Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Esküvő előtt...

A bátyám esküvő előtti partiján voltunk. Mi már egy héttel előtte megérkeztünk a helyszínre. Sok volt a tennivaló. Sok ember is eljött. Így is volt. Megérkeztek a nagyszülők, unokatestvérek, és nagybátyámék.
Róla érdemes pár szót ejteni, ugyanis neki jól ment az üzlet, és jól keresett, így sok volt az ismerős, jóbarát, rokon. Mint vártam sok ember eljött az ő részükről is. Nagybátyám második feleségének lányának a férje szintén vállalatot vezetett. Az ő vállalatában dolgozott egy magas beosztásban dolgozó fiatal nő, nálam jó pár évvel idősebb Livi, aki családomnak már régóta jó barátja. Még abban az időben találkoztam vele utoljára, amikor még nem érdekeltek a nők.
Az esküvő előtti héten már mindenki itt volt. Mindig amikor jött valaki vendég akkor az egész "násznép" üdvözölte. Amikor megjöttek nagybátyámék Livi is köztük volt. Jól megnéztem magamnak, mivel már rég nem találkoztunk. Szinte nem is emlékeztem rá. Nagyon gyönyörű lány lett. Azt hiszem ő az a nő, akit órákig is eltudnék nézni, mert olyan gyönyörű.

A partin csak a mi családunk, és természetesen bátyám volt jelen. Este volt, mindenki beszélgetett, evett, ivott, jól érezte magát. Mikor már nem volt minden szék foglalt, Livi odaült a szűk családomba. Elkezdett beszélgetni velünk. Először szüleim tömték mindenféle hülyeséggel a fejét, majd velem és másik bátyámmal kezdett beszélgetni, végén csak ketten beszélgettünk.
Mondtam neki, menjünk fel az emeletre, mert ott nyugisabban tudunk beszélgetni. Fel is mentünk és a második emeleti hálószobában leültünk egy kis bor társaságában beszélgetni. Szóba jött mindenféle téma. Az esküvőből kiindulva megtudtam, hogy most éppen nincs senkije. Persze ilyenkor még nem is gondoltam semmi komolyra. Azt hittem csak egy barát. Aztán ahogy átöltözött kényelmesebb ruhába átvillant az agyamon egy s más, de semmi komoly.

Aztán valahogy szóba jött a tipikus kényes téma. Kérdezte, hogy állok nők szempontjából, meg ilyesmi, de túl is léptünk rajta. Mivel már hajnal 3 volt és kezdett alább hagyni a buli, úgy gondoltam, elmegyek lezuhanyozok. Mondta, ha gondolom még utána is
felmehetek hozzá. Elköszöntem tőle, majd irány a zuhany. Mikor már végeztem, de még meztelenül feszítettem a fürdőszobában rámnyitott valaki. Mit ad isten: rámnyit Livi. Elvörösödtünk, majd ahogy benyitott bocsánatot kért, majd önkéntelenül is a férfiasságomra vetette szemét, majd gyorsan kiment, de mindez alig egy másodperc alatt.

Ahogy mondta felmentem hozzá egy szál boxerben ismét végignézett, és megint bocsánatot kért a "zavarásért". Én is végignéztem őt. Egy fehér tanga, és világos, rózsaszínes póló volt rajta. Félig vizes hosszú fekete haja, szép, barna szemei gyönyörűek voltak. A látványtól majdnem leszállt a fejemből a vér, de türtőztettem magam. Majd megszólaltam:
- Szép vagy!
- Köszi!
Kis szünet következett, majd megszólalt, és csábítóan, de kérdőn nézett rám.
- Tudtam, hogy bent vagy a fürdőben, amikor rádnyitottam...
Elállt bennem a lélegzet. Rám van gerjedve? Nem rossz. Majd mintha látnám a jövőt ezernyi "folytatás" átvillant az agyamon. Mivel tapasztaltam, hogy nem jó ilyenkor időt húzni, elhatároztam magam, legfeljebb megpofoz.
Odaléptem hozzá, éreztük egymás leheletét. Átkaroltam, és nagy meglepetésemre, mikor megakartam csókolni ő csókolt meg.

Belelendültem a dologba, majd ráfektettem az ágyra. Oldalamon feküdtem mellette, és csókolgattam, cirógattam, szinte minden testrészét. Lassan lenyúltam puncijához, és a tangán keresztül simogattam. Nagyon forró és nedves volt, nagyon élvezte, ahogy hozzá érek. Lábamat lábai közé tettem, és simogattam. Mellei formásak, marokbaillőek, feneke feszes és kerek volt.
Mikor már minden ruhától megszabadultunk melleit csókolgattam, és egyre lejjebb hatoltam. Leírhatatlan érzés volt vele lenni. Ízlésesen borotvált pinusát elkezdtem simogatni, majd bedugtam egy ujjamat, amire ő egy halk sikításokkal válaszolt. Elkezdtem nyalogatni, majd csiklóját nyaldostam. Halkan elélvezett, és én csak nyeltem a csodálatos nedvét. Belecsúsztattam forró, nedves ölébe farkam. Együtt mozogtunk, erősen átkarolt, én melleit simogattam, nyalogattam. Majd megfordultunk. Hanyatt feküdtem és ő erőteljesen "vágtázott" rajtam. Már nagyon lihegtünk. félhangosan felsikoltott, majd nyögött egyet és egyszerre elélveztünk. Éreztem a belőle áradó forróságot.

Miután befejeztük még éreztük egymás szívverését, és sokáig egymásba karolva feküdtünk az ágyon egymással szemben. Nem tudom mennyi idő telhetett el amíg elaludt, de én még mindig csak néztem. nem bírtam betelni szépségével.
Hozzászólások
További hozzászólások »
timewarp ·
Olyan, mint egy távirat. Lefektettem az ágyra STOP. Megdugtam STOP.
Egy kicsit jobban ki lehetett volna dolgozni és nem is lenne rossz.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: