a nyakát-vállát. Eszti pedig lehajolt és megpróbált életet lehelni szerszámomba. Erre azonban megjött a hangom.
- Állj. OK. Besétáltam a csapdába, ami mellesleg aranykalitka, és egyáltalán nincs ellenemre, ha Nektek sincs, na de mit kezdek én két lánnyal. Eszti nem szólt semmit csak kistáskájába nyúlt és kiemelt két vibrátort és egy méretes didlót. Erre már Aninak is elállt a lélegzete. Máig sem tudom, és utólagos elmondása alapján Ő sem, hogy miért kezdeményezte ezt az éjszakát Esztivel néhány percnyi beszélgetés után, az egyébként nagyon zárkózott, és szűzies feleségem.

Ebben nincs semmi rossz – gondolta –egyszer kipróbáljuk a közös szexet egy barátnővel, aztán vagy lesz folytatás, vagy nem. Na de a művi eszközöktől mindig irtózott. De nem ez volt az első, és nem is az utolsó tabu, ami ezen az éjszakán megdőlt. Ani szinte félve érintette meg a méretes szerszámokat.
- Megpróbálhatom? – kérdezte alig halhatóan. Én pedig csak néztem rá nagy szemekkel, még mindig megkövülten. Tavaly, pontosan egy éve, amikor elkezdtem Németországba járni, akkor vettem neki egy egyszerű vibrit – ne legyen annyira egyedül a távollétemben. A karácsonyfa alá nem tehettem, de este odaadtam neki. Alaposan lehülyézett érte, és másnap kidobta a kukába. Ennyit a művi eszközökről. Most pedig ott ült, az ágy szélén kezében a tavalyinál méretesebb kétágú vibrivel, és nézegeti. Eszti pedig láthatóan szemléltető oktatást akar tartani használatából.
- Ezt a popsidba is használod? – kérdezte ijedten a kedvesem.

Már megint egy tabu.
- Persze. – Jött a természetes válasz. - Utána pedig a kicsit magába. A műfütyit pedig a pincsimbe. Addigra már túl vagyok egy-két örömhullámon. Ti még nem próbáltátok hátulról?
- Tabu – mondtam.
- Pedig nagyon jó. Kérlek, hogy élvezz majd a popómba. Ani, ma Te is kipróbálhatnád. Nagyon jó! - mondta az Ani felé fordulva – Segítek, Nagyon jó lesz.
- OK! De először Anival próbálom meg. Mi még mindent egymással csináltunk először. Ezzel a hagyománnyal nem akarok szakítani. Különben is ezt az estét az Ő kedvéért szerveztem. Bocsáss meg Eszti, de ez így van. Jó lesz így cicuskám?
- Ilyen a férjed. Itt egy nagyszerű alkalom, hogy egy másik nőt megkefélhessen, akkor is csak Te boldogságod az első. Nagyon irigyellek benneteket. Válasz már nem jött. Ani hanyatt lökött az ágyban, és rám vetette magát.

Én, ahogy tudtam, mindkét lányt igyekeztem simogatni, csókolgatni, miközben Eszti Ani hátát, derekát, popsiját csókolgatta. Ezután elkezdte feleségem rozettáját és punciját izgatni a kis vibri hegyével. Ani nem sokáig bírta az érzéki kényeztetést, hangos nyögésekkel csúcsra jutott. Végighevert az ágyon mellettem, én pedig magamra húztam Esztikét. Most már minden porcikáját elértem, nem maradt ki a simogatásokból semmi. Különösen sok kényeztetést kaptak súlyos, telt mellei. Mindig is nagy tisztelője voltam a formás női kebleknek, de ez idáig nem találkoztam ilyen méretekkel és formákkal, mint amivel Eszti büszkélkedhet. Közben éreztem, hogy Ő is egyre jobban gerjed. Lefektettem az Ani mellé. Egy pillanatig gyönyörködtem a termetben, arcvonásokban oly annyira eltérő, de mégis szívemhez oly közelálló két nő csodájában, majd elkezdtem Eszti izmos combjait, és punciját csókolgatni, miközben Ő feleségem mellecskéit, nyakát cirógatta. A másik kezével bozontos szeméremdombját, és hajamat simogatta, fejemet irányítva mutatta az utat, hova kéri a puszikat.

Én egyre szaporábban nyalakodtam, minek következtében Eszti szinte pillanatok alatt elélvezett. Tényleg régen volt fiúval, a műanyag pedig azért kissé más. Míg Eszti pihegett Ani puncija és popsija következett. A megszokott nyelvcsapásoktól hamar izgalomba jött, de a hátsó felét szorosra zárta. Hiába a tabu, az tabu. De Eszti is beindult. Feltérdelt és rávetette magát a kedvesemre. Csókolta, nyalta-falta, és mindenfélét sugdosott a fülébe. Ani egyre inkább ellazult. Közben, a felruházott farkamat a puncijához nyomtam és jól megjárattam benne. Szinte teljesen elveszett amúgy is rövid, de vaskos szerszámom a nedves punciban. Ezután a popsi következett. Az első kísérletre kedvesem még félrehúzódott, de a következő rohamot már hősiesen állta. Hangos sikítással tudatta, hogy túljutottam a záróizmokon. Ezután, gondoltam, megpihenünk, de Ani már nagyon beindult, Ő kezdte popóját fel alá mozgatni, egyre nagyobb nyögések közepette.

Eszti előtte hevert szétvetett lábakkal, a feleségem a punciját nyalogatta, amit Ő a látványtól is felizgulva nagyon gyorsan kis nyögések, és nagy rángatózások közepette jelentkező boldogsággal hálált meg. Néhány pillanat múlva én és rögtön utána Ani is elélvezett. Egymás mellett hevertünk az ágyon. A lányokat simogattam, egyszer csak Eszti felállt és a kétágú vibrivel és a kis vibrivel tért vissza. Letérdelt, és a kétágút felhelyezte magának. A kicsivel pedig elkezdte a párom punciját cirógatni, majd bedugta neki. Ani az első tiltakozás után szinte elnyelte a kb. 20 cm-es műszert. Öt percen belül másodszor is elélvezett, de új barátját ezután sem engedte ki magából. Én közben némi regenerálódás után a nagy vibri helyét vettem át barátnőm mögött. Nála nem kellett munkaruhát húzni. Felváltva hatoltam be mindkét felkínált nyíláson, amit Eszti szapora nyöszörgés után hangos sikítással díjazott. A lányok nagyon beindultak egymást követték orgazmusaik, Ani a vibri jótékony hatását élvezte, Eszti pedig az én erőfeszítésemet.

Hátára simulva a melleit masszíroztam, nyakát, hátát simogattam és puszilgattam. Végül, jó tíz perc után, ígéretemhez híven, a Eszti popójába élveztem bele. Amit Ő ismételt orgazmussal jutalmazott. Ani közben elment zuhanyozni, majd még mindig nedvességtől csillogó testtel az ágy szélére ült, minket nézett, amint a csúcsra jutottunk és az élvezet után egymás mellet hevertünk, aztán felvette a nagy vibrátort és azt próbálgatta, de nem sikerült eltalálnia a beállítást, hogy mindkét lukacskát egyszerre vegye kezelésbe a műszer. Amikor én segítettem neki a lankadt fütyimet kezdte masszírozni, nem sok látható eredménnyel, nekem már végem volt. Rövid zuhanyzás után Eszti ismét váltott. Az óriási kb. 30 cm hosszú és 5-7 cm átmérőjű, teljesen ergonómikus didlót ragadta meg. Először óvatosan, majd egyre sebesebben elkezdte járatni magában. A felségem szinte megőrült a látványtól, hevesen csókolni kezdte barátnőmet, majd kézbe vette a didlót és Ő járatta meg Eszti puncijában, miközben barátnőm a punciját csókolgatta, és a melleit simogatta.

A két egymásba gabalyodott lány látványa engem is feldobott. Ha természetes módszerrel nem is, de a kis vibrivel elkezdtem a feleségem lukacskáit felváltva izgatni. Majd a kétágú került sorra, mostanra már az is teljesen eltűnt a kitágult lukacskákban. Végül én is kipróbáltam mindkét járatot. Már nem volt tabu. Az éjszaka eltelt. Mi hazautaztunk. Esztit is várta fia. Véget ért egy éjszaka, de hogy mi következik ez után azt még nem látjuk előre. Ha rajtam múlik, akkor jövőre többet járunk „Szexárdra.” Az azóta eltelt fél évben csak egyszer sikerült találkoznunk. Eszti közben felköltözött nagy büdös fővárosunkba, és a munkájába temetkezik. Húsvétkor, amikor találkoztunk a téma elő sem került. Négy gyerek süvöltözött körülöttünk. Nem igen lehetett erre terelni a szót, talán mintha szégyelltük is a dolgot. Nem tudom. Minden esetre mindenkit megnyugtatok, úgy tűnik nem lesz folytatás. Marad az egyszeri alakalom emlékének varázsa.
Hasonló történetek
26044
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
22523
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

DREAMER ·
Valószerútlen álom, egyszerú fogalmazás.

dzsebe ·
szerintem elég realis.....

teccceettt....

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: