Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Észrevétlen Sötétség

Besötétedett.
Különös, Észrevétlen Sötét volt ez: besurrant a házakba, megkereste a szerelmes párokat, és betakarta őket, hogy senki ne zavarhassa meg együttlétüket.
De ő ott volt. Végigcirógatta a lányok arcát, bebújt a szoknyájuk alá, felkúszott a combjukon, végig a blúzuk alatt, apró csókokat lehelt a nyakukra, majd gyengéden meglibbentette a hajukat, és új élményekkel gazdagodva szökött tovább az éjszakában, újabb szobákra hozva meg a régen várt magányt és félhomályt.
Éjjelente mindig kijárt így a házakhoz, hogy megkeresse a legszebb lányt, befészkelje magát a szeretője vállgödrébe, hogy aztán, amikor a lány, kipirosodva és elfáradva oda akarja hajtani a fejét, puha legyen, és ne törje fel a kemény, izmos vállgödör a lány finom állát. Az Észrevétlen Sötét szerette a női állakat, puhák voltak, mégis kemények, mert a bársonyos bőr alatt ott húzódott a rideg csont.
Olyankor, amikor végül elaludtak a szerelmesek, ő is elszenderedett, de hajnal előtt felébredt, hogy végső búcsút vegyen a lánytól, aki azon az éjjelen a legszebb volt.
Ezután elsurrant a vállgödörből, de csak halkan, lábujjhegyen lopakodva, hogy fel ne ébressze az alvókat, és bebújt egy egérlyukba, egy falevél árnyéka lett, vagy pont egy mondat végén.
Aztán, amikor a Nap felkelt, és arany ragyogásával elárasztotta a világot, az apró Észrevétlen Sötétség is szertefoszlott, hogy aztán új éjjeleken újra útnak eredjen, bekukkantson a házakba, puhaságot adjon a párnáknak, lehalkítsa az éjszaka zajait, elrejtse a menekülőt, és kibélelje a kemény vállgödröket.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mz. ·
Ez minden, csek nem erotikus(talán egy ici picit). De nagyon gyönyörű. Én inkább az egyéb kategóriába raktam volna.
Csak így tovább!

Vike ·
Sziasztok!
Hogy őszinte legyek, én az Egyéb kategóriába írtam ezt. Nem tudom, hogy lett belőle erotikus... :frowning: De így legalább többen megnézik :)
Bár, ha jobban belegondolunk, ez egy kicsit szomorú is. Mármint az, hogy erotikusként többen olvassák. Ez alig egy napja került fel, és máris majdnem 1000 az letöltések száma. A többi írásom pedig majdnem egy hónap alatt sem éri el összesen a 200-at, ha jól gondolom (nem számoltam össze)...
De azért remélem, hogy valaki tényleg kilátja belőle \"a vezetéket a falban\".
Vike ·
bocsánat, tévedtem. A többi írásom nézettsége összesen 368 a jelenlegi állás szerint. :no_mouth:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: