Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Eszelős szenvedély

A nő belépett a lakásba. Még nem járt a férfinél. Körbevezette a helyiségeken. A konyhaszéken helyet foglalva ásványvizet ittak, közben beszélgettek. Tapintható volt köztük a feszültség, habár mindketten könnyednek akartak látszani. A nő levette lábáról a szandált és belépett a szobába. Ahogy átlépte a küszöböt, kicsit megbillent és a férfinek ütődött, egymásra néztek. Zavart nevetés csattant fel. Nem szóltak egymáshoz, de a tekintetük egymásba fonódott, ahogy egymásra néztek, némán kommunikáltak egymással. A férfi türtőztette magát nem merte megérinteni. Visszatartotta a tudat, hogy nem szabad megtennie az első lépést. De így volt vele a nő is. Soha nem volt még fiatalabb férfival.

Sok év volt köztük a nő javára és ez komoly gátat okozott közöttük. Mindketten vágytak a másikra. Ismerték egymást belülről, hisz régóta leveleztek már egymással. Tudták egymás kis és nagy titkait, ez azonban mégis más helyzet volt. Ahogy szemben álltak egymással, szinte ledermedtek. Egyre jobban nőtt a feszültség. A férfi érezte a nő illatát. Megrészegítette. Közelebb hajolt hozzá, gondolta lesz, ami lesz, most megcsókolja. A nő zavarba jött a hirtelen mozdulattól és elfordította a fejét, nem engedte az ajkakkal megközelíteni az övét. Rettentő zavarba jött, elpirult. A férfi csak állt, semmilyen testrészével sem ért a nőhöz. Csak az arcával követte a mozgását. Mint finom radar érzékelte a szemben álló minden rezdülését.

A nőben hatalmasra nőtt feszültség. Hadakozott magával, mit is kéne tennie. Az ész és érzelem hadakozott egymással. Kezdtek benne az érzelmek felülkerekedni. A szenvedély, mely a testen eluralkodik. Lassan és alattomosan betölt a minden zugot. A szenvedély, amelynél kevesebb jobb dolog van a világon. És hatalmába vette az érzés. Eszelősen kívánta a férfit. Már csak pillanatok voltak hátra, hogy megadja magát. A férfi érezte a tépelődést, kivárt, tudta, hogy nem menekülhet előle a másik. Itt és most birtokba fogja venni, csak idő kérdése. Kivárt.

Picit mozdított fején a nő felé és látta, hogy nem fordulnak tőle el. Lassan ráhajolt az ajkakra. Pici leheletnyi érintés, de ettől átszakadt a gát közöttük. A nő résnyire nyitotta ajkait és érezte, amint betalálnak hozzá. Lágyan csókolták. A nyelv végigtapogatta az ajak ívét. Apró harapdálások sorozata következett. Végül érzéki nyelves csókban forrtak össze. Elindultak a kezek is felfedezőútra. A férfi végigsimította a másik testét. Benyúlt a blúz alá és az érzékeny hátat kezdte dédelgetni. A nő halk sóhajtásokkal, nyögésekkel válaszolt rá. Letévedt a gömbölyű tompor felé és magához húzta szorosan. A nő megérezte a a vágyát. Ez még jobban felkorbácsolta érzékeit. Amikor túlságosan erős hatások érték, öntudatlanul markolta a másik testét, volt, hogy észrevétlen körmével fel is sértette a férfi bőrét. Hagyta magát dédelgetni, de nem maradt adós ő sem. Csókolgatta, simogatta a férfit.

Lassan lekerült a ruha róluk. A nő szégyellte a testét, mivel az évek múlása már rátette bélyegét. De a vágy, melyet a férfi keltett benne lassan feledtetni látszott vele ezt a tényt. A férfi az ágyhoz terelte a nőt. Ráfektette és elkezdte a csókjaival beborítani. Módszeresen megjárt minden területet. Felülről haladt lefelé a csípő irányába. De a kezei sem tétlenkedtek. A nő már azt sem tudta mire figyeljen, annyi hatás érte egyszerre. Az ajkak a szeméremtestet vették célba. Hosszan és mélyen belenyalt a széttárt lábak közé. A nőt melegség és vágy öntötte el. Majd a férfi a hátára feküdt és magára húzta a nőt. Péniszét a vaginájához tette. A vége a nyílást érintette, de nem dugta be. Várta, hogy a hő annyira akarja, hogy ő csússzon bele. A nő körözve egyszerre mozgatta a csípőjét és a férfi nemi szervét egyszerre. De még mindig nem engedte magába.

A férfi ekkor a szája fölé húzta a nő gyönyörének kertjét. A nő egyik lábával térdelt, a másikkal talpon helyezkedett el. A férfi nyelvével támadásba vette a csiklót, kezével a tomport támasztotta meg. A nagyajkak, mint pillangószárnyak röpködtek a lökések hatására. A nőnek kezdett egyre nagyobb melege lenni, nyögésekkel kísérte a kitartó mozgást. A férfi kísérletezett a nővel. Izgatta őt is, hogy a másik „szenved” az érintései hatására. Volt olyan pillanat, mikor a gyönyör hulláma majdnem elkapta testét, de a férfi újabb kísérlettel állt elő és a kéj hulláma elmaradt. Végül már nem bírta az érintéseket elviselni az orgazmus eljövetele nélkül. Lüktető forróság lepte el. Testén izzadságcseppek jelentek meg. Az egész test megmerevedett. A kezei görcsösen szorították a férfi feje alatt lévő párnát. A kéj hulláma először csiklótól kezdte támadni. Aztán az érzés továbbterjedt a hüvelybe, a méhbe, gyomorba, a nyakhoz, torokhoz. Elcsuklott a hangja, hatalmas nyelés hallatszott. A nyögéseket kéjes kiabálás váltotta fel. A nő szinte önkívületi állapotban kezdte ringatni a csípőjét fokozva az érzést vele tovább…

Ezután lecsúszott a férfin és egyenes beleült a meredező férfiasságába. Érezte, amint vágycseppektől nedves, duzzadt ölét kitöltik. Lassan, nagyon lassan kezdett el mozogni rajta. Engedte kicsúszni a testéből a péniszt, de nem teljesen és utána újból tövig fogadta magába, kiélvezve minden mozdulatát tettének. Ám ekkor a férfi vette át az irányítást. Fölékerekedett, a hagyományos misszionáriusi pózban. Beléhatolt, birtokba vette. Megszabta a ritmust és mélységet. Újabb kísérlet kezdődött. De a játék következményét világosan le tudta mérni, mert hangos nyögés volt a válasz, amikor a nőnek kedvező tett történt. Addig-addig játszotta ezt, amíg megtalálta azt a helyzetet, mely mindkettejüknek a legjobb volt és tovább nem engedett. Rettentően kívánta a nőt. Gyorsított az ütemen, verítékben úsztak mindketten. És a várva-várt kielégülés elérkezett. Ritmikus, görcsös lüktetés… a vágy, szenvedély, érzékiség…

A nőre hanyatlott, akinek egész testét a remegés irányította. Még a fogai is vacogtak belé. Nem tudott mozdulni sem, nemhogy megszólalni. A férfi kapott hamarabb erőre. Ránézett és hálás csókokkal borította be. Felajzotta a nő látványa, aki miatta került ilyen állapotba. Csókolgatta, míg a görcsös állapotból fel nem engedett. Nem bírtak betelni egymással.

Hasára fordította kedvesét. Bal lábát felhúzta oldalt derékszögbe. Elétárult a nő öle. Meredező férfiassága ismét eltűnt a forró nyílásban. Kezével az oldalt lévő láb felett benyúlt, oly módon, hogy épp elérje a csiklót. Elkezdte kisded játékát. 1 kör, 2 kör, 3 kör. A kétszeres kényeztetés hatása nem maradt el. Szédületes orgazmus tombolt a nőben. Ekkor már a férfi sem bírta tovább…

A nő teljesen felengedett, szemérmessége most már nem szabott gátat vágyainak, úgy döntött kicsit játszik. Bekötötte kendővel a partnere szemeit, kezeit az ágy támlájához szíjazta. A másik teljesen kiszolgáltatva feküdt ott. A hatalom tudata teljesen megrészegítette. Most azt tehet vele, amit csak akar. Úgy döntött „megkínozza ellenfelét”. Becézgetni, simogatni, csókolgatni kezdte a férfi száját, testét. Lassan, módszeresen végighaladt rajta. A
hatás nem maradt el. Férfiassága teljes pompájában meredezett. A nő lovagló ülésben fölé helyezkedett és magába fogadta. Ölével meg sem mozdult rajta. A hüvely izmaival kezdett játszani a hímvesszővel. Szorított és engedett, szorított és ismét engedett, közben kezeivel és szájával folyamatosan járta a másik testet. A kínzás fordítva működött. A játék hatására hatalmába kerítette a szenvedély, öle a kielégülést követelte. A férfi erősen tartotta magát, úgy döntött megleckézteti kedvesét, meg sem mozdult alatta.

A nőt már nem érdekelte semmi, akarta a kéj hullámát. Elkezdett lassan, ritmikusan mozogni. Bal kezével a saját csiklóját kezdte simogatni, miközben a csípőmozgást sem hagyta abba.
A férfi bár nem látta, tudta mit csinál a partnere. Rettentően izgatta a fizikai aktivitás és a tudat, ami vele történik.

A cél végül is az volt, hogy „kivégezze”, ám a dolog másképp sült el. A játék hatására a nőt apró kéjhullámok kezdték ellepni. Nem tudott tovább a vágynak ellenállni. Az apró kéjhullámokat nagyobbak követték, végül görcsös kielégülés követte, melyet hangos artikulált nyögések kísértek. A férfi örömmel vette tudomásul a tényt. A nő ekkor úgy döntött „kivégzi” a férfit. Remegő testével leszállt róla, szájába vette a hímvesszőt. Módszeres technikával becézni kezdte. Teljesen beszívta a szájüregbe, miközben a makk részén nyelvével körözött rajta. Majd a nyelve hegyét megpróbálta a pici lukba betuszkolni. A férfiban is egyre jobban emelkedett az adrenalin szint. Élvezte, amit tettek vele. Hangosan nyögött. Míg szájával dolgozott kedvesén, keze sem tétlenkedett. Szorította a péniszt. A kéz és a száj egy ütemre mozgott.

Fel, le, fel, le, fel, le.
Hol eltűnt a szájüregben, hogy előbukkant.
Ki, be, ki, be, ki, be, ki és be...

Tudta, hogy nem sokáig bírja már a másik, mert ha lehet még keményebb lett, szinte már attól kellett félni, mindjárt eltörik. A bőr feszült rajta és fényes színével igazán harapnivalón nézett ki. És a férfi megadta magát. Csípője megemelkedett, hangos nyögéssel el kezdett élvezni. A nő a kezénél érezte előbb munkája hatását. Mintha egy ér kezdene pulzálni, majd pár pillanat múlva a pulzálást követték a vágycseppek. Erős lüktetéssel hagyták el hímvesszőt, melyek a nő szájában kötöttek ki...
Kioldotta a béklyókat…
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
DREAMER wazeg te lektor vagy főműsoridőben?
DREAMER ·
Hihi.
:-)

Nem. Vízpocsékoló, tűzoltó.

bot ·
Nem tudom mennyit ittál, amikor ezt írtad, mert amúgy jó lenne, ha magyarra fordítaná valaki itt-ott!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: