Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Eszti

Eszternek hívták a volt barátnőmet.
Én 17 voltam ő pedig 16 éves.
Alacsony,vékony,szemüveges lány volt,fekete hajjal.Csinos volt,de ártatlan aranyos kisugárzása volt.Kerek,feszes kis feneke volt,ehhez méltó combjai,vádlija,és kicsi,36 os lábai.Gömbölyű,feszes kis cicijei voltak,szép,apró bimbókkal.
Jó volt vele szexelni,bár sok szempontból prűd volt,szinte mindíg sötétben szexeltünk,nagyon ritkán szopott le,és kicsit szégyellős volt.De mindezt kárpótolta az iszonyatosan szűk,forró,és olyan nedves puncija,amilyen nedveset még azóta sem tapasztaltam.
Azért tarottam fontosnak így kihangsúlyozni,hogy visszafogott lány volt,mert annál megdöbbentőbb lesz a történet amit most leírok.
De az első szótól az utolsóig igaz.

Sajnos megcsaltam Esztert.Ami még nagyobb gond ,hogy ez a fülébe jutott.Ezt sokáig titkolta előlem,egyszer azonban a lehető legváratlanabb módon "bosszulta meg".

Épp egy buliba,egy zárható szobába elvonulva készültünk szexelni,nagy örömömre a villanyt oltva hagytuk,és (még nagyobb meglepetésemre) Eszter alaposan,és tőle szokatlan nyílt huncuttsággal szopni kezdett.Ezután misszionárius pózba fektettem,és beléhatoltam.pont ahogy a farkam tövig csúszott a szűk puncijába,ezt súgta:
"-Remélem azt a kurvát ki tudtad elégíteni,nem úgy mint engem!"

Megfagyott bennem a vér.Persze azonnal felültem ,és mentegetőzni kezdtem.vagy 20 perces,igen kínos megbeszélés következett,amiben sorra alázott,én pedig teljesen rémülten mentegetőztem,semmi sikerrel.

"-Ha már ekkora gerinctelen ember voltál,most viseld a következményeket!"
mondta.

Én habozás nélkül azt mondtam neki,hogy bármit megteszek amit kér,akármi is a következmény vállalom.

Azt mondta ,hogy helyes,de ha közben mégiscsak nem teszem amit mond,szétkürtöli az igazat arról,hogy milyen kicsi a farkam és,hogy könnyen eldurranok.
(Sajnos ez így is volt)

Ekkor azonnal megerősitettem,hogy mindent megteszek amit mond.

-Rendben.Te megcsaltál,most én is megcsallak,hogy érezd milyen.Van itt a buliban egy srác akivel megbeszéltem,hogy segít téged megalázni azért amit csináltál.Most felhívom.

Borzasztóan éreztem magam,majdnem felkiáltottam,hogy mit képzel,de eszembe jutott,hogy nagy gondba kerülnék.

Eszter tényleg fel is hívta a srácot.aki pár perc múlva kopogott az ajtón,Eszter pedig beengedte.

A srác (kiderült,Daninak hívták) gúnyosan rámvigyorgott,és leült a szoba közepére jött.
Eszter a veszekedés alatt a bugyiját és a melltartóját vette fel,fekete,csipkés darabokat.Most odalépett Danihoz,lábujjhegyre állt,és elkezdte lesmárolni.Hosszan smároltak,én pedig lefagyva,megalázva ültem ott.A srác a barátnőm fenekébe markolt,Eszter pedig rámarkolt a nadrágján át duzzadó férfiasságára.

A petting után előkerült Dani farka,ami tényleg hatalmas volt.
Eszter persze rögtön megjegyezte,hogy ilyen nagy farokkal biztos jobb lesz a szex mint az enyémmel volt.

Gondolom nem kell fejtegetnem,hogy ezután szexeltek.Én pedig végignéztem ahogy először a barátnőm meglovagolja Danit,akinek a farka cuppogva elmerül a barátnőmben,aki úgy nyögött,mint velem soha,aztán kutyapózban keféli,Eszter pedig könyörög ,hogy ne hagyja abba.

Teljesen megalázottan ültem.

végül Dani kőmerev farokkal az ágy szélére ült,a barátnőm pedig neki háttal az ölébe ült,magába fogadva a hatalmas péniszt.Tisztán láttam az arcán a gyönyört.a szeme felakadt egy pillanatra,és a lélegzete elakadt,ahogy tövig merült benne.
ekkor ezt mondta.

-"Most pedig nyalogasd a talpam te kis csicska,vagy mindenki megtudja,hogy a te farkad sose volt képes ilyen örömet okozni!"

És a lábát nyújtotta.Én pedig vörös arcal,megalázva nyalni kezdtem a talpát,a srác meg megemelte a feneke alatt,és vadul dugni kezdte.Vagy egy 10 percig tartott ez,(bár óráknak tűnt),amikor a barátnőm felsikított,a lába kifeszült.Elélvezett.A srác is benne.A barátnőm megpofozgatott,és azt mondta:

-Mostantól pedig mindennek vége.Talpnyalásra jó voltál azért.


Ez volt a barátnőm bosszúja.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Valentine Luxembourg ·
Már elnézést a szerzőtől, de ez rettenet gyenge. Az eleje csupa "volt", fáj olvasni, a sztori összecsapott, a szereplők viselkedése hiteltelen. Inkább tűnik egy megcsalt lány bosszúszomjas képzelgésének, mint kerek novellának.

Marokfegyver ·
Valami hiányzik, engem nem kötött le. A szerzőnek először olvasnia kellene, s csak utána nekilátni az írogatásnak.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: